En om Viergever nou een sloper te noemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:18 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat Viergever er een paar potjes niet bij is. Hopelijk zetten ze nu een voetballende verdediger op die positie. Aan slopers heb je toch niks als je tegen Emmen en RKC speelt.
Nouja, ik vind Baumbartl als pure verdediger beter. En ik zie Viergever nu al met al zo'n 8 jaar voetballen, zijn 1ste bal vooruit moet ik nog ontdekken. Lekker Schwaab daar neerzetten aangezien je niks anders hebt, maar Obispo was nu wel leuk geweest, die is voetballend wel wat beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En om Viergever nou een sloper te noemen
Was bijna 2-1-4quote:
Maar dat is het niet?????quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij was hier vast ook gekomen als het 0-4 was geworden, zo ben je dan ook wel weer
Boscagli is verdedigend niet beter maar legt tenminste wel een bal goed af tov van Sadilek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef XL het volgende:
Sadilek zakt hier (zelfs voor hem) door een ondergrens
Correct, dat maar dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:
Dit idd. Ik vond Boscagli in de potjes die hij speelde trouwens vrij aardig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:29 schreef Cherni het volgende:
[..]
Boscagli is verdedigend niet beter maar legt tenminste wel een bal goed af tov van Sadilek.
Denk dat Viergever er langer niet bij is hoor. Hendrix was gewoon te laat, Viergever wilde gewoon een amputatie uitvoeren leek het wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:
Voordeel is wel dat Hendrix geschorst is voorlopig. Wat een debiel.
Hendriks, Sadilek en Rosario. Daar is alles mis mee. En als Baumgartl ook zijn slechtste wedstrijd tot nu toe speelt houd alles op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:
Voordeel is wel dat Hendrix geschorst is voorlopig. Wat een debiel.
Positieve instellingquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na vandaag kan het alleen maar beter
Echt schandalig inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Denk dat Viergever er langer niet bij is hoor. Hendrix was gewoon te laat, Viergever wilde gewoon een amputatie uitvoeren leek het wel.
Dan had ik complimentjes uitgedeeld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij was hier vast ook gekomen als het 0-4 was geworden, zo ben je dan ook wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |