Voor Pampus liggen is niet iets wat uit de lucht gegrepen is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Allebei een eiland, allebei Holland.
Jeetjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm ik heb me daar niet zo in verdiept...
Wrijf het er nog eens in dat ik geen mens ben.quote:
Weet je ook waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Pampus liggen is niet iets wat uit de lucht gegrepen is.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is kleiner dan Nederland, dus het zal wel meevallen met die grootte.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:12 schreef Recce het volgende:
Donnie heeft weer een scherpe analyse:twitter:larisamlbrown twitterde op woensdag 16-10-2019 om 17:25:26Trump's hard-hitting analysis of the current situation: 'Syria and Turkey can fight... They’ve got a lot of sand over there... There’s a lot of sand that they can play with. They (the Kurds) are no angels, by the way.' reageer retweet
quote:
Nee, dat weet ik, maar wat heeft dat met Texel te maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Pampus liggen is niet iets wat uit de lucht gegrepen is.
wat een slechte tekstquote:
Puzz ook? En zag idd weer wat gewist van sjamp.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
SO naar sjampoeh en puzziepie fijne vakantie
Man, ga spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar wat heeft dat met Texel te maken?
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN !!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Willen de vrouwen die niet lief tegen boeren zijn zich hier s.v.p even melden?
Maar als ik lief tegen je doe ben jij dan een...........?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
"Wees geen boer, does lief tegen de hoer".
Je soep kookt over.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN !!!
Zit Yvonne ook op de trekker. Ik neem aan dat de opnames van BZV volop aan de gang zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Willen de vrouwen die niet lief tegen boeren zijn zich hier s.v.p even melden?
Nee hoorquote:
Netjesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:46 schreef Voxs het volgende:
oh ik zie dat ik er ook een note bij heb.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |