Ik zie dit niet gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef Simmertje het volgende:
Dat rennen van van Bommel naar de kleedkamer, zielig theatraal gedrag.
Wat dacht je van Latoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:55 schreef Moustachio het volgende:
Sadilek op linksback kan echt niet... Slechtste man op het veld. Ook lekker voor Boscagli als je je concurrent zo ziet spelen en je alsnog op de bank zit. Vraag me af wat hij wel niet denkt.
Transfer in de winter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:55 schreef Moustachio het volgende:
Vraag me af wat hij wel niet denkt.
Achjah, ook wel pech (nogmaals, ik heb de 1ste helft dus niet gezien). Hoe die bal van Utrecht erin gaat, hoe de kansen van ons in het 1ste kwartier er niet in gaan, hoe Viergever nu rood krijgt (wel terecht, maar geloof nooit dat hij de intentie had om alleen die enkel te raken). Afijn. Hiervan leren en weer door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:12 schreef XL het volgende:
Bruma stond bij Leipzig soms linksback, waarom doen we dat niet.
Dit gaat puntverlies worden, zuur
Idd gewoon gaan voor de voorspelbare 2de plek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Achjah, ook wel pech (nogmaals, ik heb de 1ste helft dus niet gezien). Hoe die bal van Utrecht erin gaat, hoe de kansen van ons in het 1ste kwartier er niet in gaan, hoe Viergever nu rood krijgt (wel terecht, maar geloof nooit dat hij de intentie had om alleen die enkel te raken). Afijn. Hiervan leren en weer door.
In een normale wereld wordt Ajax 1ste, PSV 2de en Feyenoord/AZ 3de. Zo gek vind ik dat niet. Als PSV met dit materiaal kampioen wil worden dan moeten we gewoon geluk hebben op sommige momenten. Dan had Ajax vanavond bijv. al 1-1 moeten spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd gewoon gaan voor de voorspelbare 2de plek.
En om Viergever nou een sloper te noemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:18 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat Viergever er een paar potjes niet bij is. Hopelijk zetten ze nu een voetballende verdediger op die positie. Aan slopers heb je toch niks als je tegen Emmen en RKC speelt.
Nouja, ik vind Baumbartl als pure verdediger beter. En ik zie Viergever nu al met al zo'n 8 jaar voetballen, zijn 1ste bal vooruit moet ik nog ontdekken. Lekker Schwaab daar neerzetten aangezien je niks anders hebt, maar Obispo was nu wel leuk geweest, die is voetballend wel wat beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En om Viergever nou een sloper te noemen
Was bijna 2-1-4quote:
Maar dat is het niet?????quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij was hier vast ook gekomen als het 0-4 was geworden, zo ben je dan ook wel weer
Boscagli is verdedigend niet beter maar legt tenminste wel een bal goed af tov van Sadilek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef XL het volgende:
Sadilek zakt hier (zelfs voor hem) door een ondergrens
Correct, dat maar dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:
Dit idd. Ik vond Boscagli in de potjes die hij speelde trouwens vrij aardig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:29 schreef Cherni het volgende:
[..]
Boscagli is verdedigend niet beter maar legt tenminste wel een bal goed af tov van Sadilek.
Denk dat Viergever er langer niet bij is hoor. Hendrix was gewoon te laat, Viergever wilde gewoon een amputatie uitvoeren leek het wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:
Voordeel is wel dat Hendrix geschorst is voorlopig. Wat een debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |