In de TT staat de Limburgse spellingquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, het is wel John Deere. Met een ‘e’ op het eind.
Donequote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag er eindelijk eens wat anders in de OP?
Dat begrijpt niemand met boerenverstandquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de TT staat de Limburgse spelling
Het Groene Boekje met een zachte gquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de TT staat de Limburgse spelling
Als je haags even lief DM't past hij het vast wel aanquote:
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
lucky2bastard maakte hem, ik maakte er een gifje van.
Het is Nederlands Engels.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.
Luckyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik DM altijd lief naar Haags.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je haags even lief DM't past hij het vast wel aan
Ja, daarom doet het zo'n pijn in m'n denkproces.quote:
Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom doet het zo'n pijn in m'n denkproces.
Mja, ik ging er vanuit dat alleen de plaatsnaam Engels is en de rest Nederlands.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.
Van haags die allemaal trekkers in zijn dorpje heeft gezienquote:
Dan kan het wel ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ging er vanuit dat alleen de plaatsnaam Engels is en de rest Nederlands.
Ik ben nu niet in Den Haag broquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van haags die allemaal trekkers in zijn dorpje heeft gezien
Tijd voor de klassieker van Hitchcock?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie ooit een nieuwsbericht lezen met vrouw half aangevroten gevonden. Dat ben ik.
De mezen ze komen massaal
Ja, vanaf dat moment heb ik het ook opgegevenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja.
Anderzijds, als Knijn roept dat het Limbo's is, dan mag wat mij betreft alles.
The birds juniorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie ooit een nieuwsbericht lezen met vrouw half aangevroten gevonden. Dat ben ik.
De mezen ze komen massaal
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja.
Anderzijds, als Knijn roept dat het Limbo's is, dan mag wat mij betreft alles.
Het is beter dan mijn hersenen pijnigen om tot een correcte zin te komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind in het buitenland opgroeien geen excuus op niet fatsoenlijk Nederlands te kunnen.
Nee dat blijft voorlopig zoquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de weg erheen niet....
[ afbeelding ]
Ze kunnen het niet aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)spraken-onacceptabel
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Oh daar ben ik voorzitter van bij onsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:09 schreef Koen66 het volgende:
zit alleen maar de CAB meeting aan te horen
Ja hallo.... Nu zin in gegrilde kip dusquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:11 schreef Karzai het volgende:
Ik zag dat er gegrilde kippen waren op de markt, maar ik was al bij de slager geweest
Sowieso een heleboel eetkraampjes erbij, maar meer voor de toeristen
Tis wel een zooitje hequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:06 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, ben je om tien uur thuis met die boeren
Dikke paffert erbij en lekker elitair doenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:12 schreef Karzai het volgende:
Wel laatst 3 sterren worsten gekocht en vandaag bij de slager geweest.
Betaal ik er wat meer voor, maja niet iedereen kan dat
Ik heb gisteren zelf cha sui gemaakt van procureurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:15 schreef Karzai het volgende:
maar ik heb schnitzels, haaskarbonaadjes en een ribeye gekocht, ook lekkah
Robert Carlylequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
28 weeks later, goeie zombie film was dat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelf cha sui gemaakt van procureur
Lékker joh
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelf cha sui gemaakt van procureur
Lékker joh
Uhuh, was echt goed gelukt, superlekkerquote:
Heer-lijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh, was echt goed gelukt, superlekker
Chinese Surinamer? Dat hebben wij toch helemaal niet in den biblebelt. Ik kan hooguit naar de plaatselijke Chinees voor babi pangang.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:48 schreef Karzai het volgende:
Ik bestel dat altijd bij de Chinese Surinamer, die kan dat beter
Lijkt me prima in je combimagnetron kunnen hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heer-lijk!Kan ik dat in mijn combidingetje ook of moet je daar een geavanceerde oven voor hebben?
Ook erg lekker jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:48 schreef Karzai het volgende:
Ik bestel dat altijd bij de Chinese Surinamer, die kan dat beter
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chinese Surinamer? Dat hebben wij toch helemaal niet in den biblebelt. Ik kan hooguit naar de plaatselijke Chinees voor babi pangang.
Als je hier bij AH een potje trassi op de band plaatst drukt de kassadame al op het alarmknopje en zie je alle beveiligingscamera’s inzoomen
En terecht! Voor je het krijg je rare moderne fratsen zoals anticonceptie en zulks!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chinese Surinamer? Dat hebben wij toch helemaal niet in den biblebelt. Ik kan hooguit naar de plaatselijke Chinees voor babi pangang.
Als je hier bij AH een potje trassi op de band plaatst drukt de kassadame al op het alarmknopje en zie je alle beveiligingscamera’s inzoomen
Meestal mag ik na een halfuurtje waterboarden weer vertrekken met peper en zout in plaats van trassiquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Meteen een Ausweiss klaar leggen om je subtiel het land uit te werken
Peper? Zulks een exotisch ingrediënt wat toegestaan is!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal mag ik na een halfuurtje waterboarden weer vertrekken met peper en zout in plaats van trassi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |