Ja daagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat alleen jesse op
wat als het nou jesse jansen is en even van a naar b wordt vervoerd?
Klaver staat er dan ook niet op.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Het is toch wel een regelrechte doodsbedreiging. Zelfs iemand als Jesse Klaver wens je dat niet toe.
Nee, dat is het niet. Het is dom en smakeloos maar als het ongeschikt is om Klaver vrees aan te jagen is het geen doodsbedreiging.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Het is toch wel een regelrechte doodsbedreiging. Zelfs iemand als Jesse Klaver wens je dat niet toe.
Klopt. Vond ik ook. Maar de rechter vond blijkbaar dat het wel allemaal kan. Daarna stond links lekker te ziejewellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij vond destijds toch dat die bedreigers van Wilders en Baudet strafrechtelijk vervolgd moesten worden? (ik ook hoor)
Vind je dat in dit geval ook?
Iedereen wist ook wat er bedoeld was met de woorden 'volkerd waar ben je?'.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja daagiedereen weet wat daar mee bedoeld wordt.
Niet zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Voor de goede orde :
Dat is dan ook je standpunt als het bijvoorbeeld een optocht van moslims of demonstranten betreft met een lijkkist met de naam van Baudet of Wilders er op?
Wtf is dit voor nazi site man.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:03 schreef TomLuny het volgende:
Hij gaat als een waanzinnige tekeer en dringt zich naar voren zodat hij de klappen uit kan delen.
Hij tilt als eerste zijn wapenstok op en dringt dan naar voren.
Hij slaat de boer zeker 4 – 5 keer op zijn hoofd.
Ik ga het niet allemaal lopen screenshotten want dat is gekkenwerk en dat kunnen ze bij de rechtbank wel.
De beelden hieronder, en bij RTVNoord, zijn duidelijk.
De boer houdt er een ernstige hoofdwond aan over.
Het is zwaar verboden om op het hoofd te slaan.
Deze agent moet echt onmiddellijk op non-actief gesteld worden en daarna zwaar bestraft.
>
http://fenixx.org/index.p(...)dende-boerenschedel/
De beste en meest ongecensureerde nieuwssite van Nederland niet kennenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:33 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Wtf is dit voor nazi site man.
Het is absoluut niet vergelijkbaar, dat weten ze zelf ook donders goed. Klaver hoeft niet te vrezen voor zijn leven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo.
Als door moslims een doodskist wordt gedragen met 'geert' er op is het vrij duidelijk dat moslims hem dood willen. Geertje kan namelijk al een jaar of 15 niet normaal over straat door alle doodsbedreigingen vanuit die hoek en extreem links.
Sinds wanneer krijgt jasser al klaver al dat over zn hoofd?
Twee weken terug waren alleen wat boeren die hem de rug keerde. Thats it.
Weinig vergelijkbaars.
Ach welnee. Is van alle tijd. Gewoon een taakstrafje en de zaak is er dan mee afgedaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
t wordt steeds grimmiger in dit land. wanneer slaat de vlam in de pan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:33 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Wtf is dit voor nazi site man.
Net zoals Thierry ook op van alles kan slaan. Maar och wee, die rechtse teentjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:53 schreef JannekeC5 het volgende:
Jesse kan overal op slaan, wordt er op gevoelige linkse teentjes getrapt! Wordt eens volwassen, ga ergens anders hypocriet lopen wezen.
Mwah, na de protesten in Hongkong redelijk actief te hebben mogen aanschouwen de laatste 4 maanden zijn de Nederlandse boeren echt de netheid en pacifisme zelve. Wat is gebeurd? Een monumentale deur van een provinciaal gebouw is gesneuveld en een doodskist met de naam van Jesse/Yasser op.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt walgelijk. En lijkt mij strafrechtelijk gezien opgevat te kunnen worden als (doods)bedreiging.
niet, het gros van de bevolking zijn makke jaknikkers en betalen/slikken alles wel wat de regering ze oplegt aan belastingen enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
t wordt steeds grimmiger in dit land. wanneer slaat de vlam in de pan?
tot dat mensen geen geld meer om belasting te betalen. zie frankrijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
niet, het gros van de bevolking zijn makke jaknikkers en betalen/slikken alles wel wat de regering ze oplegt aan belastingen enzo
is anders nooit eerder probleem geweestquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:45 schreef skrn het volgende:
Ik snap die negatieve fascinatie tegenover Jesse Klaver niet zo, ik bedoel hij maakt het beleid toch niet? Ga lekker staan te frusteren tegen Mark Rutte of Carola Schouten of wie dan ook. En dan Thierry Baudet en Geert Wilders op het podium, ook zoiets, hoe dik zijn hun paragrafen over landbouw in hun verkiezingsprogramma's en wat weten zijn over het boerenleven?
En ja, dit is bijzonder smakeloos, zo voorbij zeilen met die kist. Niet leuk.
Ik zeg alleen dat het smakeloos is. Wat Der Spiegel publiceert, doet me weinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:55 schreef TomLuny het volgende:
[..]
is anders nooit eerder probleem geweest
Der Spiegel laat Trump het Vrijheidsbeeld onthoofden met mes
https://nos.nl/artikel/21(...)hoofden-met-mes.html
en ok, nos voert dan de buikspreek pop der spiegel op maar verspreidt het wel.
ook zo'n clown met een bloederig trump hoofd in de hand hebben ze gepubliceerd maar die is achteraf verwijderd.
kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |