abonnement Unibet Coolblue
pi_189463512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:35 schreef Red_85 het volgende:
Gezien de doodsbedreigingen aan het adres van wilders en baudet, is dit een peulenschil.

Als je doodsbedreigingen wil zien.. Links is daar niet echt vreemd van.

'volkerd waar ben je?'
'als je wilders dood wil hebben zeg dan paf'

Maargoed. Volgens half links was dat onschuldig en niets mis mee. Dezelfde die nu lopen te janken dat dit niet kan. Wel erg 2 maten.
Jij vond destijds toch dat die bedreigers van Wilders en Baudet strafrechtelijk vervolgd moesten worden? (ik ook hoor)

Vind je dat in dit geval ook?
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:40:48 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189463533
In dit licht, zijn de boeren dan linkse of rechtse demonstranten? ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:41:59 #53
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189463558
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Jij vond destijds toch dat die bedreigers van Wilders en Baudet strafrechtelijk vervolgd moesten worden? (ik ook hoor)

Vind je dat in dit geval ook?
Ik vind het smakeloos, maar is dit echt een bedreiging? Gaan ze hem halen/ is dat op wat voor manier dan ook geuit? Of is dit een uitbeelding hoe ze hem zouden willen zien?

Dat is m.i. wel wat anders als de directe doodsverwensingen die gedaan worden aan andere politici.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189463616
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:41 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik vind het smakeloos, maar is dit echt een bedreiging? Gaan ze hem halen/ is dat op wat voor manier dan ook geuit? Of is dit een uitbeelding hoe ze hem zouden willen zien?

Dat is m.i. wel wat anders als de directe doodsverwensingen die gedaan worden aan andere politici.
Geen idee. Laat een (assistent-)OvJ zich daar maar over uitspreken.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:02:15 #55
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189464011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:43 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wamt het een sluit het ander altijd uit natuurlijk. Je bent of links of rechts je bent of het een of het ander. Ben je links ben je een idioot en een gutmensch, ben je rechts ben je een racist en buitenlanderhater. Waarom altijd maar die tegenstrijdigheden en het polariseren en in hokjes plaatsen. Wat een walgelijk gedrag. Er is amper nog een discussie te voeren want het gaat altijd maar om de personen en van wie ze fan zijn en welke politieke oriëntatie ze hebben.
"Walgelijk" idd, over polariseren en in hokjes plaatsen gesproken. Trouwens, dat "in hokjes plaatsen" deed hij toch echt zelf hoor door zichzelf Nationalist te noemen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:18:27 #56
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189464359
quote:
13s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:02 schreef TomStall het volgende:

[..]

"Walgelijk" idd, over polariseren en in hokjes plaatsen gesproken. Trouwens, dat "in hokjes plaatsen" deed hij toch echt zelf hoor door zichzelf Nationalist te noemen.
En in jouw ogen is het zijn van een nationalist onverenigbaar met het steunen van Klaver op een bepaald standpunt. Bravo. :)
AZ
ALKMAAR
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:19:16 #57
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189464375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:18 schreef Durmada het volgende:

[..]

En in jouw ogen is het zijn van een nationalist onverenigbaar met het steunen van Klaver op een bepaald standpunt. Bravo. :)
thanks!
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:21:10 #58
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189464416
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:19 schreef TomStall het volgende:

[..]

thanks!
:')
AZ
ALKMAAR
pi_189464450
Als mensen dit schokkend vinden dan raad ik ze aan nooit een carnavalsoptocht te bekijken, daar komen elke optocht wel 5 doodskisten langs met wat teksten.

Ach een beetje met en korreltje zout nemen, ik zie ergere zaken als er wederom geprotesteerd wordt tegen Trump, Wilders of Baudet.
pi_189464485
Ik zie er geen achternaam opstaan. Niet altijd zo aangevallen voelen.
pi_189464535
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
De rechtpraters zijn er ook weer :')

Toen Geert bedreigd werd stonden ze als hardste te schreeuwen maar dit is "onschuldig" en je moet het "anders interpreteren".
Mja die oproep tot Volkert lijkt mij kwalijker dan dit eigenlijk.


Dat gezegd hebbende veroordeel ik dit natuurlijk volledig. Dit soort zieke dingen moet gewoon aangepakt worden. Politici bedreigen. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189464990
Volkomen smakeloos.

Denk even in dat jouw naam (of die van iemand waar je om geeft) zo op een kist wordt rondgereden.

Duidelijk.

Lijkt mij.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 15:15:03 #63
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189465569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef TomStall het volgende:

[..]

Geef je nou jezelf een sticker "nationalist"? En in de volgende zin sta je achter Klaver? Does not compute dude.
:) Inderdaad want die enge Jesse Klaver is meer een landverrader dan een nationalist.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 16 oktober 2019 @ 15:16:06 #64
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189465583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:49 schreef DrMabuse het volgende:
Volkomen smakeloos.

Denk even in dat jouw naam (of die van iemand waar je om geeft) zo op een kist wordt rondgereden.

Duidelijk.

Lijkt mij.
Oneens. Jesse Klaver heeft dit met zijn politieke visie terecht over zich afgeroepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoPicNic op 16-10-2019 15:33:49 ]
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189465869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:49 schreef DrMabuse het volgende:
Volkomen smakeloos.

Denk even in dat jouw naam (of die van iemand waar je om geeft) zo op een kist wordt rondgereden.

Duidelijk.

Lijkt mij.
Dit komt klaver wel toe vind ik. Helemaal als je kijkt naar de eigenlijke output die zijn linkse beleid tot gevolg heeft.

Het heeft 0 effect op het klimaat.
pi_189466026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dan heb jij het de bagatelliseerders op FOK! niet gelezen.
Zullen vast wat mensen zijn die zulke kortzichtige dingen roepen. Mijn punt is vooral het niet de bedoeling is om op basis van een paar meningen die je toevalligerwijs gehoord hebt (en onthouden, want je onthoudt sneller scherpe meningen) een hele groep weg te zetten. Of nog mooier: een zelf gecreëerde groep weg te zetten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189466042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het heeft 0 effect op het klimaat.
Jij hebt ook (bij benadering) 0 effect op de wereld. Zullen we nu jouw naam ook maar op zo'n kist schrijven?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189466056
Het is toch wel een regelrechte doodsbedreiging. Zelfs iemand als Jesse Klaver wens je dat niet toe.
pi_189466065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als mensen dit schokkend vinden dan raad ik ze aan nooit een carnavalsoptocht te bekijken, daar komen elke optocht wel 5 doodskisten langs met wat teksten.
Ja, en in films komen er ook schokkendere dingen langs. Alles draait om context...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189466075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:07 schreef trein2000 het volgende:
Oppakken die kerel. Regelrechte doodsbedreiging.
er staat alleen jesse op

wat als het nou jesse jansen is en even van a naar b wordt vervoerd?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 15:41:10 #71
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189466118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:49 schreef DrMabuse het volgende:
Volkomen smakeloos.

Denk even in dat jouw naam (of die van iemand waar je om geeft) zo op een kist wordt rondgereden.

Duidelijk.

Lijkt mij.
Nee eigenlijk niet, ik zou de boer in kwestie best willen vragen wat de context is.

- Wil je Jesse Klaver dood hebben?
- Is het symbolisch bedoeld? Is Jesse Klaver's ''groene'' politiek dood?
- Is Jesse Klaver eigenlijk al emotioneel dood, in de zin dat hij geen empathie heeft voor de boeren en hun lot?
- Is Jesse Klaver in jouw ogen een vampier, die slaapt in een kist maar het bloed van hardwerkende boeren opzuigt?
- Is het een waarschuwing dat als Jesse Klaver de veestapel verkleint, we allemaal zullen sterven van de honger?
- Graaft Jesse Klaver zijn eigen politieke graf met zijn anti-boer politiek? Letterlijk, of vanuit electoraal standpunt?
pi_189466148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit komt klaver wel toe vind ik. Helemaal als je kijkt naar de eigenlijke output die zijn linkse beleid tot gevolg heeft.

Het heeft 0 effect op het klimaat.
Dus als ik het met jou niet eens ben wat betreft een bepaald standpunt / bepaalde visie dan ga ik met een lijkkist met jouw naam erop rondrijden zodat heel Nederland het kan zien.

Serieus?
pi_189466157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Jij hebt ook (bij benadering) 0 effect op de wereld. Zullen we nu jouw naam ook maar op zo'n kist schrijven?
Is goed.

Mijn naam is: Rob Jetten
pi_189466193
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dus als ik het met jou niet eens ben wat betreft een bepaald standpunt / bepaalde visie dan ga ik met een lijkkist met jouw naam erop rondrijden zodat heel Nederland het kan zien.

Serieus?
Valt klaver binnenkort dood doordat zijn naam op die kist staat? Hou toch op met je lange teentjes.
pi_189466250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet, ik zou de boer in kwestie best willen vragen wat de context is.

- Wil je Jesse Klaver dood hebben?
- Is het symbolisch bedoeld? Is Jesse Klaver's ''groene'' politiek dood?
- Is Jesse Klaver eigenlijk al emotioneel dood, in de zin dat hij geen empathie heeft voor de boeren en hun lot?
- Is Jesse Klaver in jouw ogen een vampier, die slaapt in een kist maar het bloed van hardwerkende boeren opzuigt?
- Is het een waarschuwing dat als Jesse Klaver de veestapel verkleint, we allemaal zullen sterven van de honger?
- Graaft Jesse Klaver zijn eigen politieke graf met zijn anti-boer politiek? Letterlijk, of vanuit electoraal standpunt?
Voor de goede orde :

Dat is dan ook je standpunt als het bijvoorbeeld een optocht van moslims of demonstranten betreft met een lijkkist met de naam van Baudet of Wilders er op?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')