abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2019 @ 00:36:37 #226
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190242674
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kom maarrrrr met je kennis, je feiten, je wetenschappelijke onderbouwing en gefundeerde mening, schrijf maar uit terwijl ik op rechtspraak.nl het vonnis en dossier van deze zaak doorlees...
Want je lult maar wat en weet er zelf nakkes nada van
En waar exact precies ongeveer zo'n beetje beweerde ik dat dan?

Ik brul hier niet vanalles... Dat doe jij..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190242938
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:08 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je snapt dat je het over een kind hebt?

Wel eens van jeugdrecht gehoord?

Heb je de hele zaak gelezen?

Nee he? Beetje lekker schreeuwen, verder komt het niet..
Is geen kind, filmpjes niet gekeken? Besef je dat je het hier voor een ordinaire verkrachter zit op te nemen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190242976
Hopelijk gaat de vader/broer/oom wie dan ook wraak nemen als dat stuk ongedierte weer buiten is.
pi_190245183
Jongens, lief spelen.
Dus niet op de man, alsjeblieft. Oke? Oke.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190245230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat klopt allemaal.

Maar dan begrijp ik nog steeds niet die inconsistente berichtgeving.

Tegelijk bevroren zijn en handelingen verrichten. Dat kán gewoon niet.
Je kan bevroren zijn van angst maar toch bepaalde handelingen uitvoeren door je overlevingsdrang.

Meer zo van " laat ik maar meewerken, anders vermoordt hij me misschien."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190245446
https://www.geenstijl.nl/(...)jke-youtube-vlogger/

Als het deze man is, is hij toch niet zwakbegaafd?
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:53:43 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190245461
In sommige landen worden zware misdrijven met het volwassenenrecht berecht ook al betreft de dader een minderjarige. In Nederland berechten wij volwassenen volgens het jeugdrecht omdat anders hun verblijfsvergunning in gevaar komt.
The End Times are wild
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:57:31 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190245501
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:08 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je snapt dat je het over een kind hebt?

Wel eens van jeugdrecht gehoord?

Heb je de hele zaak gelezen?

Nee he? Beetje lekker schreeuwen, verder komt het niet..
Tijdens het misdrijf was hij volwassen. Punt.
The End Times are wild
pi_190245534
Bijzonder dat leeftijd blijkbaar subjectief kan zijn in de ogen van een rechter.
pi_190245545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:52 schreef tesssssssss het volgende:

Als het deze man is, is hij toch niet zwakbegaafd?
Denk niet dat de rechter dit gezien heeft.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:02:14 #236
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_190245550
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Bijzonder dat leeftijd blijkbaar subjectief kan zijn in de ogen van een rechter.
Alleen als het ze uitkomt. In de VS redeneren ze net omgekeerd. Adult crime, adult time. Ook niet goed.
The End Times are wild
pi_190245577
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Denk niet dat de rechter dit gezien heeft.
Hij zegt in het onderste filmpje zelfs dat hij zijn moeder trots wil maken.

:'( :'( :'(
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:30:58 #238
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190245839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:02 schreef -Chakotay- het volgende:
zou iemand mij echt met alle simpele gezondheid kunnen uitleggen hoe het kan dat een rechter in Nederland, in staat is een dergelijke strafmaat op te leggen?

Iemand?

Zitten hier kwade gedachtes achter? Is ons rechtssysteem ernstig in gevaar? Is de rechterlijke macht ernstig incompetent? Wie zijn deze rechters? Dienen ze een bepaalde agenda? Handelen ze in groter goed?
Handelen ze op eigen gevoel?

Kan iemand hier in de optimale reinheid van zijn verstand begrijpen hoe dit mogelijk is?

Waarom zijn mensen tot aan het hoogste orgaan willens en wetens bezig om ons land naar de kanker te helpen, de kloof tussen culturen te vergroten, en te straffen door te meten met 2 maten?
Hoe kom je erbij dat er twee maten zijn?

Straffen op verkrachting zijn in de praktijk gewoonweg eng laag hier.
Gebruikmaking van 'verzachtende' omstandigheden is aan de orde van de dag.
Zaken als zijn vrouw heeft hem verlaten, hij is zijn baan kwijt erdoor, het is in de media geweest en allerlei andere onzin wordt gebruikt om straffen te verlagen.

Hier in Nederland zijn we al vele jaren doorgeschoten in dader bescherming.
Niet voor niets adviseert de politie vele slachtoffers om geen aangifte te doen omdat het proces van de rechtsgang zwaarder zal zijn dan de straf die eruit komt rollen. Dat doen ze niet voor de lol.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190246206
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:15 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kinderen slaan...
oh....wanneer ben je dan een kind? de dag vóór je 18e nog wel en de dag erna niet meer?

HET IS GEEN KIND!!! Op z'n MINST kun je het hebben over een puber of jongere, maar zeer zeker absoluut niet over een KIND. Dit is pure gaslighting gedrag.

Maar goed, jij bent weer zo'n sjw racist of gewoon een troll. Hoe dan ook..... :W
pi_190246318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

Nee rot jij maar op. Kinderrecht kan ook bij 18 jarige worden toegepast in unieke gevallen. Deze boy is zwakbegaafd, heeft nooit seksueel onderwijs gehad en deed het goed bij zijn behandeling na zijn misdrijf.
NOU EN!

Als hij zó zwakbegaafd is dat hij niet snapt dat verkrachting fout is, dan is hij per definitie geen aanwinst voor onze samenleving. Verder is de bewering dat hij nooit seksueel onderwijs heeft gehad niet plausibel aangezien dat verplicht is op elke middelbare school in Nederland. Maar goed, dat zou ik ook gezegd hebben als advocaat hoor.....die zijn namelijk ook niet gestikt in hun eerste leugen.
pi_190246414
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er twee maten zijn?

Straffen op verkrachting zijn in de praktijk gewoonweg eng laag hier.
Gebruikmaking van 'verzachtende' omstandigheden is aan de orde van de dag.
Zaken als zijn vrouw heeft hem verlaten, hij is zijn baan kwijt erdoor, het is in de media geweest en allerlei andere onzin wordt gebruikt om straffen te verlagen.

Hier in Nederland zijn we al vele jaren doorgeschoten in dader bescherming.
Niet voor niets adviseert de politie vele slachtoffers om geen aangifte te doen omdat het proces van de rechtsgang zwaarder zal zijn dan de straf die eruit komt rollen. Dat doen ze niet voor de lol.

Pas maar op, voor je het weet staat er hier weer zo'n deugdebiel allerlei linkjes te posten over hoe Nederland het zwaarste straft in Europa en zo. Want ja, in theorie zijn wij inderdaad zo'n beetje het strengst, maar zoals je hier ook weer aangeeft, in praktijk komen daders (zeker als ze lichtgetint of donker zijn, extra bonuspunten als het ook nog moslims zijn) er doorgaans veel te gemakkelijk vanaf. ALS er al een straf wordt opgelegd dan is het meestal een enkelbandje dat rap wordt doorgeknipt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:03:34 #242
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190247563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:31 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Pas maar op, voor je het weet staat er hier weer zo'n deugdebiel allerlei linkjes te posten over hoe Nederland het zwaarste straft in Europa en zo. Want ja, in theorie zijn wij inderdaad zo'n beetje het strengst, maar zoals je hier ook weer aangeeft, in praktijk komen daders (zeker als ze lichtgetint of donker zijn, extra bonuspunten als het ook nog moslims zijn) er doorgaans veel te gemakkelijk vanaf. ALS er al een straf wordt opgelegd dan is het meestal een enkelbandje dat rap wordt doorgeknipt.
Bron?

Khalid F heeft hiernaast ook nog 2 jaar de strengste begeleiding van de jeugdreclassering gekregen. De norm voor verkrachting staat op 24 maanden celstraf.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190249285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 00:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

Nee rot jij maar op. Kinderrecht kan ook bij 18 jarige worden toegepast in unieke gevallen. Deze boy is zwakbegaafd, heeft nooit seksueel onderwijs gehad en deed het goed bij zijn behandeling na zijn misdrijf.
Heb jij die youtube filmpjes van hem gekeken?

Die man is niet zwakbegaafd, hoor? Hoe kom tiedereen er nou bij dat-ie zwakbegaafd is?

Zanger Rinus is zwakbegaafd, gok ik,, maar deze man echt niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door tesssssssss op 03-12-2019 15:25:47 ]
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:34:13 #244
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190249465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Heb jij die youtube filmpjes van hem gekeken?

Die man is niet zwakbegaafd, hoor? Hoe kom tiedereen er nou bij dat-ie zwakbegaafd is?

Zanger Rinus is zwakbegaafd, gok ik,, maar deze man echt niet.

Volgens de normaalverdeling heeft 2.5 procent van de Nederlanders een IQ van onder de 70. Dat zijn een half miljoen mensen. Jij denkt dat dat allemaal zulke types als Zanger Rinus zijn?
pi_190249601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:34 schreef gniffie het volgende:

[..]

Volgens de normaalverdeling heeft 2.5 procent van de Nederlanders een IQ van onder de 70. Dat zijn een half miljoen mensen. Jij denkt dat dat allemaal zulke types als Zanger Rinus zijn?
Heb jij goed op het taalgebruik van deze man gelet? Ik heb zelf met verstandelijk gehandicapten gewerkt.
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:49:51 #246
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190249719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Heb jij goed op het taalgebruik van deze man gelet? Ik heb zelf met verstandelijk gehandicapten gewerkt.
quote:
Geen abc’tje
Vroegsignalering van een licht verstandelijke beperking of zwakbegaafdheid is bepaald geen abc’tje, zegt Douma. “Als het gesprek gaat over alledaagse onderwerpen, merk je vaak niet dat iemand een LVB heeft. Maar bij zakelijker onderwerpen ligt het gevaar van overvraging op de loer. Dan begrijpt een klant niet alles, vaak zonder dat de hulpverlener het door heeft. Daardoor wordt overvraging een steeds groter probleem.”

Douma geeft een voorbeeld uit een eigen ervaring. “Voor een onderzoek had ik een gesprek met een jongere die vanuit het kwam. Hij vertelde erg leuk over zijn werk op de sociale werkplaats en over zijn hobby’s. Ik vroeg me af wat hij in mijn onderzoeksgroep deed, want hij kwam prima uit zijn woorden. Totdat ik hem als onderdeel van een intelligentietest vroeg wat de vier jaargetijden zijn. De jongere antwoordde: januari, februari, maart en april. Toen dacht ik: oei! En ik was al op de hoogte van zijn zwakbegaafdheid. Dan kun je je voorstellen hoe lastig het kan zijn om dit zonder kennis vooraf te signaleren.”
https://www.samenvoordekl(...)tandelijke-beperking

Ik weet niet wat voor ervaring jij hebt met verstandelijk gehandicapten maar het is nogal arrogant om te stellen dat jij aan de hand van een paar youtube filmpjes het beter weet dan de experts die hem hebben gediagnosticeerd.
pi_190249832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:49 schreef gniffie het volgende:

[..]

[..]

https://www.samenvoordekl(...)tandelijke-beperking

Ik weet niet wat voor ervaring jij hebt met verstandelijk gehandicapten maar het is nogal arrogant om te stellen dat jij aan de hand van een paar youtube filmpjes het beter weet dan de experts die hem hebben gediagnoseerd.
Ik ben in ieder geval nog nooit een verstandelijk gehandicapte tegen gekomen die zelf zijn you-tube filmpjes kon editten.

Maar ik vermoed dat jij er 500 bent tegen gekomen ;)
  dinsdag 3 december 2019 @ 16:05:12 #248
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190249992
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval nog nooit een verstandelijk gehandicapte tegen gekomen die zelf zijn you-tube filmpjes kon editten.

Maar ik vermoed dat jij er 500 bent tegen gekomen ;)
Daarstraks was hij nog niet zwakbegaafd vanwege zijn taalgebruik en nu omdat zijn video's ge edit zijn? Mss heeft zijn familie of een van zijn vrienden dit wel voor hem gedaan :') .

Ik heb 0 ervaring met verstandelijk gehandicapten. Jij trekt te diagnose in twijfel vanwege je gigantische schat aan ervaring met zwakbegaafden. Of ben je enkel verstandelijk gehandicapten tegengekomen zonder vrienden, familie en kennissen?
pi_190250779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:05 schreef gniffie het volgende:

[..]

Daarstraks was hij nog niet zwakbegaafd vanwege zijn taalgebruik en nu omdat zijn video's ge edit zijn? Mss heeft zijn familie of een van zijn vrienden dit wel voor hem gedaan :') .

Ik heb 0 ervaring met verstandelijk gehandicapten. Jij trekt te diagnose in twijfel vanwege je gigantische schat aan ervaring met zwakbegaafden. Of ben je enkel verstandelijk gehandicapten tegengekomen zonder vrienden, familie en kennissen?
Nou ja, hij is als zwakbegaafde inderdaad wel heel goed in mensen verkrachten. Dat moet ik je nageven.

...en helemaal zelfstandig, zonder familie of vrienden.

Als ik jou was, zou ik een fanclub voor hem oprichten.

[ Bericht 2% gewijzigd door tesssssssss op 03-12-2019 17:16:14 ]
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:35:10 #250
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190252709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou ja, hij is als zwakbegaafde inderdaad wel heel goed in mensen verkrachten. Dat moet ik je nageven.

...en helemaal zelfstandig, zonder familie of vrienden.

Als ik jou was, zou ik een fanclub voor hem oprichten.
:D je bent niet goed in je hoofd. Hup hup, op zoek naar je volgende nieuwsberichtje om over te briesen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')