In de TT staat de Limburgse spellingquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, het is wel John Deere. Met een ‘e’ op het eind.
Donequote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag er eindelijk eens wat anders in de OP?
Dat begrijpt niemand met boerenverstandquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de TT staat de Limburgse spelling
Het Groene Boekje met een zachte gquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de TT staat de Limburgse spelling
Als je haags even lief DM't past hij het vast wel aanquote:
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
lucky2bastard maakte hem, ik maakte er een gifje van.
Het is Nederlands Engels.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.
Luckyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
lucky2bastard maakte hem, ik maakte er een gifje van.
Ik DM altijd lief naar Haags.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je haags even lief DM't past hij het vast wel aan
Ja, daarom doet het zo'n pijn in m'n denkproces.quote:
Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom doet het zo'n pijn in m'n denkproces.
Mja, ik ging er vanuit dat alleen de plaatsnaam Engels is en de rest Nederlands.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend, "in the" suggereert Engels en dan is dat dus niet correct.
Van haags die allemaal trekkers in zijn dorpje heeft gezienquote:
Dan kan het wel ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ging er vanuit dat alleen de plaatsnaam Engels is en de rest Nederlands.
Ik ben nu niet in Den Haag broquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van haags die allemaal trekkers in zijn dorpje heeft gezien
Tijd voor de klassieker van Hitchcock?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie ooit een nieuwsbericht lezen met vrouw half aangevroten gevonden. Dat ben ik.
De mezen ze komen massaal
Ja, vanaf dat moment heb ik het ook opgegevenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja.
Anderzijds, als Knijn roept dat het Limbo's is, dan mag wat mij betreft alles.
The birds juniorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie ooit een nieuwsbericht lezen met vrouw half aangevroten gevonden. Dat ben ik.
De mezen ze komen massaal
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja.
Anderzijds, als Knijn roept dat het Limbo's is, dan mag wat mij betreft alles.
Het is beter dan mijn hersenen pijnigen om tot een correcte zin te komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind in het buitenland opgroeien geen excuus op niet fatsoenlijk Nederlands te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |