Blijf gewoon Fylax joh.quote:
Hallo Drizzt_Dourdenquote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die nickchanges ik kan er niet mee omgaan... ik herken niemand meer
Hans, aangenaam.quote:
*ook nickchange aanvragen gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Al die nickchanges ik kan er niet mee omgaan... ik herken niemand meer
Je bent bang dat ik je herkenquote:
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.quote:
Ik zou deze nick teveel missenquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:22 schreef Fogel het volgende:
Nick swappen? Jij fogel, ik bosbeetle? Dan is de chaos pas echt compleet. Inclusief voor onszelf.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef svann het volgende:
[..]
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.
Ik vind dat nu een tijdelijk tagje met de oude naam wel op zijn plaats is.
@:Fogel @:Bosbeetle Kunnen jullie dat achter niet even promoten?
Dat opperde ik gelijk al. Maar waren mensen op tegen vanwege de privacy.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef svann het volgende:
[..]
We deden vroegah wel eens usericons verwisselen, grote verwarring.
Ik vind dat nu een tijdelijk tagje met de oude naam wel op zijn plaats is.
@:Fogel @:Bosbeetle Kunnen jullie dat achter niet even promoten?
Privacy...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef LosMuertos het volgende:
Dat opperde ik gelijk al. Maar waren mensen op tegen vanwege de privacy.
Ben ik met je eens. Zoals dit accountquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:53 schreef svann het volgende:
[..]
Privacy...![]()
Zo'n nickchange is toch vooral voor de leuk?Hun nick zat of gewoon een leukere bedacht?
Voor privacy kun je ook gewoon een nieuwe user aanmaken of desnoods (irritant) naamloos worden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:21 schreef Danny het volgende:
Morgen ben ik weer online. Sorry voor de delay aan degenen die nog niet in behandeling zijn genomen!
en die zitten wel op facebook en gebruiken whatsapp zeker?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:39 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Dat opperde ik gelijk al. Maar waren mensen op tegen vanwege de privacy.
Wil je dan ook naar mijn vraag kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:21 schreef Danny het volgende:
Morgen ben ik weer online. Sorry voor de delay aan degenen die nog niet in behandeling zijn genomen!
Ik was wolfjeamadeus. En het hier zeggen vind ik genoeg. Mensen hebben snel genoeg door met wie ze te maken hebben, gezien mijn uitgesproken meningquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 04:46 schreef shiz het volgende:
De userid blijft gelijk (getalletje)... en in quotes blijft de oude naam ook staan.
Dus heel onmogelijk om achter de originele username te komen is 't niet... vergt alleen een vermoeden en wat speurwerk.
De users die dat zelf wel willen kunnen natuurlijk tijdelijk/permanent in hun ondertitel of signature (en/of fotoboek) daarop wijzen, maar voor sommigen (zoals ikzelf) is het dezelfde nick met een twist, so... rather obvious.
Je blijft een eikel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was wolfjeamadeus. En het hier zeggen vind ik genoeg. Mensen hebben snel genoeg door met wie ze te maken hebben, gezien mijn uitgesproken mening
Dat sowieso!!quote:
Die is onlangs vrijgekomen. Een mailtje sturen naar Danny en je hebt hem binnen, wel nog even je abonnement bepalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:01 schreef Plompzakker het volgende:
Ik wil graag dven heten. Is die nog vrij?
Geen probleem hoor. Ik heb geen iDeal.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:21 schreef Danny het volgende:
http://arcee862.com/jaarcijfers.phpquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:24 schreef SQ het volgende:
Vroeger keek ik altijd in het fotoboek of een naam al bestond / posthistorie had, wat is nu de handige shortcut?
Open er een topic overquote:Op zondag 20 oktober 2019 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb plots een briljant idee!
Capuchon_Meneer?quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hypedquote:Op zondag 20 oktober 2019 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |