Woon nu al een in shantytown. Hang regelmatig snachts scheldend uit mijn raam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Op het moment dat het merendeel van de bevolking redundant is gaan we niet allemaal leven als goden in frankrijk maar wordt het oorlog of mondiale genocide. Kunnen voortbestaan in een favela/shanty town wordt dan een droomscenario.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woon nu al een in shantytown. Hang regelmatig snachts scheldend uit mijn raam.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van.
nou dit is wel een shantytown hoor. Vaag volk wat hier woont.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Omdat stedelijke vernieuwing en welstand best wel een dingetje is in het huidige Nederland.
Jezelf incluis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is wel een shantytown hoor. Vaag volk wat hier woont.
Jij moet toch zeker wel voor syrische doorkunnen? Niet dat ik iets wil suggereren...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:25 schreef bitterbal het volgende:
En ook al die fucking asielzoekers die alles krijgen weet je. Zon 6000 per maand gewoon zo krijgen en werken hoeven ze niet he
Hmm heeft nog niemand gezegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij moet toch zeker wel voor syrische doorkunnen? Niet dat ik iets wil suggereren...
Mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:56 schreef Airbus89 het volgende:
Ik erger me echt dood aan bitterbal zonder hoofdletter.
Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:56 schreef Airbus89 het volgende:
Ik erger me echt dood aan bitterbal zonder hoofdletter.
quote:
quote:Je kan klikken, ergo,... je leeft nog!
Hoera voor jou! Wat goed dat je er bent!
En nu hup,... maak er wat van!
Het ziet er naar uit dat je dood bent. Sorry.quote:
Dan moet je niet als een of andere kreupele bejaarden te beperkt zijn om op een knop te kunnen klikken hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je dood bent. Sorry.
Uit het onderzoek blijkt namelijk dat dode mensen niet in staat zijn om fysiek op een knop te kunnen klikken.
Je klikt niet, ergo,... je bent dood.
Gelukkig wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |