Zeg waarom ga je niet............. wegquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hoort bij zijn track
Jij zegt dat ik slis
maar mijn bek verkrampt van jou, bitch.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeg waarom ga je niet............. weg
krijg ik mijn rust en heb jij ..... ...pech
Je wil graag een panter......das,
En je krijgt niet de pin......................pas
Das lang zat. Ze hebben betaald, dus opbokken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo de gasten zijn klaar met eten en mogen weer gaan? Ze zijn nog geen anderhalf uur binnen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Das lang zat. Ze hebben betaald, dus opbokken.
Vond ik al erg genoeg. Het trieste is dat Jessie echt denkt dat hij een rapper is. Hij valt buiten de toon. Hij kan beter 'leef'gaan zingen en zeggen dat hij keelontsteking heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:38 schreef Mjelleke het volgende:
Of t nu kinderrijmpjes zijn van Jessie of niet maar hij schrijft wel en is er mee bezig. Ik zie Gerrit totaal niet schrijven. Er zijn notabene gasten voor hun op t terrein geweest
saai, saai en saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:35 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze hebben het over de invulling voor de avond, sporten, even kletsen en vroeg naar bed.
Shelleyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie heeft Merel haar haren geknipt?
Ow, dus toch. Thanks.quote:
YW.quote:
Hé jij bitch, wacht nog effen,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeg waarom ga je niet............. weg
krijg ik mijn rust en heb jij ..... ...pech
Je wil graag een panter......das,
Maar je krijgt niet de pin......................pas
Hey gast, trek die broek maar weer omhoogquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hé jij bitch, wacht nog effen,
jij wel zuigen, ik niet beffen!
nieuwe rap gevonden van jessie:quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:38 schreef Mjelleke het volgende:
Of t nu kinderrijmpjes zijn van Jessie of niet maar hij schrijft wel en is er mee bezig. Ik zie Gerrit totaal niet schrijven. Er zijn notabene gasten voor hun op t terrein geweest
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey gast, trek die broek maar weer omhoog
Van jou word ik niet nat, maar droog
in utopia zitten maakt je echt gekquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie ging zich vanmiddag met Boef vergelijken.
Hij kon net zo schel of fel rappen als Boef.
Echt, als het nog een jaar langer doorgaat hebben we de eerste moord on streams. 2 lijkt wel heftiger dan 1quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in utopia zitten maakt je echt gek
dat hij misschien niet om 4uur nog toesties moet eten , dat hij daarom misschien geen trek heeft in avond eten. maar hij wist het niet zeker.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat hij misschien niet om 4uur nog toesties moet eten , dat hij daarom misschien geen trek heeft in avond eten. maar hij wist het niet zeker.
Whahaha....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hé jij bitch, wacht nog effen,
jij wel zuigen, ik niet beffen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nieuwe rap gevonden van jessie:
ik blijf bezig voor succes
mr richman ligt op zijn nest
bitcoins zullen voor mij stacken
en de bitches voor mij zakken
die spange heli ga ik kopen
en merel dumpen in de tropen
terug naar vlinder
maar niet via tinder
gewoon op de stoep
met een tosti en wat soep
uh, uh,
sorry voor je dochter
Valt me mee dat hij niet vraagt of hij doodgaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:06 schreef zodeju het volgende:
Jessie is helemaal niet goed, laatste dagen geen trek in avond eten.
heeft ook van die ingevallen ogen vindt hij zelf heeft hij nog nooit gehad
Terwijl hij toch dikker is geworden zegt hij.
Ja Jessie als je wangen boller worden liggen je ogen automatisch dieper. lullo.![]()
![]()
![]()
Jessie moet lekker veel tosti's blijven eten en vooral ook veel roken, dan heeft hij binnen no time een vet hart! Zit in de familie!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij niet vraagt of hij doodgaat.
vergeet de snekkies nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie moet lekker veel tosti's blijven eten en vooral ook veel roken, dan heeft hij binnen no time een vet hart! Zit in de familie!
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nieuwe rap gevonden van jessie:
ik blijf bezig voor succes
mr richman ligt op zijn nest
bitcoins zullen voor mij stacken
en de bitches voor mij zakken
die spange heli ga ik kopen
en merel dumpen in de tropen
terug naar vlinder
maar niet via tinder
gewoon op de stoep
met een tosti en wat soep
uh, uh,
sorry voor je dochter
Goh, je zou eens positief zijn............quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie is niet zo blij met love=love letters.
Ja zegt Merel sowieso voor iemand die goed is in graffiti..........
Je zou toch zeggen dat hij daar iets mee doet. Hij weet altijd alles beter, dus niemand hoeft iets tegen hem te zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie moet lekker veel tosti's blijven eten en vooral ook veel roken, dan heeft hij binnen no time een vet hart! Zit in de familie!
schijnt dat het = teken niet gebruikt is? daar snap ik jessie dan nog wel in.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie is niet zo blij met love=love letters.
Ja zegt Merel sowieso voor iemand die goed is in graffiti..........
Hij doet ook wel het één en ander aan lichamelijk werk. Maar het is niet normaal wat ze daar vreten. Alles met mayo, kaas overal op (tosties niet meegerekend) Avond eten is meestal pasta. Hoe dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ok, dan bedoelt hij dat zeker.....Jordy was er blij mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
schijnt dat het = teken niet gebruikt is? daar snap ik jessie dan nog wel in.
Lol echt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
lol gerrit belt yurt mevr voor de schimmel
Garantie is verlopen....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
oh hij lekt ook
Dan heb je wel lefquote:
Hij durft.....heeft er nog nooit wat aan gedaan. Zei mevrouw zelf ook al......de kachel is er ook al uit anders flink stoken......quote:
die lui zijn gewoon zo dom geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij durft.....heeft er nog nooit wat aan gedaan. Zei mevrouw zelf ook al......de kachel is er ook al uit anders flink stoken......
Ja dat is een dingetje we wullen niks doen. Kan het online ???quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Alles van het dak en de muren af en alles weer opnieuw erop leggen!
Help me aub is waar ie goed in is...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die lui zijn gewoon zo dom geweest.
maarja nadenken is niet het sterkte punt daar
luierenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Help me aub is waar ie goed in is...
van de LOI?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
luieren
denk het enige wat hij echt kan, is fotograaf spelen, daar heeft hij papieren voor
dat weet ik niet, maar wel het enige wat hij heeft afgemaakt volgens mij. voordat hij aan alle andere studies begonquote:
Van het plaatselijke buurthuis, zeker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
luieren
denk het enige wat hij echt kan, is fotograaf spelen, daar heeft hij papieren voor
Maar.........volgens eigen zeggen, is Gerrit wel heel erg slim!quote:
Alsof het haar schuld isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
oh hij lekt ook
en hij kan ook reppen zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maar.........volgens eigen zeggen, is Gerrit wel heel erg slim!
Ze is niet gek he?quote:
Gerrit denkt vast ook dat er allemaal mannetjes aan komen rennen als je onderhoud aan je huis moet plegen en dat het gratis is.quote:
De dame zal heus wel gezegd hebben dat een yurt s zomers en s winters gestookt moet worden om schimmel tegen te houden.quote:
Heeft ze ook gezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:28 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De dame zal heus wel gezegd hebben dat een yurt s zomers en s winters gestookt moet worden om schimmel tegen te houden.
Nu liggen die dumbo s in een zeer ongezonde atmosfeer te slapen.
Ik vind het juist een stuk saaier dan de eerste editie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Echt, als het nog een jaar langer doorgaat hebben we de eerste moord on streams. 2 lijkt wel heftiger dan 1
Wat dacht je van de yurt schoon houden, al die muizen nemen ook van alles meequote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:28 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De dame zal heus wel gezegd hebben dat een yurt s zomers en s winters gestookt moet worden om schimmel tegen te houden.
Nu liggen die dumbo s in een zeer ongezonde atmosfeer te slapen.
precies eruit, want ze gebruikten hem toch nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:31 schreef zodeju het volgende:
Wat is er eigenlijk met die andere kachel gebeurt, of had Gerrit geen zin om hout droog te leggen voor de kachel en toen er maar uit gegooid.
En dan willen ze hem ook nog duur verkopen zeker........quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh oh oh stelletje idoten zijn het ook
daar zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan willen ze hem ook nog duur verkopen zeker........![]()
![]()
![]()
Dat klopt maar het misgunnen en onverdraagzaamheid vind ik in 2 veel groter dan in 1.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stuk saaier dan de eerste editie.
Ja, ook dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de yurt schoon houden, al die muizen nemen ook van alles mee
naar binnen. En er ligt nog genoeg etensresten...
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?
Ja, weet niet om de paar maanden maar twee keer per jaar is geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?
Het woord 'smeerkezen' is nog voorzichtig uitgedruktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ook een klein vermoeden als Joa er nog in gezeten had het ook was gebeurt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
Met schimmel in het doek al helemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Hij zal vreselijk stinken vermoed ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:33 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat klopt maar het misgunnen en onverdraagzaamheid vind ik in 2 veel groter dan in 1.
Misschien is het houten frame nog wat waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met schimmel in het doek al helemaal niet.
Echt een stel viespeuken. Een varken zou er jaloers op worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
En de winterjas er vanaf en laten drogen. De pijp van de kachel moest vervangen worden, maar dat was te lastig, dus hele kachel er maar uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
ik geef ze er een euro voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is het houten frame nog wat waard.
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
Tja, ook dat moet regelmatig opnieuw uit elkaar gehaald worden en geschilderd wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was een heel leuk ding.....vooral van binnen in begin...als dat kacheltje aan was.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
lolquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?
Ik geef min 500!
Waarom wil je überhaupt een wapen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zou ook wel een mooi handpistooltje willen hebben
geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
leuk bij andrea haar kogel hanger?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
Precies! Daarom is het ook goed dat Utopia gaat stoppen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookNu is het stiekemer gekonkel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk bij andrea haar kogel hanger?
heb zelf ook alles gemist, zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets om terug te zoeken vandaag ?
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookNu is het stiekemer gekonkel.
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet wachten tot dat love=love is geweest. dan is jorrie er ook gewoon voor spek en bonen.
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?
Als rekje tegen de muur voor de klimroos/bruidsluierquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het niet
Zou kunnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoorde ze nu over vrijdag... maar zeker weten doe ik het niet
Ergens is t woord vrijdag gevallenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer zijn familie komt, of willen ze misschien niet?
Yep. Dus het was veel fijner en boeiender om te volgen dan nu. Niemand durft echt openlijk de strijd aan te gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.
Er komt ook helemaal niets positiefs meer uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ruzie's waren ook anders. Zo van dat bevalt me helemaal niet en er werd over gepraat en klaar sowieso na een half uurje......Nu is het veel valser, en zoeken om een ruzie uit te lokken.
Hahaha,ja bruidssluier. Die woekert lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als rekje tegen de muur voor de klimroos/bruidsluier
Dat is pas een workoutquote:
Dan ben je de stooksessies vergeten met Bo en de twins.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Dus het was veel fijner en boeiender om te volgen dan nu. Niemand durft echt openlijk de strijd aan te gaan.
geen idee, maar ik gok dat het klaar is als mariska haar spulletjes verstuurd heeftquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Druk druk druk, hoeveel uur is ze nu al met die nageltjes bezig?
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee, maar ik gok dat het klaar is als mariska haar spulletjes verstuurd heeft
LOLquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.
Ja, er werd natuurlijk ook geroddeld, maar er werd ook echt gevochten. Billy kon er wat vanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan ben je de stooksessies vergeten met Bo en de twins.Die konden er ook wat van.
![]()
Of Ramona en Michael liggend in bed Do afzeiken.
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er werd natuurlijk ook geroddeld, maar er werd ook echt gevochten. Billy kon er wat van
En dan Jessie die al mompelend afdroop.
Ja, echt he? Ze hadden veel meer lol dan de lui die er nu in zitten. Nu hebben ze alleen maar leedvermaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.De lol die ze hebben is als iemand op zn bek gaat, niet goed in zijn vel zit of fouten maakt.
En daarna...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska is nog niet klaar, dus gaat ze ook haar teennagels maar doen.
Kloptquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er toen ook lol gemaakt werd en hier niet.De lol die ze hebben is als iemand op zn bek gaat, niet goed in zijn vel zit of fouten maakt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt he? Ze hadden veel meer lol dan de lui die er nu in zitten. Nu hebben ze alleen maar leedvermaak.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om hun vinger, ik heb schijt er aan
soms denk ik in een waan wat is het snel gegaan
champie op mijn raider staan
Gaat het verder goed met je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om mijn vinger
ik heb schijt eraan
soms leef ik in een waan
wat is het snel gegaan
nu heb ik champi op mijn raider staan
balbalba iets met steks
Toffe Tinaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Als een magneet trek ik vrouwen aan
ook met een ring om hun vinger, ik heb schijt er aan
soms denk ik in een waan wat is het snel gegaan
champie op mijn raider staan
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is een raider of rider?
OMG!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.
Ik denk dat hij radar bedoelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat is een raider of rider?
die lui luisteren zulke knaken muziek wat de hell.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Het klopt niet wat Boef doet, maar het klinkt wel lekker.
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je wensenlijstje wat je wult hebben als je komt optreden.
zoals de 20 blikjes vodka van dj jean.
Ik denk dat die workout van Carlos een beetje teveel van het goede was, na haar dansles van 2 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
arme sjellie, teveel gedanst. hele onderrug stijf
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Misschien dat dit iets leuks is. Weet niet hoelang het geduurd heeft, want ik het heb zelf niet gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]Ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiet was ergens de fittie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
En ja hoor, Mylene moet haar bek weer houden van Merel want Merel is weer eens beledigd door Jordy.
Merel is echt koopverslaafd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:31 schreef zodeju het volgende:
Merel doet ook echt niks meer met haar kleding he, qua verzenden en mail bijhouden....alleen als ze zelf wat kan bestellen voor iets nieuws.
Rond 2 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hiet was ergens de fittie.
Zeg ut !quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt???......wist ook niet wat het was champi ook niet en dacht dat het is heel vunzig was......nee ga niet zeggen wat ik dacht.
quote:
kwaliteitjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:39 schreef zodeju het volgende:
Katie knuffel is gewond, oor eraf. Mailtje gehad met foto. en vlug naar andere streams.
Nieuw, of hij is opgenomen in de Fok collectie weet ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wow![]()
is die nieuw?
of heb ik die altijd over het hoofd gezien
Dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:39 schreef zodeju het volgende:
Katie knuffel is gewond, oor eraf. Mailtje gehad met foto. en vlug naar andere streams.
Coolquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nieuw, of hij is opgenomen in de Fok collectie weet ik niet
Gimme, gimme, gimme Abba Andreaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
draai even leuke muziek dan jens...
Vindt dit heerlijk.......pokerface......quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
draai even leuke muziek dan jens...
dit zal wel de set zijn voor love=love ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit heerlijk.......pokerface......
Hou je hier niet van.....jaren 80-90quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit zal wel de set zijn voor love=love ofzo
Mag het graag luisterenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hou je hier niet van.....jaren 80-90
mwoaw dit niet echt neequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hou je hier niet van.....jaren 80-90
Op 2 en 4 weerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
merel in de yurt klagen met mariska
Ik dach het verkeerd te verstaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
je mag het sanitair gebouw kopen
echt je oren klapperen soms gewoon. zoveel onzin kramen ze uitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik dach het verkeerd te verstaan
Ja schots en scheef Sanitair gebouw verkopen en een dixie huren voor toilet en douche en dan nog geld overhoudenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt je oren klapperen soms gewoon. zoveel onzin kramen ze uit
heul vermoeiendquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mariska denk dat er a.s. maandag een zwarte brief komt.
Dat gelul hoor je nu al langer dan een maand. "morgen komt er een brief, ik denk vrijdag..." ze weten helemaal niks
Doe een leuk bod,ze zijn vlot.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel zouden ze voor die kapotte wasmachine willen hebben?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe een leuk bod,ze zijn vlot.
Ja die muzieknoten en de kleuren maakt het leukerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik moet zeggen, het atelier hebben ze leuk gemaakt zo.
alleen mis ik wat camera punten ofzo
ja zeker best geinig hokkie zoquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:58 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja die muzieknoten en de kleuren maakt het leuker
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk andrea dit is lekker nummer![]()
hmmmmm not sure if seriousquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:01 schreef Appeltje het volgende:
Hoopvdat de volgende RLS een samenwerking van omroep Max, EO en BNN is
snap er echt geen reet van. al dagen gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:04 schreef zodeju het volgende:
Nou het is al gapen en liggen al op bed......net negen uur.
Is toch ook geen reet te beleven.....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snap er echt geen reet van. al dagen gewoon
Nee, ik blijf switchen van stream in de hoop op enige actiequote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch ook geen reet te beleven.....
mja dat is waar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch ook geen reet te beleven.....
Gelukkig heeft ze zelf door dat ze zich voor schut zet met haar grote bek....en dat ze het bot viert op de eerste de beste die een rare beweging maakt bv.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:08 schreef Soulraven het volgende:
Merel:"Ik ben paranoia aan het worden "
![]()
En na bijna elke uitspraak even de camera checken..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze zelf door dat ze zich voor schut zet met haar grote bek....en dat ze het bot viert op de eerste de beste die een rare beweging maakt bv.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:15 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Deze sturen we door naar de redactie van Utopia!
tuuuuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eigenlijk staan ze het liefst vroeg op.
Merel heeft altijd een smoes als ze te laat kwam...dacht iets met haar hond uitlaten weer losgebroken e.d.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
buiten doen ze ook geen reet dus.
te laat komen enzo, lekker snoozen
merel en gerrit in gesprek
Zal er niet komen vrees ik de eerste tijd...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf switchen van stream in de hoop op enige actie
ik denk dat de remmen los gaan na dat love=love gedonder.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal er niet komen vrees ik de eerste tijd...
Misschien wel tijdens Love=Love, voor de beeldenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat de remmen los gaan na dat love=love gedonder.
allemaal rellende kerels op hakkenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien wel tijdens Love=Love, voor de beelden
Welnee, die doen niks meer hoor. Luieren tot het einde. En ik moet zeggen dat het ook geen zin heeft om nog wat te beginnen. Gooi die ballentent toch dicht en kom met wat nieuws.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal er niet komen vrees ik de eerste tijd...
maar waarom gaan ze dan niet iets leuks doen ofzo....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die doen niks meer hoor. Luieren tot het einde. En ik moet zeggen dat het ook geen zin heeft om nog wat te beginnen. Gooi die ballentent toch dicht en kom met wat nieuws.
En meppen met handtasjesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
allemaal rellende kerels op hakken![]()
Ze hadden gewoon hun muil moeten houden tot 3 weken voor het einde, dit slaat nergens op.En dan hoor ik Gerrit informeren hoe de lekkage in de yurt kan worden hersteld en dan denk ik waarom toch die moeite, het is half oktoberquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, die doen niks meer hoor. Luieren tot het einde. En ik moet zeggen dat het ook geen zin heeft om nog wat te beginnen. Gooi die ballentent toch dicht en kom met wat nieuws.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En meppen met handtasjes [ afbeelding ]
de gong is alweer van het terein afquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:28 schreef BloesBloes het volgende:
Er komt een gong binnen en verder heb ik dat ding niet meer gezien .... Ze weten het niet, ze hebben geen idee hoe er een einde aan te breien, stelletje amateurrs!
Beerpong.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar waarom gaan ze dan niet iets leuks doen ofzo....
pak die sjoelbak er nog is bij, ga iets doen
ga tafeltennissen op de keukentafel, ik zeg maar iets.
merel laat graag mensen voor zich lopen hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:35 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat ik het verkeerd begrijp, maar is Merel haar was nu klaar in de droger en zegt ze tegen Hiske alleen eruit halen als het droog is en anders moet je het ophangen??
Dat zou toch het toppunt zijn.?
Die gunt niemand een pleziertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
half 10 al zeiken over de muziek. mariska
Ging over de wasmachine dacht ik , die heeft de hele dag over een wasje gedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:35 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat ik het verkeerd begrijp, maar is Merel haar was nu klaar in de droger en zegt ze tegen Hiske alleen eruit halen als het droog is en anders moet je het ophangen??
Gerrit ook.....wat een lul. hij als student zal nooit overlast hebben gehoord op zijn kamertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
half 10 al zeiken over de muziek. mariska
Ja hoor. Ze zitten hun tijd gewoon uit. Correctie: ze liggen en hangen hun tijd uit. Er gaat niets meer van uit. Ze weten het gewoon niet meer en het enige wat ze doen is vreten. De hele dag door.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon hun muil moeten houden tot 3 weken voor het einde, dit slaat nergens op.En dan hoor ik Gerrit informeren hoe de lekkage in de yurt kan worden hersteld en dan denk ik waarom toch die moeite, het is half oktober
Buiten Utopia is Merel als het donker is Dominatrix in 'n SM kelderquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:35 schreef zodeju het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit ook.....wat een lul. hij als student zal nooit overlast hebben gehoord op zijn kamertje.
Dit is echt treiteren .......
zure lui zijn het daar inderdaad man man man manquote:
DGK, dat was een knaller toen....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BB1 en DGK waren de leukstequote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DGK, dat was een knaller toen....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]die brandsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
[..]Ik snap die top 6 echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaa, zat toen soms hele nacht te kijken(volgende ochtend brak natuurlijk) en lag dan soms echt helemaal dubbel van het lachen. heb ik van Utopia nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DGK, dat was een knaller toen....
[..]Thanks, de k.vogel dus nog steeds niet gezaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt wel heel lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |