Ahh wat schattig vertel? Vast je bent zo'n topperquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:46 schreef Voxs het volgende:
oh ik zie dat ik er ook een note bij heb.
Ja, af en toe. Ik volg zelf ook wat Amerikaanse Twitteraccounts. Er is wel overweldigend veel nieuws steeds.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:41 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Volg je dat topic in NWS ook? Elke dag weer nieuwe ontwikkelingen ivm die getuigenissen.
Gaat meestal per 5.quote:
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:46 schreef Voxs het volgende:
Nehquote:
Nope, kritische analyse van moderatie eldersquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh wat schattig vertel? Vast je bent zo'n topper
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:46 schreef Voxs het volgende:
Bij jou wel jaquote:
Dat zou wel heel erg generaliserend zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als ik lief tegen je doe ben jij dan een...........?
Je mist wat witte puntjes ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nope, kritische analyse van moderatie elders
Daarom lees ik ook dat topic want daar wordt veel van die info van twitter gedeeld. Scheelt veel gespit. Wat ik mij wel altijd afvraag hoe dat zit met die brieven steeds. Brieven die gestuurd worden tussen senatoren, dems en repl etc. Zijn die altijd openbaar in te zien?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Ik volg zelf ook wat Amerikaanse Twitteraccounts. Er is wel overweldigend veel nieuws steeds.
Dat zal het zijn!quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat Nickchange-topic, ik moet wel wel aan sommige namen
Zijn er veel die het doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat Nickchange-topic, ik moet wel wat wennen aan sommige namen
Ik vind het vreselijk als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat Nickchange-topic, ik moet wel wel aan sommige namen
Ik check wel dat Amerikaanse politiek topic. Is er ook een topic in NWS? Even checkenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook dat topic want daar wordt veel van die info van twitter gedeeld. Scheelt veel gespit. Wat ik mij wel altijd afvraag hoe dat zit met die brieven steeds. Zijn die altijd openbaar in te zien?
Precies, neem dan gewoon een kloonquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk als ik eerlijk ben.
Ja best wel.quote:
oh ben ik abuis en is het POL? even myat kijken. momentquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik check wel dat Amerikaanse politiek topic. Is er ook een topic in NWS? Even checken
SQ, bitterbal, om er zo even twee te noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |