Zie waar?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow, gaan de antifa's op zoek naar rellen?
Zie hier waar het geweld vandaan komt.
We weten allemaal dat de schuld bij de rabobank ligt. Vroeger de boerenleenbankquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou meer een tegengeluid ,bij veel van die boeren leeft dat wel, dat het de schuld is van immigranten dat ze gepakt worden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:59 schreef Elan het volgende:
Er komt een DJ, gezellig hoor. Dagje weg met de stichting.
KIJK HEM ROEREN. MET SOUPLESSEquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Vers menschen!! Versch!!
DIT IS GEVULD
Oh ja, data die jouw verdraaide wereldbeeld niet ondersteund klopt niet inderdaad.quote:
Dat gevoel had ik bij die mongolen die als een idioot stonden te dansen (onder invloed van?) tijdens die klimaatprotesten. Wat een volk is datquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:59 schreef Elan het volgende:
Er komt een DJ, gezellig hoor. Dagje weg met de stichting!
Nou.. Als ze alleen al wat meer gezond boeren verstand (gbv, realisme) zouden gebruiken, zou NL er maatschappelijk een stuk toffer uitzien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:49 schreef manny het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet waarom de overheid gebruikt maakt van externe bureaus en wetenschappelijk onderbouwde studies.
Ze kunnen het toch gewoon even op Facebook checken of een paar boeren bellen. Die weten precies hoe het zit.
Het CBS wordt betaald door de elite!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh ja, data die jouw verdraaide wereldbeeld niet ondersteund klopt niet inderdaad.
Van de boeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow, gaan de antifa's op zoek naar rellen?
Zie hier waar het geweld vandaan komt.
Die denken WTF is dit. Onze voorstellingquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:01 schreef Elan het volgende:
Je zal bij dat circus werken, weet je ook niet wat je overkomt
HEUJ!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kijk mensen kijk!
Oh Oh er komen weer trekkers aan.. waarom hee wat heee
Over uitvreters gesproken...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik bij die mongolen die als een idioot stonden te dansen (onder invloed van?) tijdens die klimaatprotesten. Wat een volk is datDie hebben totaal geen idee hoe het leven werkt en werken hebben ze uberhaupt nog nooit van gehoord
Stonden er 2 weken terug ook al.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die denken WTF is dit. Onze voorstelling
Meer dan 6000 kiekersquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:02 schreef butz0rs het volgende:
Ik heb een live stream gevonden:
https://www.facebook.com/Kuilbanden/videos/2475118562572424/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |