hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?
Ja, weet niet om de paar maanden maar twee keer per jaar is geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat ding van ellende uit elkaar, hij moest toch om de paar maanden uit elkaar gehaald worden?
Het woord 'smeerkezen' is nog voorzichtig uitgedruktquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan willen ze hem ook nog duur verkopen zeker........![]()
![]()
![]()
Heb ook een klein vermoeden als Joa er nog in gezeten had het ook was gebeurt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
Met schimmel in het doek al helemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Hij zal vreselijk stinken vermoed ikquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Diegene die hem koopt, koopt een kat in de zak. Er zullen flinke nieuwe lagen vilt aangebracht moeten worden, nadat de rotte plekken eruit zijn gehaald. En idd de muizen zullen ook slapen met stukjes materiaal. Deze yurt is het kopen niet waard.
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:33 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat klopt maar het misgunnen en onverdraagzaamheid vind ik in 2 veel groter dan in 1.
Misschien is het houten frame nog wat waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met schimmel in het doek al helemaal niet.
Echt een stel viespeuken. Een varken zou er jaloers op worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:34 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
T zijn enorme smeerkezen.
En de winterjas er vanaf en laten drogen. De pijp van de kachel moest vervangen worden, maar dat was te lastig, dus hele kachel er maar uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had inderdaad in de zomer sowieso uit elkaar gehaald moeten worden en opnieuw opgezet worden had mevr gezegd tegen gerrit.
ik geef ze er een euro voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is het houten frame nog wat waard.
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
Tja, ook dat moet regelmatig opnieuw uit elkaar gehaald worden en geschilderd wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is het houten frame nog wat waard.
Het was een heel leuk ding.....vooral van binnen in begin...als dat kacheltje aan was.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geef ze er een euro voor.
maar dan wil ik ook die kachel.
lolquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weet je wat het kost om dat ding te herstellen en af te voeren?
Ik geef min 500!
Waarom wil je überhaupt een wapen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zou ook wel een mooi handpistooltje willen hebben
geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
leuk bij andrea haar kogel hanger?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom wil je überhaupt een wapen?
Precies! Daarom is het ook goed dat Utopia gaat stoppen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar de eerste editie vond ik leuker omdat men meer openlijk tegen elkaar tekeer ging, en niet zo zuinig ookNu is het stiekemer gekonkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |