Ik wens je veel succes met het aanpakken, zonder echt heel erg harde dwang ga je niets meer voor elkaar krijgen, daarvoor is het teveel gesegregeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
of iemand met een vlag wil zwaaien moet ie zelf weten. alleen jammer als het negatief gebeurt.
en ik zeg niet dat we het op zn beloop moeten laten, zoals rechts vaak wil zien, denk ik wel eens. echt totaal het tegenovergestelde. er moet keihard aan gewerkt gaan worden, in plaats van het collectief opgeven en naar de klote laten gaan. ik hoop dat dat nu dan duidleijk is, want dat heb ik volgens mij al een keer of drie gezegd. stop met dat projecteren van wilders-denken over wat links wil en doet. volgens mij ben je het er niet eens mee eens, dus waarom.
er moet werk komen, spreiding, integratie, acceptatie, en moet ook zichzelf kunnen blijven. nederlanders gaan ook niet hun identiteit opgeven, toch.
over die weigerambtenaar, die kon dus beroep doen op dat artikel dat je ook noemde, over religie. triest, ouderwets, vind ik, maar ja, wel onze grondwet.
Idd. Een prima voorbeeld van integratie, succes en nationalismequote:
Er zijn nog steeds aparte wc's hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Harlon het volgende:
[..]
Even flink gechargeerd, maar Westers = man en vrouw gelijk,
Discriminatie. Oh nee blanken kunnen niet gediscrimineerd worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds aparte wc's hoor.
Kennelijk kan de witte man zijn driften niet onder controle houden?
sportscholen? ook al gescheiden
[ afbeelding ]
ja en legio voorbeelden van waar integratie volledig misgaat. Sterker nog, na de overwinning van het EK-21 liepen veel van deze zo ontzettend goed geintegreerde mannen rond met de vlag van Suriname. Om maar te laten zien hoeveel ze met Nederland hadden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Idd. Een prima voorbeeld van integratie, succes en nationalisme
Je zou willen dat de meeste Hollanders ook zo waren
Zoals Sven Kramer wel eens met de Friese vlag zwaaide?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 01:15 schreef Harlon het volgende:
[..]
ja en legio voorbeelden van waar integratie volledig misgaat. Sterker nog, na de overwinning van het EK-21 liepen veel van deze zo ontzettend goed geintegreerde mannen rond met de vlag van Suriname. Om maar te laten zien hoeveel ze met Nederland hadden.
Nearly 50 percent of descendants of non-Western immigrants in Denmark think it should be illegal to criticize religion — a sharp contrast with the numbers of ethnic Danes, a new survey shows.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Harlon het volgende:
Integreren en identiteit behouden gaat alleen maar werken als de culturen genoeg op elkaar aansluiten. Even flink gechargeerd, maar Westers = man en vrouw gelijk, islamitisch vrouw is eigendom van de man. Daar is geen compromis tussen te vinden en dat verschil is ook niet te overbruggen, noch iets wat acceptabel is. Zo zijn er legio voorbeelden te bedenken waarin andere culturen die hier inmiddels wel zijn totaal niet acceptabel zijn voor de voor ons geldende normen en waarden.
LOL.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:54 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gescheiden toiletten en sportscholen zijn nu ook al de schuld van islam? Wow!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit is dus grotendeels te danken aan een geimporteerde anti-westerse ideologie en diens cultuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Grijze Wolven (Turks: Bozkurtlar of Bozkurtçular) is een extreemrechtse Turkse organisatie.
Nederland
Met de gastarbeidersstromen uit de eind jaren 60 en later van de 20e eeuw, komen er ook vele Grijze Wolven en sympathisanten in Nederland voor. De reactie van de Nederlandse samenleving of politiek op het Turkse fascisme in het algemeen en de Grijze Wolven in het bijzonder is veelal onverschillig te noemen.
Als gevolg hiervan is het Turkse fascisme of de Grijze Wolven de grootste extreemrechtse, dan wel neofascistische, groepering in Nederland.
Deze overtreft ruim de neofascistische autochtone nazigroeperingen.[bron?]
Grijze Wolven-organisaties en hun activiteiten zijn in Nederland niet verboden en kunnen vrijelijk hun gang gaan. Een enige vorm van gewaarwording tegen het Turkse fascisme en de Grijze Wolven is in het verleden gemaakt door de Anti Fascistische Aktie (AFA).
Grijze Wolven zijn in Nederland georganiseerd in verschillende organisaties. Vaak betreffen dit culturele organisaties. Een koepelorganisatie is de Turkse Federatie Nederland [26] (officieel de Federatie van Idealistische Democratische Turkse Organisaties in Nederland).
Daarnaast zijn er Turkse politici in lokale gevestigde partijen, die als Grijze Wolf kunnen worden gekarakteriseerd of daarmee sympathiseren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven
Rotterdamse raadsleden veroordelen vechtende Koerden en Turken
https://www.rijnmond.nl/n(...)de-Koerden-en-Turken
Van de 120.000 die per jaar erbij komt zal ook een gedeelte daarvan voor deze groep versterking binnen brengen.
[ Bericht 2% gewijzigd door TomLuny op 18-10-2019 11:16:12 ]shift-knop defekt
Hij is zeer zeker een positief aspect en een zeer waardevolle vriend.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Mooi. Dan is hij een positief aspect van de immigratie?
Of zullen we gewoon stellen dat je in alle groepen leuke mensen hebt en klootzakjes?
In andere wijken zie je autochtonen uitgeblust op een terrasje hangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:10 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Maar is net als iedereen in dat soort wijken een slachtoffer van een falend en tandeloos beleid van maar blijven stapelen van kansloze laag op kansloze laag.
Dus als je het niet zo eens bent met de ongelimiteerde immigratie van kanslozen in onze maatschappij, ben je gelijk een fascistische extreem rechtse nazi?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:52 schreef dagobertE6 het volgende:
Hoort dit topic niet thuis op Stormfront?
Waar zijn Zyech, El Hamadi en Mazraoui gebleven dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Straks weer juichen?
[ afbeelding ]
Friesland is onderdeel van Nederland. Not sure if trolling or just really stupid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Zoals Sven Kramer wel eens met de Friese vlag zwaaide?
Gedrag projecterenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus als je het niet zo eens bent met de ongelimiteerde immigratie van kanslozen in onze maatschappij, ben je gelijk een fascistische extreem rechtse nazi?
Hef je account op en ga naar joop ofso.
Oh alleen de witte man.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:54 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb meer een vermoeden dat dit gescheiden is omdat ze last hebben van mannen met een niet westerse achtergrond die vrouwen/meisjes lastig vallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:54 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee de imam heeft dat niet afgedwongen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Gescheiden toiletten en sportscholen zijn nu ook al de schuld van islam? Wow!
De imam heeft dat afgedwongen bij Basic Fit??
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts Zeg maar 't hele verhaal dat ik steeds probeerde uit te leggen doet deze gast nog even dunnetjes over. Probleem is dat iedere keer zodra er over oplossing gesproken wordt een groot deel in een kramp schiet. Verhaal is spijker-kop-raak wat mij betreftquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
snap hniet helemaal wat je wil met deze post, maar het lijkt erop alsof het stikstof probleem nu ok de schuld is van immigranten? kom op zeg..
wle goed uitgelegd. maar er is nog een verschil tussen de zaken kunnen benoemen zoals ze zijn, en wat voor maatregelen je erop los laat. en wees dna maar blij dat mensen aan de bel trekken als het te ver gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:11 schreef Harlon het volgende:
[..]
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts Zeg maar 't hele verhaal dat ik steeds probeerde uit te leggen doet deze gast nog even dunnetjes over. Probleem is dat iedere keer zodra er over oplossing gesproken wordt een groot deel in een kramp schiet. Verhaal is spijker-kop-raak wat mij betreft
Aks Kiki Bertens in Australie speelt zitten daar ook lokale Hollanders op de tribune; Nog net geen klompen aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde in Duitsland, Belgie en Frankrijk. Speelt marokko of turkije daar, moet je kijken hoeveel 'lokale' migranten daar op de tribune zitten met hun vlaggen te zwaaien. Afgelopen weekend ook weer in het stade de france.
Oh zeker, maar zoals hij bijvoorbeeld aanhaalt wil een groot deel ook de realiteit gewoon niet erkennen. Die hoogleraar die claimed dat "migranten zijn niet vaker betrokken bij verkrachting" terwijl alles op het tegenovergestelde wijst. Daar gaat nog altijd heel veel mis en daarom worden ook veel voorstellen al afgeschoten door dat soort lui en de bedenker als extreem-rechts weggezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wle goed uitgelegd. maar er is nog een verschil tussen de zaken kunnen benoemen zoals ze zijn, en wat voor maatregelen je erop los laat. en wees dna maar blij dat mensen aan de bel trekken als het te ver gaat.
nou ja, ik ken veel linkse mensen en een deel van hen heeft zeker een gigantische plaat voor hun kop, en wordt al kwaad als je sommige dingen alleen maar suggereert.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:36 schreef Harlon het volgende:
[..]
Oh zeker, maar zoals hij bijvoorbeeld aanhaalt wil een groot deel ook de realiteit gewoon niet erkennen. Die hoogleraar die claimed dat "migranten zijn niet vaker betrokken bij verkrachting" terwijl alles op het tegenovergestelde wijst. Daar gaat nog altijd heel veel mis en daarom worden ook veel voorstellen al afgeschoten door dat soort lui en de bedenker als extreem-rechts weggezet.
Buikhuisen is daar een mooi voorbeeld van, bleek uiteindelijk gelijk te hebben maar het duurde jaren voor het eindelijk door de over het algemeen zeer linkse academici geaccepteerd werd.
wel, om invloed te maken zou iedereen eigenlijk gewoon het werk neer moeten leggen om duidelijk te maken dat zij niet meer door allochtonen willen worden kaalgeplukt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:04 schreef riazop het volgende:
In andere wijken zie je autochtonen uitgeblust op een terrasje hangen.
#hardewerkers
[ afbeelding ]
klinkt niet erg als verstand dit, sorry dat ik het zegquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:10 schreef DrMabuse het volgende:
Hij is zeer zeker een positief aspect en een zeer waardevolle vriend.
Maar is net als iedereen in dat soort wijken een slachtoffer van een falend en tandeloos beleid van maar blijven stapelen van kansloze laag op kansloze laag.
Zet ik als witte kaaskop mijn grote vraagtekens bij de immigratiecijfers dan zullen mensen me (veel) eerder wegzetten in een bepaalde hoek dan als hij dat doet.
En daar gaat het vaak heel snel verkeerd en daarom weiger ik mezelf in een bepaalde politieke hoek te laten duwen.
Ik gebruik zoveel mogelijk mijn verstand, los van welke politieke kleur dan ook.
Net als hij.
Je hebt legio Basic Fit Ladies in wijken en steden die bijna 100% wit zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:34 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Heb meer een vermoeden dat dit gescheiden is omdat ze last hebben van mannen met een niet westerse achtergrond die vrouwen/meisjes lastig vallen.
Nachtmerrie van de VN. Alles en iedereen gelijk, allemaal in een blauw shirt met gele sterretjes dat is het eerste doel en daarna allemaal in een Noord-Koreaans uniform. Jammer dat we niet in de toekomst kunnen kijken maar ik heb een vermoeden dat het een saaie boel wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk al die vervelende 'lokale' migranten in Oostenrijk!
[ afbeelding ]
Zeker. Wederom voorbeeld buikhuisen, werd aan de schandpaal genageld want racisme en discriminatie maar inmiddels geaccepteerd. Als je vroeger zei dat buitenlanders veel te vaak crimineel waren werd je nog net niet publiekelijk onthoofd, maar het scheelde niet veel. Inmiddels gewoon een geaccepteerd feit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou ja, ik ken veel linkse mensen en een deel van hen heeft zeker een gigantische plaat voor hun kop, en wordt al kwaad als je sommige dingen alleen maar suggereert.
maar goed, de tijd zal leren dat rechts niets anders is. of nog veel erger. maar ze hebben de stroom mee, kunnen nog steeds de underdog spelen en daar houden mensen van.
allemaal onzin natuurlijk, want we moeten gewoon problemen oplossen. helaas is de voice of reason momenteel rutte en zn gang. dat bedenk je niet. liberaal betekend nog steeds small gouvernment, en daarom gebeurt er niks.
ik denk wel dat nederland een stuk vooruit gegaan is, dat een hoop meer gezegd kan worden nu dan 20 jaar geleden.
Is dat inclusief belastingfraude en nepotisme...? Oh wacht...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
Als je vroeger zei dat buitenlanders veel te vaak crimineel waren werd je nog net niet publiekelijk onthoofd, maar het scheelde niet veel. Inmiddels gewoon een geaccepteerd feit.
Ha Ha Ha. Nee ik denk dat je nog ff flink je best moet gaan doen, er lopen veel betere trolls rond op dit forum. Allicht dat Timmm je nog ff een masterclass wil geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Is dat inclusief belastingfraude en nepotisme...? Oh wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |