quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Actieeeee
https://www.facebook.com/Kuilbanden/videos/2522855401266665/
Klopt geen reet van!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
En wat ga je daar mee doen dan? Dan staat er een reeks parameters, regels code, en dan? Dan geloof je het opeens wel? Lees gewoon de verslagen waarin de meetresultaten naast de modelvoorspellingen worden gelegd, daaruit blijkt dat het allemaal prima klopt en het model vaak nog aan de conservatieve kant zit...
Boeren moeten t hebben van de publieke opinie.. .erg handig dit. Idem voor dat gedoe in Groningen, het helpt niet echt mee.quote:
De politie stond erbij en keek ernaarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Actieeeee
Ik hoor de sirenes alquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De politie stond erbij en keek ernaar
BOERENNNNNNNNNN![]()
![]()
10k bezoekersquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De bandenboer van om de hoek.. Die man is altijd briljant met acties en organisatie..
Nog zo'n fantastisch argumentquote:
stc = (19o-T24) (u10 /3.2)0.5 if T24 < 12 oCquote:
Gewoon niet rekenen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
stc = (19o-T24) (u10 /3.2)0.5 if T24 < 12 oC
Wat klopt hier niet aan dan?
Idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, waar anders moeten ze heen? Anders staat heel Den Haag straks vast.
Mooi ditquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Actieeeee
Waar kijk jij? FB?quote:
Ik ook niet maar is gewoon te zien..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kijk jij? FB?
Want dat heb ik niet.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar kijk jij? FB?
Want dat heb ik niet.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is zijn compagnon. Ze zaten naast elkaar in Groningen.
Ah kijk aan. Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij stond er in Groningen ook bij.. de muziekinstallatie was van hem
Joh natuurlijk kunnen er betere metingen worden gedaan zie Duitsland.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:03 schreef Spectator19 het volgende:
Ook hoogleraar Erisman vindt dat er best uitgebreidere metingen gedaan kunnen worden, bijvoorbeeld met behulp van satellieten. Dat is wel kostbaar en mede om die reden doet het RIVM dat nu niet.
De boeren denken dat extra metingen zullen aantonen dat zij veel minder stikstof uitstoten dan nu wordt gedacht.
twitter:POL_DenHaag twitterde op woensdag 16-10-2019 om 11:32:10De #A12, richting Den Haag, is thv Nootdorp afgesloten. Ivm de vele tractoren voor het #boerenprotest wordt al het verkeer vanaf afrit 5 omgeleid via de #Donau. Boeren worden geleid naar het parkeerterrein van Cars Jeans Stadion en met pendelbussen naar de demolocatie gebracht. reageer retweet
Dit exemplaar gaat door tot ie zo schor is dat niemand hem meer verstaat...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
Een kameraad van mij heeft zowat dezelfde stem als die kerel van Kuli Banden
Ik krijg een inloggen of aanmelden-pagina + mededeling dat de link niet bestaat of verplaatst is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ook niet maar is gewoon te zien..
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:03 schreef Spectator19 het volgende:
Ook hoogleraar Erisman vindt dat er best uitgebreidere metingen gedaan kunnen worden, bijvoorbeeld met behulp van satellieten. Dat is wel kostbaar en mede om die reden doet het RIVM dat nu niet.
De boeren denken dat extra metingen zullen aantonen dat zij veel minder stikstof uitstoten dan nu wordt gedacht.
Ik zou je voortaan wat beter inlezen in de mensen die je citeert.quote:Hoogleraar Jan Willem Erisman, stikstofdeskundige, voegde daar aan toe dat ammoniak niet alleen in de lucht wordt gemeten maar ook op de grond, op 279 locaties in 70 natuurgebieden. De metingen op de grond in combinatie met metingen van de lucht geven volgens Erisman een betrouwbaar beeld, waar de twee betwiste meetlocaties weinig invloed op hebben.
Ze hebben het dan ook opgegeven...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:05 schreef Poepz0r het volgende:
Die toeters van die trekkers daar wordt je toch knettergek van als politie![]()
quote:
https://www.facebook.com/Kuilbanden/videos/2522855401266665/quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krijg een inloggen of aanmelden-pagina + mededeling dat de link niet bestaat of verplaatst is.
Prima ook. Daarbij komt dat er bij de politie veel te weinig mankracht is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze hebben het dan ook opgegeven...
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze hebben het dan ook opgegeven...
Waarom doen ze dat dan niet ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:03 schreef Spectator19 het volgende:
Het Mesdag Zuivelfonds.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:53 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Volgens het Mesdagfonds is het RIVM echter ‘onbetrouwbaar’, en kunnen de ammoniakmetingen ‘de toets der wetenschappelijkheid niet doorstaan’.
Die prima onderbouwd en wereldwijd geaccepteerd zijn ja.quote:Het RIVM zou zich baseren op aannames
Ja, ammoniak komt uit de landbouw. Dit zegt de Vlaamse variant van de RIVM er bijvoorbeeld over:quote:Als je nu de stikstof- en ammoniakconcentratie in de lucht en de neerslag ervan op de grond meet, wat weet je dan? Weet je dan waar het vandaan komt?
Ja, er wordt continu uitgebreid ecologisch onderzoek gedaan, naast de monitoring van 80 natuurgebieden. De decenniadurende ammoniakdepositie zorgt ervoor dat er overal teveel stikstof in de grond zit, die ook nog eens verzuurd is, waardoor overal bramen en brandnetels groeien en wat erg slecht is voor de soortenrijkdom.quote:En weet je dan welke hoeveelheden in welke mate de natuur schaden?
Het RIVM moet natuurlijk gebruik maken van de aantallen dieren zoals opgegeven door de boeren zelf. We mogen toch hopen dat de boeren daar niet over liegen, anders zou de onbetrouwbaarheid van het model dus goeddeels bij hunzelf liggen. Dus ik mag hopen dat het model daar niet nat op gaat...quote:Het RIVM werkt met een rekenmodel dat gebruik maakt van de aantallen dieren die boeren zelf jaarlijks moeten opgeven aan het Centraal Bureau voor de Statistiek. Dat model is niet zaligmakend, concludeerde de commissie-Remkes die de regering adviseert over het huidige stikstofprobleem: ‘De relaties tussen stikstofemissie, stikstofconcentratie in de lucht en stikstofdepositie zijn zeer complex. Deze relaties worden beïnvloed door onder andere klimatologische omstandigheden. Er zijn onvoldoende data, meetpunten en inzichten om dit goed te kunnen modelleren.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |