Ik denk dat het al met al gewoon te verwarrend zou zijn geweest, dus misschien beter van nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik had toen ook nog eens 2 ouders bij me, en een broer van 8. Die moet je dan ook nog uit zien te leggen.
Het is momenteel een enorme rommel in mijn kamer, dus zoek maar lekker wat uitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]Da's waar.
Vraag me nu wel heel erg af wat voor attributen jij allemaal hebt liggen.
Ja, je bent goed terecht gekomen. Goed besluit om die mafketels niet achteraf in je verleden te plaatsenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het al met al gewoon te verwarrend zou zijn geweest, dus misschien beter van niet
Dan zoek ik gewoon rustig iets zachts uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is momenteel een enorme rommel in mijn kamer, dus zoek maar lekker wat uit
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitdaging!
Ik pak de attributen vast
Ik gok op een klauwhamer en de complete voorraad morfine van Anja.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]Da's waar.
Vraag me nu wel heel erg af wat voor attributen jij allemaal hebt liggen.
Er is veel zachts op mijn kamer te vindenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zoek ik gewoon rustig iets zachts uit.
Ik kom wel langs en dan gaan we tussen de kussens met wijn over jongens giechelen terwijl we maskertjes opdoen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is veel zachts op mijn kamer te vinden
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik gok op een klauwhamer en de complete voorraad morfine van Anja.
Jij bent zelf stiekem ook gewoon heel zacht natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is veel zachts op mijn kamer te vinden
Tja, ze nam die uitdaging zo snel aan dat ik wel denk dat ze zoiets in huis zal hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]Dit klinkt wel reëel, als het doel het breken van m'n knieschijven is ja.
Anja heeft geen morfine joh. Die krijgt daar treiterende tikken vanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik gok op een klauwhamer en de complete voorraad morfine van Anja.
Meidenavondjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kom wel langs en dan gaan we tussen de kussens met wijn over jongens giechelen terwijl we maskertjes opdoen.
Trustenquote:
Gevaarlijke meid, die Aoibhin.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, ze nam die uitdaging zo snel aan dat ik wel denk dat ze zoiets in huis zal hebben.
Niet meer nee, nadat jij haar hele voorraad uit haar tasje gelift hebt tijdens die laatste schrijfsessie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anja heeft geen morfine joh. Die krijgt daar treiterende tikken van
Zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Jij bent zelf stiekem ook gewoon heel zacht natuurlijk.
Je blijft er zomaar eens laat in de nacht voor op een internetforum hangenquote:
Oke danquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerNa maandenlang het sporten op een laag pitje, is mijn spiermassa aardig afgenomen en mijn vetpercentage toegenomen. Dus ik prijk nu met een zacht buikje en twee bonustieten met ruimte voor vier hoofden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |