Deed een paar jaar geleden wel mee maar vergeet het nu vaak. Niet meer zo vaak online.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week krijg je een uitnodiging begreep ik
Agendapuntje aanmakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Deed een paar jaar geleden wel mee maar vergeet het nu vaak. Niet meer zo vaak online.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
Ik zit al voor de 3e keer vandaag in het I.M. topic te snotteren
Mutti heeft hem goed opgevoed, alleen buiten de deur met zijn Kumpels zaufen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat netjes, niet eens een koel biertje.
die boerderij is toch wel onderhouden dan... wel vreemd...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)inde-der-tijden.html
You're not the only one.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
En dat dat kan in deze tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
die boerderij is toch wel onderhouden dan... wel vreemd...
de tuin enzo ziet er niet verwilderd uit..
Strange.........
Wat is het I.M. topic?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
Ik ken er geen 1 van best apart eigenlijk, alleen van naam door andere sommigequote:
Ja, ik lees er ook. Manu en P6K, zingende Bwennie en BQ die belde toch ooit met Jaap bij Vlemmix, dat Jaap er steeds de telefoon op gooide? Weet het niet zo goed meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
Ik 'ken' er 10, maar ook ook van hen die ik niet ken is het verhaal niet minder aangrijpendquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ken er geen 1 van best apart eigenlijk, alleen van naam door andere sommige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |