Deze was dan weer de vetste ooit gemaakt:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:45 schreef Moustachio het volgende:
Mooi dat Puma de traditionele kleuren aanhoudt. Vond Umbro opzich prima maar niet meer dan dat. Kwaliteit van het shirtje haalt het niet bij Nike. Helaas dat Nike de laatste jaren met echt afschuwelijke shirts op de proppen kwam. Dit 2011 uitshirt moet toch wel het lelijkste shirt ooit zijn.
[ afbeelding ]
ik vond die donker blauwe met goud (?) wel vet van julliequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze was dan weer de vetste ooit gemaakt:
[ afbeelding ]
Het jubileum uitshirt:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond die donker blauwe met goud (?) wel vet van jullie
lijkt een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Da's een eeuwigheid in voetballand.quote:
ambitie is toch niks mis mee en het is aanhaken of afhakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Gerbrands een prima bestuurder, maar top 32 van Europa is, zelfs voor PSV-begrippen, wel een walgelijk onambitieus doel. Je staat nota bene als 27ste in de Euroclubindex.
Ik denk dat hij gewoon doelt op elk jaar CL (32 clubs).quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Gerbrands een prima bestuurder, maar top 32 van Europa is, zelfs voor PSV-begrippen, wel een walgelijk onambitieus doel. Je staat nota bene als 27ste in de Euroclubindex.
dat heeft Toon wel een beetje, hij vindt zichzelf wel erg goed.twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 12:21:15VIDEO - 'Drie keer kans gehad om in Premier League te werken' https://t.co/vEq13kpRmT #veronicainside https://t.co/AzyafK3L2h reageer retweet
Dat mag je ook vinden als je het ook gewoon bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:48 schreef Tarado het volgende:
dat heeft Toon wel een beetje, hij vindt zichzelf wel erg goed.twitter:veronicainside twitterde op vrijdag 18-10-2019 om 12:21:15VIDEO - 'Drie keer kans gehad om in Premier League te werken' https://t.co/vEq13kpRmT #veronicainside https://t.co/AzyafK3L2h reageer retweet
Jij moet wel zijn grootste fan zijn. 3 keer per week meld je je trouw in dit topic om te vragen naar de laatste stand van zakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:46 schreef Generationalpha het volgende:
Afellay wordt ook nooit meer fit hè?
Laatste keer is 3 weken geleden ofzo. Maar ik haal graag mijn gelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat mag je ook vinden als je het ook gewoon bent
[..]
Jij moet wel zijn grootste fan zijn. 3 keer per week meld je je trouw in dit topic om te vragen naar de laatste stand van zaken
Well donequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laatste keer is 3 weken geleden ofzo. Maar ik haal graag mijn gelijk inderdaad.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het jubileum uitshirt:
[ afbeelding ]
Heb ik nog in de kast hangen inderdaad
Perfect voor de lange termijn visie. Heb nog steeds wel vraagtekens bij het doel structureel mee te draaien in de top 32 van Europa.quote:
Doel hebben is gezondquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Perfect voor de lange termijn visie. Heb nog steeds wel vraagtekens bij het doel structureel mee te draaien in de top 32 van Europa.
Top 32 betekent groepsfase CL. Lijkt me zeer nette ambitiequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Perfect voor de lange termijn visie. Heb nog steeds wel vraagtekens bij het doel structureel mee te draaien in de top 32 van Europa.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Groepsfase CL halen is meer een nationaal doel. Top 32 Europa gaat meer over een bepaald niveau (dat PSV nu al heeft imo, maar dat terzijde). Dan moet je ook wel enigszins presteren in Europa zelf.
Hoe definieer je dat? Die top32, de aangehaalde euroclubindex geeft je punten voor prestaties in de nationale competitie. Waar psv de ene week tegen de blinde en de andere week tegen de lamme speelt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Groepsfase CL halen is meer een nationaal doel. Top 32 Europa gaat meer over een bepaald niveau (dat PSV nu al heeft imo, maar dat terzijde). Dan moet je ook wel enigszins presteren in Europa zelf.
Ik betwijfel of het met systeem te maken heeft. Het zijn meer de individuele kwaliteiten van die vier voorin die het verschil maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:59 schreef Lyrebird het volgende:
Over systeem gesproken.. in het begin van het seizoen was ik niet zo gelukkig met MvB, maar hij heeft het team goed georganiseerd.
Kunnen we stellen dat PSV een wapen heeft gevonden tegen teams die de bus parkeren? Er is zo veel beweging voorin, dat er altijd wel een goal valt. De voorste linie is uiterst handig, en vindt elkaar in de kleine ruimte.
Er is ten opzichte van het begin van het seizoen niks veranderd. Behalve dat automatismen beter werken. Het staat al het hele jaar goed. Het is zwaar om te verdedigen en teams die de bus parkeren zijn na 70 minuten moe... maar juist het vallen van een doelpunt is wat mij betreft het probleem. Ik denk dat onze concurrent veel meer kansen creëert, alleen denk ik dat het systeem van Mark realistischer is bij beperkte spelers. Europees gezien dus (want nationaal hebben we een top 2 selectie). Bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Sporting! Sterke ploeg, agressief spelen en toch comfortabel winnen. Zie het wel positiefquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:59 schreef Lyrebird het volgende:
Over systeem gesproken.. in het begin van het seizoen was ik niet zo gelukkig met MvB, maar hij heeft het team goed georganiseerd.
Kunnen we stellen dat PSV een wapen heeft gevonden tegen teams die de bus parkeren? Er is zo veel beweging voorin, dat er altijd wel een goal valt. De voorste linie is uiterst handig, en vindt elkaar in de kleine ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |