Daar ga ik wel van uit. Niets aan het handje. Nog iets meer dan 6.5 maand en het is lights outquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk volgen de rechters in die andere zaken het goede voorbeeld van deze rechter.
Oke Henk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef Red_85 het volgende:
'De eerste slag is gewonnen, maar de oorlog nog niet.'
kquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:22 schreef McLaren_Fan het volgende:
Stichting Duinbehoud heeft aangekondigd de bodemprocedure door te zetten. Daarnaast staat de volgende zaak ook op de rol voor vrijdag inzake de stikstof uitstoot. Dus men is er nog lang niet!
Duidelijk en helder verhaal. Eigenlijk profiteert alles en iedereen hiervan, enkel de mentale status van een aantal zeurkousen nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
En nu lekker gaan stoken. De boel flink opstoken, gewoon omdat het kan.
Groenlinks heeft 4,1 miljoen beschikbaar gesteld aan de FOM.
https://zandvoort.groenlinks.nl/nieuws/groenlinks-en-formule-1
Dankuwel Groenlinks. Maar we rijden het circuit wel rechtsom.
De zaak van vrijdag is aanhangig gemaakt door Mobilisation for the Environment. De club die een streep liet zetten door de PAS. Dus ik zou die zaak toch wat serieuzer nemen.quote:
okquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De zaak van vrijdag is aanhangig gemaakt door Mobilisation for the Environment. De club die een streep liet zetten door de PAS. Dus ik zou die zaak toch wat serieuzer nemen.
De procedures zijn nog niet doorlopen en de strijd is nog zeker niet gestreden!
Het is slechts een hoogleraar die al deze rechtszaken en vertragingen op z'n geweten heeft. Geen club.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
De zaak van vrijdag is aanhangig gemaakt door Mobilisation for the Environment. De club die een streep liet zetten door de PAS. Dus ik zou die zaak toch wat serieuzer nemen.
De uitspraak van de rechter dat het doorgaan in het belang is van Nederland is ook moeilijk uit te leggen als veel boeren een onzekere toekomst tegemoet gaan en de bouw stil ligt. Daar valt ook juridisch wel het een en ander op af te dingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:22 schreef McLaren_Fan het volgende:
Stichting Duinbehoud heeft aangekondigd de bodemprocedure door te zetten. Daarnaast staat de volgende zaak ook op de rol voor vrijdag inzake de stikstof uitstoot. Dus men is er nog lang niet!
Hoezo? Die boeren gaan ook gewoon door met boeren....toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De uitspraak van de rechter dat het doorgaan in het belang is van Nederland is ook moeilijk uit te leggen als veel boeren een onzekere toekomst tegemoet gaan. Daar valt ook juridisch wel het een en ander op af te dingen.
Boh, circulair zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
En nu lekker gaan stoken. De boel flink opstoken, gewoon omdat het kan.
Groenlinks heeft 4,1 miljoen beschikbaar gesteld aan de FOM.
https://zandvoort.groenlinks.nl/nieuws/groenlinks-en-formule-1
Dankuwel Groenlinks. Maar we rijden het circuit wel rechtsom.
Ja.quote:
Deze uitspraak heeft niks met de stikstofproblematiek te maken. Die zaak dient vrijdag pas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De uitspraak van de rechter dat het doorgaan in het belang is van Nederland is ook moeilijk uit te leggen als veel boeren een onzekere toekomst tegemoet gaan en de bouw stil ligt. Daar valt ook juridisch wel het een en ander op af te dingen.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is slechts een hoogleraar die al deze rechtszaken en vertragingen op z'n geweten heeft. Geen club.
En als men het echt graag wilt weten. De Formule1 auto's van vandaag zijn.... hybrideauto's.
Je zegt dat je gewoon artikelen post en je mening geeft, maar zulke uitspraken doen meer aan een fanatiekeling denken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Aanknopingspunten zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Alszijnde deze winst is leuk, maar er komen nig een aantal rechtszaken die het feest kunnen vergallen.
Dat was toch wel al duidelijk mag ik hopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je zegt dat je gewoon artikelen post en je mening geeft, maar zulke uitspraken doen meer aan een fanatiekeling denken.
De uitstoot van het evenement zelf krijgen ze nog wel wegverklaard denk ik. Wat moeilijker wordt is de uitstoot van al het verkeer dat naar het evenement komt. Dat telt ook mee en ze moeten de rechter mee zien te krijgen in het idee dat hun vervoersplan met veel ov en fietsen gaat werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Als de organisatie maar kan aantonen dat de co2 uitstoot met de F1 komst verminderd wordt, dan is het klaar.
Dan is er genoeg jurisprudentie om de rest ook af te kappen.
Jumbo dagen zullen wel wegvallen. Minus het gebruikelijke verkeer dat dit traject nu natuurlijk gaat vermijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
De uitstoot van het evenement zelf krijgen ze nog wel wegverklaard denk ik. Wat moeilijker wordt is de uitstoot van al het verkeer dat naar het evenement komt. Dat telt ook mee en ze moeten de rechter mee zien te krijgen in het idee dat hun vervoersplan met veel ov en fietsen gaat werken.
Typisch Nederlands zou eigenlijk zijn een circuit in zee. Of is de noordzee ook natura 2000?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:13 schreef Pumpalov het volgende:
Maar goed, ik ben benieuwd naar de schreeuwers wanneer Assen deze winter gaat verbouwen en wat ook pal aan een natura2000 gebied ligt
Ja, maar niet overal. Niet voor Zandvoort. Dus gewoon optakelen dat circuit en naar zee slepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:29 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Typisch Nederlands zou eigenlijk zijn een circuit in zee. Of is de noordzee ook natura 2000?
Zeker net zoals het Motorsport Network (van motorsport.com en autosport.com) doet met het bureau ImageRightsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Om alleen maar mee te kunnen doen in het gallen en jennen kan Groenlinks worden aangeklaagd voor het oneigenlijk gebruik van de foto van de uitlaatpijp met stoom.
het origineel is van Diariovox.
Laat iemand een bureautje opstarten die opkomt voor de belangen van fotografen. Noem het bijvoorbeeld Permission Machine, en dreig met een gang naar de rechter als ze je niet 500 euro betalen.
http://diariovox.com.ar/e(...)os-y-nadie-controla/
Ik geef nergens - in die post - een mening. Dat die zaak voor vrijdag op de rol staat, is een feit. Kan je zelf ook terugvinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je zegt dat je gewoon artikelen post en je mening geeft, maar zulke uitspraken doen meer aan een fanatiekeling denken.
Ja hoor omdat hij niet meegaat in de hossanna van de f1 fanboys hier is hij een fantiekeling.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
👍🏻👍🏻👍🏻quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja hoor omdat hij niet meegaat in de hossanna van de f1 fanboys hier is hij een fantiekeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |