jipquote:
Heb het nu pas door! Wél wat zachter.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raad eens, appeltje en mod
Dat kan niet anders dan crabapple zijn denk ik
Merel bedoelt het allemaal goed en vindt het zo sneu dat Mylene geen doel meer heeft daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:59 schreef Schakeltopia het volgende:
merel respecteert myleentje haar grens niet. SL
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:09 schreef Appeltje het volgende:
[..]En dit is op de streams nu? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:55 schreef Appeltje het volgende:
Was Crap niet beter geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Merel en goed bedoelenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel bedoelt het allemaal goed en vindt het zo sneu dat Mylene geen doel meer heeft daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Jordy dan niks voor je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel een lekker sappig appeltje ik ben gek op pink lady"s
Commentaar op de streams
We hebben weer een K^^& % sl
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:03 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gebeurt meer dan heel Utopia..Eindelijk weer eens een uitstapje voor de herkauwertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel het voordeel als je goed gebekt bent in je boosheid, zelf heb ik als ik echt superboos ben mijn stem zo hees wordt dat ik niet verstaanbaar wordt....denk dat Mylene ook uit boosheid wel eens huilt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:13 schreef Verida het volgende:
Ik zou niet graag de moeder van Merel of Mylene zijn op dit moment
als moeder van merel zou ik me kapot schamen over het gedrag van mijn dochter en als moeder van Mylene zou ik me moeten inhouden om niet met een Hummer door de poort te rijden en mijn dochter lekker mee naar huis te nemen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:03 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gebeurt meer dan heel Utopia..Tis maar waar je van houd. Ik heb er zélf geen reisje voor over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |