abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:36:15 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189502858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:32 schreef kree het volgende:
Is het niet zo dat die single reizen in eerste instantie helemaal niet echt bedoelt zijn om iemand te “vinden”?

Althans ken een meid die dit elk jaar doet, maar die gaat echt niet mee om een relatie te vinden.
(Dat dat toch gebeurt, tja dat zou kunnen)
Dat klopt. Als je vakantie verneukt is omdat je alleen terugkeert kun je het beter niet doen.

Maar nu TS een leuke dame op het oog heeft moet ie wel doorpakken natuurlijk.
pi_189502932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat klopt. Als je vakantie verneukt is omdat je alleen terugkeert kun je het beter niet doen.

Maar nu TS een leuke dame op het oog heeft moet ie wel doorpakken natuurlijk.
Denk dat TS het beter gewoon gezellig kan hebben, stel me zo voor met zijn allen drankje doen, beetje slap lullen en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.

Veels te veel druk op scoren als je het mij vraagt.

Maargoed ik ben nooit met zoiets meegeweest dus heb het van de verhalen.

Wil wel ooit nog eens met zoiets mee trouwens :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:41:21 #78
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_189502951
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:33 schreef Ypmaha het volgende:
En ik maak me veel te druk of ik wel aardig wordt gevonden door de medereizigers, met name de vrouwelijke. Die spanning uit zich in stotteren, maar doordat ik stotter word ik nog meer gespannen waardoor ik nog meer gespannen word. Enz enz.

Het punt is dat ik 29 ben, nog nooit een relatie heb gehad, dus onbewust zoiets heb van: "ik moet hier een leuke meid vinden".

Buiten dat vind ik mezelf al best een loser aangezien ik op dat vlak zo onervaren ben. Mis ik iets wat anderen wel hebben oid? :S

Of zou het juiste medicijn een bezoek aan de hoeren zijn om de spanning wat te verlagen? :')

Hebben jullie tips om hier mee on te gaan?
Fake it 'till you make it. Op reis kun je zijn wie je wil zijn. Probeer de toffe dude te zijn en ga voor die vakantiewipjes ^O^
Beati pauperes spiritu
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:44:15 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189502993
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:40 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat TS het beter gewoon gezellig kan hebben, stel me zo voor met zijn allen drankje doen, beetje slap lullen en dan merk je vanzelf wel of er een klik is.

Veels te veel druk op scoren als je het mij vraagt.

Maargoed ik ben nooit met zoiets meegeweest dus heb het van de verhalen.

Wil wel ooit nog eens met zoiets mee trouwens :)
Klopt maar hij geeft aan dat er een leuke bij zit. Dus dan moet je de kans niet laten glippen natuurlijk.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:57:10 #80
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_189596678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klopt maar hij geeft aan dat er een leuke bij zit. Dus dan moet je de kans niet laten glippen natuurlijk.
Afhankelijk van de reactie van de dame in kwestie en hoe zowel zij als ts verder zijn/met de situatie omgaan, kan dit bij een eventuele 'afwijzing' nog een paar ongemakkelijke dagen opleveren.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 13:38:35 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189597172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:57 schreef Nijns het volgende:

[..]

Afhankelijk van de reactie van de dame in kwestie en hoe zowel zij als ts verder zijn/met de situatie omgaan, kan dit bij een eventuele 'afwijzing' nog een paar ongemakkelijke dagen opleveren.
Tja als je dat soort dingen altijd maar uit de weg gaat gebeurt er ook niks. Het is geen schande iets te proberen en ook niet wanneer het mislukt. Desnoods praat je niet meer met haar in het ergste geval.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 13:59:51 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189597460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 17:27 schreef Ypmaha het volgende:
Bedankt voor alle adviezen :)
Ik ben nu op de helft van mijn reis, en heb me een paar dagen geleden even kunnen 'resetten' en kan nu gewoon van mijn vakantie genieten. :)
Hee hoe gaat ie?
Nog meiden gefikst?
:')
  donderdag 24 oktober 2019 @ 17:08:53 #83
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_189599982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hee hoe gaat ie?
Nog meiden gefikst?
Nee, eentje vind ik wel leuk. Ze is samen met haar vriendin. We zaten laatst met zijn drieen in een bar, en toen zij die vriendin: "ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar het hotel". Waarop zij zenuwachtig werd en gelijk zei dat ze ook meeging. Dat was wel kut. Volgens mij komt ze uit een conservatief gezin. (ze woont ook nog bij haar ouders).

Verder heb ik een prima vakantie :)

Ik zit te twijfelen of ik (en zij uberhaupt) na de vakantie weer wil afspreken. Ze woont helemaal in Gent.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 17:49:48 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189600552
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:08 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Nee, eentje vind ik wel leuk. Ze is samen met haar vriendin. We zaten laatst met zijn drieen in een bar, en toen zij die vriendin: "ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga naar het hotel". Waarop zij zenuwachtig werd en gelijk zei dat ze ook meeging. Dat was wel kut. Volgens mij komt ze uit een conservatief gezin. (ze woont ook nog bij haar ouders).

Verder heb ik een prima vakantie :)

Ik zit te twijfelen of ik (en zij uberhaupt) na de vakantie weer wil afspreken. Ze woont helemaal in Gent.
Ai, dat is niet een heel goed teken. Maar het zegt niet alles.

Als jij wil gewoon vragen na de vakantie. Dan hoor je vanzelf wel of zij wil. Het is beter een nee te krijgen dan het nooit gevraagd te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')