Blijf gewoon Fylax joh.quote:
Hallo Drizzt_Dourdenquote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die nickchanges ik kan er niet mee omgaan... ik herken niemand meer
Hans, aangenaam.quote:
*ook nickchange aanvragen gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die nickchanges ik kan er niet mee omgaan... ik herken niemand meer
Je bent bang dat ik je herkenquote:
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.quote:
Ik zou deze nick teveel missenquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:22 schreef Fogel het volgende:
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef svann het volgende:
[..]
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.
Ik vind dat nu een tijdelijk tagje met de oude naam wel op zijn plaats is.
@:Fogel @:Bosbeetle Kunnen jullie dat achter niet even promoten?
Dat opperde ik gelijk al. Maar waren mensen op tegen vanwege de privacy.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef svann het volgende:
[..]
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.
Ik vind dat nu een tijdelijk tagje met de oude naam wel op zijn plaats is.
@:Fogel @:Bosbeetle Kunnen jullie dat achter niet even promoten?
Privacy...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef LosMuertos het volgende:
Dat opperde ik gelijk al. Maar waren mensen op tegen vanwege de privacy.
Ben ik met je eens. Zoals dit accountquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:53 schreef svann het volgende:
[..]
Privacy...![]()
Zo'n nickchange is toch vooral voor de leuk?Hun nick zat of gewoon een leukere bedacht?
Voor privacy kun je ook gewoon een nieuwe user aanmaken of desnoods (irritant) naamloos worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |