Er loopt al een tweede topicquote:
Heb je nog mazzel dat ze hun ui nog hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SQ, bitterbal, om er zo even twee te noemen.
oke die zeggen me sowieso al niets...ik ga wel ff loerenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SQ, bitterbal, om er zo even twee te noemen.
Jeetje.. bijna niet meer bij te houden dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er loopt al een tweede topic
Tussendoor is er ook wel het één en ander aan sc geklets, maar toch.
Nee gek he? dat zijn hun nieuwe namenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke die zeggen me sowieso al niets...ik ga wel ff loeren
Mja en de behalve de namen die me nu opvallen zullen er ook wel namen zijn die me niet opvallen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat ze hun ui nog hebben.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
@:pullup , sorry het is in Pol! Vast leesvoer elke dag.
Ik ben een megalurker, dus ik ken wel aardig wat namen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke die zeggen me sowieso al niets...ik ga wel ff loeren
Ik snap Bitterbal niet echt. Die muts gaat nog spijt krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja en de behalve de namen die me nu opvallen zullen er ook wel namen zijn die me niet opvallen.
Zo nu en dan is het wat scrollenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ah ja. Over het algemeen blijft het daar prima leesbaar
ja maar ik kan er ook niks bij verzinnen wat de oude zou kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gek he? dat zijn hun nieuwe namen![]()
Ja ook nog eensquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol, wat waren hun namen dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal nu wel wat minder aandacht krijgen van het mannelijk geslacht.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap Bitterbal niet echt. Die muts gaat nog spijt krijgen
Bitterbal is Yasmin (de eeuwig vrijgezel) en die andere is een mod die ik ook niet weetquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ik kan er ook niks bij verzinnen wat de oude zou kunnen zijn geweest.
Begint trouwens wel een beetje een mod/crew-dingetje te worden dat JUB
Dat had ze al zo vaakquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zal nu wel wat minder aandacht krijgen van het mannelijk geslacht.
De slotjes zijn wel grappig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:54 schreef Charmian het volgende:
Ohwwwquote:
Ow echt? Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ik kan er ook niks bij verzinnen wat de oude zou kunnen zijn geweest.
Ja, als je dat topic leest, krijg je het meeste wel mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook dat topic want daar wordt veel van die info van twitter gedeeld. Scheelt veel gespit. Wat ik mij wel altijd afvraag hoe dat zit met die brieven steeds. Brieven die gestuurd worden tussen senatoren, dems en repl etc. Zijn die altijd openbaar in te zien?
Kan er geen lijstje komen met de nieuwe namen en oude namen?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan er geen lijstje komen met de nieuwe namen en oude namen?
Ga maar eens vragen in dat topicquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan er geen lijstje komen met de nieuwe namen en oude namen?
Ja dat begrijp ik, ik vroeg mij af of dat normaal is. Weet eigenlijk niet eens of ze dat in Nederland ook doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je dat topic leest, krijg je het meeste wel mee.Die brieven zullen alleen de brieven zijn die openbaar zijn gemaakt. Er zijn natuurlijk ook privébrieven.
Ow wacht ff ja dat las ik gisteren dat ze een bijzondere naam of zo wilde...en dan ga je voor bitterbalquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Bitterbal is Yasmin (de eeuwig vrijgezel) en die andere is een mod die ik ook niet weet
Boeie dan ben ik er niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Recce het volgende:
Als we geen drastische maatregelen nemen, kan dit het resultaat zijn in het jaar 2300:
[ afbeelding ]
Ja dan ben je pas lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow wacht ff ja dat las ik gisteren dat ze een bijzondere naam of zo wilde...en dan ga je voor bitterbal
Van sommigen kan ik me wel voorstellen dat ze echt spijt hebben van hun nick, dan is dit wel een mooie gelegenheid plus FOK! wordt ermee gesteund.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]Je leert ze wel door hun post gedrag. Wat een lame aktie dit btw
Al dat inpolderen voor niets geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Recce het volgende:
Als we geen drastische maatregelen nemen, kan dit het resultaat zijn in het jaar 2300:
[ afbeelding ]
OUDquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Bitterbal is Yasmin (de eeuwig vrijgezel) en die andere is een mod die ik ook niet weet
Oh jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van sommigen kan ik me wel voorstellen dat ze echt spijt hebben van hun nick, dan is dit wel een mooie gelegenheid plus FOK! wordt ermee gesteund.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow wacht ff ja dat las ik gisteren dat ze een bijzondere naam of zo wilde...en dan ga je voor bitterbal
lol!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat ze dat zo makkelijk doenquote:
Moet ze weer 20 jaar wachtenquote:
Zat mannen die mosterd nu als nick nemenquote:
Volgens mij wel. Je kunt vaak allerlei stukken en brieven lezen van Tweede-Kamerleden en bewindslieden over een bepaald onderwerp. Ik weet niet of er vaak brieven van parlementsleden onderling worden geopenbaard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik vroeg mij af of dat normaal is. Weet eigenlijk niet eens of ze dat in Nederland ook doen.
Godver, ja daar kunnen we op wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat mannen die mosterd nu als nick nemen
Yups, je ziet in dat kaartje nog inpolderingspogingen die ook weer overstroomd zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Al dat inpolderen voor niets geweest.
Achteraf bedacht ook wel logisch dat dingen openbaar gedeeld moeten worden. Vroeger in de Staatscourant natuurlijk. ( soms dagen dingen hier pas laatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Je kunt vaak allerlei stukken en brieven lezen van Tweede-Kamerleden en bewindslieden over een bepaald onderwerp. Ik weet niet of er vaak brieven van parlementsleden onderling worden geopenbaard.
Als een onderwerp echt belangrijk voor me is, dan lees ik soms wel eens wat van die brieven tussen minister en parlementsleden. Er is best veel te volgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Achteraf bedacht ook wel logisch dat dingen openbaar gedeeld moeten worden. Vroeger in de Staatscourant natuurlijk. ( soms dagen dingen hier pas laat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |