abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189492148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:53 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

of iemand met een vlag wil zwaaien moet ie zelf weten. alleen jammer als het negatief gebeurt.
en ik zeg niet dat we het op zn beloop moeten laten, zoals rechts vaak wil zien, denk ik wel eens. echt totaal het tegenovergestelde. er moet keihard aan gewerkt gaan worden, in plaats van het collectief opgeven en naar de klote laten gaan. ik hoop dat dat nu dan duidleijk is, want dat heb ik volgens mij al een keer of drie gezegd. stop met dat projecteren van wilders-denken over wat links wil en doet. volgens mij ben je het er niet eens mee eens, dus waarom.
er moet werk komen, spreiding, integratie, acceptatie, en moet ook zichzelf kunnen blijven. nederlanders gaan ook niet hun identiteit opgeven, toch.

over die weigerambtenaar, die kon dus beroep doen op dat artikel dat je ook noemde, over religie. triest, ouderwets, vind ik, maar ja, wel onze grondwet.
Ik wens je veel succes met het aanpakken, zonder echt heel erg harde dwang ga je niets meer voor elkaar krijgen, daarvoor is het teveel gesegregeerd.
In Amsterdam hebben ze bijvoorbeeld dat convenant gesloten waardoor er wordt geloot voor een middelbare school. Ondanks dat zijn scholen in west nog steeds 90%+ marokkaans/turks, in Zuid-Oost nog steeds grotendeels surinaams/antilliaans en in centrum/zuid nog steeds 90% Nederlands. Men zit inmiddels in hun eigen wijkje, in hun eigen bubbeltje en daar ga je mensen niet snel meer uit krijgen.

Integreren en identiteit behouden gaat alleen maar werken als de culturen genoeg op elkaar aansluiten. Even flink gechargeerd, maar Westers = man en vrouw gelijk, islamitisch vrouw is eigendom van de man. Daar is geen compromis tussen te vinden en dat verschil is ook niet te overbruggen, noch iets wat acceptabel is. Zo zijn er legio voorbeelden te bedenken waarin andere culturen die hier inmiddels wel zijn totaal niet acceptabel zijn voor de voor ons geldende normen en waarden.

Ik ben het overigens eens met je dat er heel erg hard gewerkt zal moeten worden om te problemen op te lossen, maar daar zullen maatregelen tussen zitten waarvan ik nu de deugbrigade al weer keihard over hoor brullen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_189492613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:13 schreef Harlon het volgende:

[..]

Goed voorbeeld man.
Idd. Een prima voorbeeld van integratie, succes en nationalisme

Je zou willen dat de meeste Hollanders ook zo waren
pi_189492645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Harlon het volgende:

[..]

Even flink gechargeerd, maar Westers = man en vrouw gelijk,
Er zijn nog steeds aparte wc's hoor.

Kennelijk kan de witte man zijn driften niet onder controle houden?

sportscholen? ook al gescheiden

pi_189492699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:54 schreef riazop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Discriminatie. Oh nee blanken kunnen niet gediscrimineerd worden.
pi_189492784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 00:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Idd. Een prima voorbeeld van integratie, succes en nationalisme

Je zou willen dat de meeste Hollanders ook zo waren
ja en legio voorbeelden van waar integratie volledig misgaat. Sterker nog, na de overwinning van het EK-21 liepen veel van deze zo ontzettend goed geintegreerde mannen rond met de vlag van Suriname. Om maar te laten zien hoeveel ze met Nederland hadden.
pi_189494327
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 01:15 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja en legio voorbeelden van waar integratie volledig misgaat. Sterker nog, na de overwinning van het EK-21 liepen veel van deze zo ontzettend goed geintegreerde mannen rond met de vlag van Suriname. Om maar te laten zien hoeveel ze met Nederland hadden.
Zoals Sven Kramer wel eens met de Friese vlag zwaaide?
pi_189495362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Harlon het volgende:

Integreren en identiteit behouden gaat alleen maar werken als de culturen genoeg op elkaar aansluiten. Even flink gechargeerd, maar Westers = man en vrouw gelijk, islamitisch vrouw is eigendom van de man. Daar is geen compromis tussen te vinden en dat verschil is ook niet te overbruggen, noch iets wat acceptabel is. Zo zijn er legio voorbeelden te bedenken waarin andere culturen die hier inmiddels wel zijn totaal niet acceptabel zijn voor de voor ons geldende normen en waarden.
Nearly 50 percent of descendants of non-Western immigrants in Denmark think it should be illegal to criticize religion — a sharp contrast with the numbers of ethnic Danes, a new survey shows.
The report from the Immigration and Integration Ministry found that descendants of immigrants are more interested in defending religion than recent immigrants who have been settled in the country.

While 48 percent of descendants said criticizing religion should be illegal, only 42 percent of first-generation immigrants who have been in Denmark for three years or more said the same.

For ethnic Danes, the number who want to get rid of the freedom to criticize religion was dramatically lower at only 20 percent.

>>
https://www.rt.com/news/4(...)-criticize-religion/

32 670 Voortgang Natura 2000

Nr. 189 MOTIE VAN HET LID BAUDET

Voorgesteld 17 oktober 2019

De Kamer,
gehoord de beraadslaging,

Overwegende dat het kabinet van mening is dat onze stikstofdeposities problemen
veroorzaken,
Dat derhalve - in de ogen van het kabinet - maatregelen genomen moeten worden
om onze stikstofuitstoot terug te brengen,
Overwegende dat deze maatregelen op dit moment vooral de boeren, de
bouwsector en de transportsector treffen,
Maar dat de minister heeft aangegeven dat ook andere sectoren - waaronder
bijvoorbeeld de luchtvaartsector - mogelijk zullen moeten worden teruggeschroefd,

Overwegende dat toename van de bevolking een niet geringe factor is in de totale
stikstof -uitstoot van ons land,
En dus dat de alsmaar voortgaande immigratie - die de oorzaak is van de toename
van onze bevolking - een direct gevolg heeft op onze nationale stikstofuitstoot, en
daarmee dus indirect mede -verantwoordelijk is voor de maatregelen die nu genomen
worden tegen de boeren, de bouwsector en de transportsector,
Verzoekt de regering om bij het formuleren van maatregelen om de stikstof -uitstoot
terug te dringen, MI( de mogelijkheden om de immigratie in te perken ie betrekken,

En gaat over tot de orde van de dag.

BAUDET

https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties

Ik kan het op papier niet terug vinden maar deze werd door mevrouw Schouten verworpen.
shift-knop defekt
pi_189495514
quote:

[..]

[ afbeelding ]
LOL.

Dit is dus grotendeels te danken aan een geimporteerde anti-westerse ideologie en diens cultuur.
pi_189495533
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit is dus grotendeels te danken aan een geimporteerde anti-westerse ideologie en diens cultuur.
Gescheiden toiletten en sportscholen zijn nu ook al de schuld van islam? Wow!

De imam heeft dat afgedwongen bij Basic Fit??
pi_189496209
Het ging net over vlaggetjes zwaaien.
Op deze foto is de Turkse Hitler-groet te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Grijze Wolven (Turks: Bozkurtlar of Bozkurtçular) is een extreemrechtse Turkse organisatie.

Nederland
Met de gastarbeidersstromen uit de eind jaren 60 en later van de 20e eeuw, komen er ook vele Grijze Wolven en sympathisanten in Nederland voor. De reactie van de Nederlandse samenleving of politiek op het Turkse fascisme in het algemeen en de Grijze Wolven in het bijzonder is veelal onverschillig te noemen.

Als gevolg hiervan is het Turkse fascisme of de Grijze Wolven de grootste extreemrechtse, dan wel neofascistische, groepering in Nederland.
Deze overtreft ruim de neofascistische autochtone nazigroeperingen.[bron?]

Grijze Wolven-organisaties en hun activiteiten zijn in Nederland niet verboden en kunnen vrijelijk hun gang gaan. Een enige vorm van gewaarwording tegen het Turkse fascisme en de Grijze Wolven is in het verleden gemaakt door de Anti Fascistische Aktie (AFA).

Grijze Wolven zijn in Nederland georganiseerd in verschillende organisaties. Vaak betreffen dit culturele organisaties. Een koepelorganisatie is de Turkse Federatie Nederland [26] (officieel de Federatie van Idealistische Democratische Turkse Organisaties in Nederland).

Daarnaast zijn er Turkse politici in lokale gevestigde partijen, die als Grijze Wolf kunnen worden gekarakteriseerd of daarmee sympathiseren.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven

Rotterdamse raadsleden veroordelen vechtende Koerden en Turken

https://www.rijnmond.nl/n(...)de-Koerden-en-Turken

Van de 120.000 die per jaar erbij komt zal ook een gedeelte daarvan voor deze groep versterking binnen brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TomLuny op 18-10-2019 11:16:12 ]
shift-knop defekt
pi_189496256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef riazop het volgende:

[..]

Mooi. Dan is hij een positief aspect van de immigratie?

Of zullen we gewoon stellen dat je in alle groepen leuke mensen hebt en klootzakjes?
Hij is zeer zeker een positief aspect en een zeer waardevolle vriend.

Maar is net als iedereen in dat soort wijken een slachtoffer van een falend en tandeloos beleid van maar blijven stapelen van kansloze laag op kansloze laag.

Zet ik als witte kaaskop mijn grote vraagtekens bij de immigratiecijfers dan zullen mensen me (veel) eerder wegzetten in een bepaalde hoek dan als hij dat doet.

En daar gaat het vaak heel snel verkeerd en daarom weiger ik mezelf in een bepaalde politieke hoek te laten duwen.

Ik gebruik zoveel mogelijk mijn verstand, los van welke politieke kleur dan ook.

Net als hij.
pi_189497190
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:10 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Maar is net als iedereen in dat soort wijken een slachtoffer van een falend en tandeloos beleid van maar blijven stapelen van kansloze laag op kansloze laag.
In andere wijken zie je autochtonen uitgeblust op een terrasje hangen.
#hardewerkers

vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:26:32 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189497455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:52 schreef dagobertE6 het volgende:
Hoort dit topic niet thuis op Stormfront?
Dus als je het niet zo eens bent met de ongelimiteerde immigratie van kanslozen in onze maatschappij, ben je gelijk een fascistische extreem rechtse nazi?

Hef je account op en ga naar joop ofso.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:36:35 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189497554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 14:05 schreef riazop het volgende:

[..]

Straks weer juichen?

[ afbeelding ]
Waar zijn Zyech, El Hamadi en Mazraoui gebleven dan?
Nog talloze van die voorbeelden.

Dat is het verschil tussen de antillianen/surinamers. Die zien zich (terecht) wel als Nederlander.
Turken en mocro's zijn hier geboren, leven hier, hier opgegroeid. Maar kiezem wel voor het land van hun opa en oma.

Zegt genoeg over die mensen. Zelfde in Duitsland, Belgie en Frankrijk. Speelt marokko of turkije daar, moet je kijken hoeveel 'lokale' migranten daar op de tribune zitten met hun vlaggen te zwaaien. Afgelopen weekend ook weer in het stade de france.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189498205
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Zoals Sven Kramer wel eens met de Friese vlag zwaaide?
Friesland is onderdeel van Nederland. Not sure if trolling or just really stupid.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:21:37 #202
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189498213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dus als je het niet zo eens bent met de ongelimiteerde immigratie van kanslozen in onze maatschappij, ben je gelijk een fascistische extreem rechtse nazi?

Hef je account op en ga naar joop ofso.
Gedrag projecteren :')
pi_189498392
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh alleen de witte man. :')
Corporate translator
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:34:41 #204
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189498441
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb meer een vermoeden dat dit gescheiden is omdat ze last hebben van mannen met een niet westerse achtergrond die vrouwen/meisjes lastig vallen. :r

Iets met psst he kut hoer
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:37:02 #205
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189498480
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:15 schreef riazop het volgende:

[..]

Gescheiden toiletten en sportscholen zijn nu ook al de schuld van islam? Wow!

De imam heeft dat afgedwongen bij Basic Fit??
Nee de imam heeft dat niet afgedwongen.
Het apen gedrag van de aanhangers die naar die imam luisteren je weet wel de anti-westerse ideologie die zullen het wel veroorzaakt hebben waardoor de sportschool noodgedwongen dit is gaan doen. Omdat ze denken nog steeds in die zandbak te wonen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189503475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 19:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

snap hniet helemaal wat je wil met deze post, maar het lijkt erop alsof het stikstof probleem nu ok de schuld is van immigranten? kom op zeg..
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts Zeg maar 't hele verhaal dat ik steeds probeerde uit te leggen doet deze gast nog even dunnetjes over. Probleem is dat iedere keer zodra er over oplossing gesproken wordt een groot deel in een kramp schiet. Verhaal is spijker-kop-raak wat mij betreft
pi_189504828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:11 schreef Harlon het volgende:

[..]

NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts Zeg maar 't hele verhaal dat ik steeds probeerde uit te leggen doet deze gast nog even dunnetjes over. Probleem is dat iedere keer zodra er over oplossing gesproken wordt een groot deel in een kramp schiet. Verhaal is spijker-kop-raak wat mij betreft
wle goed uitgelegd. maar er is nog een verschil tussen de zaken kunnen benoemen zoals ze zijn, en wat voor maatregelen je erop los laat. en wees dna maar blij dat mensen aan de bel trekken als het te ver gaat.
pi_189504845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zelfde in Duitsland, Belgie en Frankrijk. Speelt marokko of turkije daar, moet je kijken hoeveel 'lokale' migranten daar op de tribune zitten met hun vlaggen te zwaaien. Afgelopen weekend ook weer in het stade de france.
Aks Kiki Bertens in Australie speelt zitten daar ook lokale Hollanders op de tribune; Nog net geen klompen aan.
pi_189504906
Kijk al die vervelende 'lokale' migranten in Oostenrijk!

pi_189505085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:24 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wle goed uitgelegd. maar er is nog een verschil tussen de zaken kunnen benoemen zoals ze zijn, en wat voor maatregelen je erop los laat. en wees dna maar blij dat mensen aan de bel trekken als het te ver gaat.
Oh zeker, maar zoals hij bijvoorbeeld aanhaalt wil een groot deel ook de realiteit gewoon niet erkennen. Die hoogleraar die claimed dat "migranten zijn niet vaker betrokken bij verkrachting" terwijl alles op het tegenovergestelde wijst. Daar gaat nog altijd heel veel mis en daarom worden ook veel voorstellen al afgeschoten door dat soort lui en de bedenker als extreem-rechts weggezet.

Buikhuisen is daar een mooi voorbeeld van, bleek uiteindelijk gelijk te hebben maar het duurde jaren voor het eindelijk door de over het algemeen zeer linkse academici geaccepteerd werd.
pi_189507043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:36 schreef Harlon het volgende:

[..]

Oh zeker, maar zoals hij bijvoorbeeld aanhaalt wil een groot deel ook de realiteit gewoon niet erkennen. Die hoogleraar die claimed dat "migranten zijn niet vaker betrokken bij verkrachting" terwijl alles op het tegenovergestelde wijst. Daar gaat nog altijd heel veel mis en daarom worden ook veel voorstellen al afgeschoten door dat soort lui en de bedenker als extreem-rechts weggezet.

Buikhuisen is daar een mooi voorbeeld van, bleek uiteindelijk gelijk te hebben maar het duurde jaren voor het eindelijk door de over het algemeen zeer linkse academici geaccepteerd werd.
nou ja, ik ken veel linkse mensen en een deel van hen heeft zeker een gigantische plaat voor hun kop, en wordt al kwaad als je sommige dingen alleen maar suggereert.
maar goed, de tijd zal leren dat rechts niets anders is. of nog veel erger. maar ze hebben de stroom mee, kunnen nog steeds de underdog spelen en daar houden mensen van.

allemaal onzin natuurlijk, want we moeten gewoon problemen oplossen. helaas is de voice of reason momenteel rutte en zn gang. dat bedenk je niet. liberaal betekend nog steeds small gouvernment, en daarom gebeurt er niks.

ik denk wel dat nederland een stuk vooruit gegaan is, dat een hoop meer gezegd kan worden nu dan 20 jaar geleden.
pi_189510647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 12:04 schreef riazop het volgende:

In andere wijken zie je autochtonen uitgeblust op een terrasje hangen.
#hardewerkers

[ afbeelding ]
wel, om invloed te maken zou iedereen eigenlijk gewoon het werk neer moeten leggen om duidelijk te maken dat zij niet meer door allochtonen willen worden kaalgeplukt.

hoef je niet eens de straat op, gewoon weigeren nog een bijdrage te leveren en de hele boel loopt vast.
gaat niet gebeuren natuurlijk om iedereen die kant op te organiseren, maar theoretisch is het een optie.

segregatie begint bij jezelf.
hoef je niet de wijk voor uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:10 schreef DrMabuse het volgende:

Hij is zeer zeker een positief aspect en een zeer waardevolle vriend.

Zet ik als witte kaaskop mijn grote vraagtekens bij de immigratiecijfers dan zullen mensen me (veel) eerder wegzetten in een bepaalde hoek dan als hij dat doet.

En daar gaat het vaak heel snel verkeerd en daarom weiger ik mezelf in een bepaalde politieke hoek te laten duwen.

Ik gebruik zoveel mogelijk mijn verstand, los van welke politieke kleur dan ook.

Net als hij.
klinkt niet erg als verstand dit, sorry dat ik het zeg

vind je jezelf een witte verfpot met een kaaskleurig randje ofzo.

zwarte mensen mogen wij geen neger en al helemaal geen nigger meer tegen zeggen.
de noord-afrikanen en midden-oosters worden ook geen zandgelen genoemd.
wat nu wit wordt genoemd was oorspronkelijk blank.
waarom dan zulk taaltje in verkrachte vorm overnemen ?

niet dat ik jou woordgebruik wil opdringen, daar is ieder vrij in.

[ Bericht 1% gewijzigd door TomLuny op 19-10-2019 05:41:07 ]
shift-knop defekt
pi_189513265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 13:34 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Heb meer een vermoeden dat dit gescheiden is omdat ze last hebben van mannen met een niet westerse achtergrond die vrouwen/meisjes lastig vallen.
Je hebt legio Basic Fit Ladies in wijken en steden die bijna 100% wit zijn.

wat is er toch met die witte mannen dat vrouwen APART moeten trainen?
pi_189513465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk al die vervelende 'lokale' migranten in Oostenrijk!

[ afbeelding ]
Nachtmerrie van de VN. Alles en iedereen gelijk, allemaal in een blauw shirt met gele sterretjes dat is het eerste doel en daarna allemaal in een Noord-Koreaans uniform. Jammer dat we niet in de toekomst kunnen kijken maar ik heb een vermoeden dat het een saaie boel wordt.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_189518321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nou ja, ik ken veel linkse mensen en een deel van hen heeft zeker een gigantische plaat voor hun kop, en wordt al kwaad als je sommige dingen alleen maar suggereert.
maar goed, de tijd zal leren dat rechts niets anders is. of nog veel erger. maar ze hebben de stroom mee, kunnen nog steeds de underdog spelen en daar houden mensen van.

allemaal onzin natuurlijk, want we moeten gewoon problemen oplossen. helaas is de voice of reason momenteel rutte en zn gang. dat bedenk je niet. liberaal betekend nog steeds small gouvernment, en daarom gebeurt er niks.

ik denk wel dat nederland een stuk vooruit gegaan is, dat een hoop meer gezegd kan worden nu dan 20 jaar geleden.
Zeker. Wederom voorbeeld buikhuisen, werd aan de schandpaal genageld want racisme en discriminatie maar inmiddels geaccepteerd. Als je vroeger zei dat buitenlanders veel te vaak crimineel waren werd je nog net niet publiekelijk onthoofd, maar het scheelde niet veel. Inmiddels gewoon een geaccepteerd feit.

Het probleem is wel dat juist op de plekken waar veel beleid wordt getoetst of uitgewerkt er van die ouderwets linkse types zitten die nog geloven in een maakbare samenleving en maar niet door willen pakken want het sluit niet aan op hun realiteit.

Dat rechts de wind mee heeft komt vooral omdat de overlast een steeds groter deel van de mensen bereikt en dus steeds meer mensen reageren met "krijg ff lekker de tyfus" als Klaver weer met een hersenscheet als "luchtbrug voor migranten" komt.
pi_189519197
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:35 schreef Harlon het volgende:

[..]

Als je vroeger zei dat buitenlanders veel te vaak crimineel waren werd je nog net niet publiekelijk onthoofd, maar het scheelde niet veel. Inmiddels gewoon een geaccepteerd feit.

Is dat inclusief belastingfraude en nepotisme...? Oh wacht...
pi_189520489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:37 schreef riazop het volgende:

[..]

Is dat inclusief belastingfraude en nepotisme...? Oh wacht...
Ha Ha Ha. Nee ik denk dat je nog ff flink je best moet gaan doen, er lopen veel betere trolls rond op dit forum. Allicht dat Timmm je nog ff een masterclass wil geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')