quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea lacht Jessie uit - Wat ben je nou aan het doen, dit slaat toch nergens op?
Jessie - Dat jij het niet goed vindt, wil nog niet zeggen dat het nergens op slaat.
Andrea lachte haar aanstekelijke lach en de baas was NOT amused!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze mag er wel naar luisteren, maar geen commentaar leveren.![]()
Hij is echt koekoek. Ziet zichzelf als dikke vette ster. Al zijn nummers gaan over hoe rijk en beroemd hij is terwijl het het tegenovergestelde is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:09 schreef Schakeltopia het volgende:
btw hij zingt over champi op zijn raider?
voor zover ik weet staat daar volle melk op
We hebben het altijd over dat als je normaal bent daar niet gaat zitten en dat ze allemaal een rugzakje hebben.....daar maakt hij goed gebruik van.....net zoals in al die programma's die het hebben moeten van mensen die in de narigheid zitten op wat voor manier ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou weer voor waanzin? Ze willen zelf toch
Hahahahahahaha ........................quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, is toch al zot dat iemand de politie erbij haalt om daar weg te kunnen.
8 euro. lijkt mij geen probleem.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie is al de hele tijd aan het zeiken om eten en wat ze allemaal wel niet nodig heeft.
1 kilo blauwe bessen per week.
Ik schrijf gewoon zoals ik het zie, dat mag hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou weer voor waanzin? Ze willen zelf toch
Oh, moeten ze weer de shine pakken op het feest...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef zodeju het volgende:
Oh, Merel en Jessie gaan ook trouwen op het feest......kan ze leuk een trouwjurk huren.......
Wie zijn we? En jij en ik kijken ernaar. Je bent dus zelf ook schuldigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
We hebben het altijd over dat als je normaal bent daar niet gaat zitten en dat ze allemaal een rugzakje hebben.....daar maakt hij goed gebruik van.....net zoals in al die programma's die het hebben moeten van mensen die in de narigheid zitten op wat voor manier ook.
Heerlijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Andrea lachte haar aanstekelijke lach en de baas was NOT amused!![]()
Daarom is het ook zo sneu, mama's boy.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is echt koekoek. Ziet zichzelf als dikke vette ster. Al zijn nummers gaan over hoe rijk en beroemd hij is terwijl het het tegenovergestelde is.
Inderdaad, maar had toch een heel ander idee erbij....en ik blijf mijn eigen baas, hoef me niet te houden aan de regels die hij opstelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zijn we? En jij en ik kijken ernaar. Je bent dus zelf ook schuldig
Een oranje papzak als bruid, van mij mag Merel shinen dat het verrekt!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:13 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Oh, moeten ze weer de shine pakken op het feest...
Wie had het over jou dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, maar had toch een heel ander idee erbij....en ik blijf mijn eigen baas, hoef me niet te houden aan de regels die hij opstelt.
Andreaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
je tekst slaat nergens op zegt andrea.
dat komt omdat je er niet van houd...aldus jessie
Jessie is een idiootquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij is echt koekoek. Ziet zichzelf als dikke vette ster. Al zijn nummers gaan over hoe rijk en beroemd hij is terwijl het het tegenovergestelde is.
Is hij al gaan janken bij Merel en Gerrit?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Andrea lachte haar aanstekelijke lach en de baas was NOT amused!![]()
Ja, het moet echt over iets gaan....dit is wat kinderen maken. zoveel mogelijk straattaal erin en stoer doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:28 schreef Soulraven het volgende:
Ik kan goeie rap best wel waarderen hoor, maar dan moet het wel inhoud hebben.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het moet echt over iets gaan....dit is wat kinderen maken. zoveel mogelijk straattaal erin en stoer doen.
Je weet dat het niet klopt -edit-quote:
Andrea vroeg echt geïnteresseerd wat er was gebeurd met de straatjongeren rap, de Ikbal rap, zeg maar en Jessie haalde zijn schouders op....die was weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het moet echt over iets gaan....dit is wat kinderen maken. zoveel mogelijk straattaal erin en stoer doen.
Andrea weet net zo goed als iedereen dat Ikbal van beeld is verdwenen door zijn eigen schuld. Het is dus een niet bespreekbaar ietsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Andrea vroeg echt geïnteresseerd wat er was gebeurd met de straatjongeren rap, de Ikbal rap, zeg maar en Jessie haalde zijn schouders op....die was weg.
Daarom vond ze het jammer dat deze nieuwe rap nergens op slaat, maar dat was haar mening.
Even lekker neuken....quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Kom net weer binnen, zie Gerrit de tent uitgaan. Zie ook Franny. Waren di ein bed?
Je kan die rap toch algemener maken, zonder naam van iemand?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Andrea weet net zo goed als iedereen dat Ikbal van beeld is verdwenen door zijn eigen schuld. Het is dus een niet bespreekbaar iets
Ok dat is wat anders. Maar Andrea vraagt iets waar geen antwoord op gegeven of gemogen mag worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je kan die rap toch algemener maken, zonder naam van iemand?
daarom kan ze toch wel een vergelijking maken....dat had tenminste tekst....de volgende kan gaan over een totaal ander onderwerp. Ook al zou het over het protest van de boeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Andrea weet net zo goed als iedereen dat Ikbal van beeld is verdwenen door zijn eigen schuld. Het is dus een niet bespreekbaar iets
Andrea vroeg alleen maar wat er met de straatjongeren rap gebeurd was.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is wat anders. Maar Andrea vraagt iets waar geen antwoord op gegeven of gemogen mag worden.
Ze is heel zeker van haar zaak, vandaar de herhalingen tegen jan en alleman.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel opnieuw - Mylene zei dat het leek of ik Jordy aan het dwingen was full body rose te gaan. Wat denkt ze wel, ik sta VOOR mensenhandel, ik zou nooit iemand dwingen.
Yep,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, van de wijn naar de energiedrankjes. Weet niet wat slechter is.![]()
Jessie weer bezig over stacks. Die gozer kan nergens anders aan denken dan geld verdienen met gokken. Vandaar het advies van familie om eens een baan te gaan zoeken.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Bitcoin stek, stek,
lekker lay back, op m'n eigen plek,
met m'n eigen shag, maak ik hier die track,
met enorm veel swag,
pak ik die blanco check
haal die lach van je bek of ik geef je crack.......
Ze vertelde vanmorgen tegen Hiske dat Dylan en Jens ook heel graag weg willen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:49 schreef Lelie68 het volgende:
Ik hoop echt dat Mylène snel naar huis mag en kan..
Mijn staaf glijdt door jouw puni als een mes door de boter,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Strijk mijn overhemd, slet.
Of wil je geen pret
als ik mijn staaf in je puni douw
pak dat ijzer en heel gauw
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik pak je hoofd en duw hem naar mijn kruis
zuigen kreng, anders breng ik je naar huis
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mijn staaf glijdt door jouw puni als een mes door de boter,
slik wel de pil bitch, ik wil nog geen koter.
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Die teksten nu hier posten omdat het zo erg is ?
Heeft ze gelijk in het is een mode grilquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie is wel benieuwd naar het verhaal van.....?
Volgens Lex wordt je niet zomaar bi seksueel.
Ja net als die panterprintquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in het is een mode gril
Ja zoietsquote:
Tuurlijk niet. Je word niet biseksueel, dat ben je gewoon. Dat verandert niet ineens spontaan, al kun je er wel later achterkomen natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in het is een mode gril
Ja trut neem me serieusquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je word niet biseksueel, dat ben je gewoon. Dat verandert niet ineens spontaan, al kun je er wel later achterkomen natuurlijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Mjelleke het volgende:
Als ik de ouders van Mylene was zou ik er toch echt wel voor zorgen dat ze naar huis kan. Dit gaat toch nergens over.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja trut neem me serieus [ link | afbeelding ]
Ah.... is ze weer doorgesmeerd!quote:
Frann is altijd paraat, als het om de kwak van haar chef gaat!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah.... is ze weer doorgesmeerd!
Leen is gewoon een achterbaks wijf. Zelf wel pesten en een grote muil hebben en zodra ze een reactie krijgt op bed gaan liggen janken en brullen dat ze gepest wordt en naar huis wilquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:16 schreef snetje het volgende:
Mylene: Eet de plant maar op .. toe maar ...
[ afbeelding ]
Pestgedrag ...
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik pak die steks wel.
Beter dan die dikke del.
Ik haal champie erbij
zie je dat ik lekker vrij.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Strijk mijn overhemd, slet.
Of wil je geen pret
als ik mijn staaf in je puni douw
pak dat ijzer en heel gauw
OMG, jullie kunnen teksten gaan schrijven voor Jessie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mijn staaf glijdt door jouw puni als een mes door de boter,
slik wel de pil bitch, ik wil nog geen koter.
Whahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik pak die steks wel.
Beter dan die dikke del.
Ik haal champie erbij
zie je dat ik lekker vrij.
Ik denk het tweede.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:18 schreef Paco55 het volgende:
In de Cos is het rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten. Of zijn het grappen en grollen over hoeren en snollen.
Quote me dan nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]Ik bedoel alleen dat lex(jaja ik zeg het echt) een keer gelijk heeft.
Suffe Tony.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie gaat solo
een gerrit houdt zijn muzikale ontwikkeling tegen
toffe tony genie gaat zich verder ontplooien tot DE rapper van deze eeuw
Met de meest briljante teksten stekken stekken stekken lay back stekken stekken lay back.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie gaat solo
een gerrit houdt zijn muzikale ontwikkeling tegen
toffe tony genie gaat zich verder ontplooien tot DE rapper van deze eeuw
Het grote wonder is geschied,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, jullie kunnen teksten gaan schrijven voor Jessie.
Bewaren voor het sinterklaasgedicht.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het grote wonder is geschied,
Zijn vele sterrren hier en is het Jessie niet.....
.. met je bek.... (dat zegt hij ook vaak, bij gebrek aan de juiste woorden).quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met de meest briljante teksten stekken stekken stekken lay back stekken stekken lay back.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met de meest briljante teksten stekken stekken stekken lay back stekken stekken lay back.
Dat hoort bij zijn trackquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. met je bek.... (dat zegt hij ook vaak, bij gebrek aan de juiste woorden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |