SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is de hele straat in rep en roer
Kaptein was een supergevaarlijke babyshark (doodoodoodoodoo) met een lampionnetje 😍 hij vond t machtig mooi allemaal en stiefelde overal vrolijk naar binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Molo knijpt in wangetjeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hier zijn gisteren foto's gemaakt, ik hoorde dat ze flink heeft staan poseren. Verbaast me niks, aandachtshoertjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:31 schreef Quoi het volgende:
Wij hadden dus 1 kindje aan de deur afgelopen weekend![]()
En ik geloof dat bijna alle kinderen vanzelf wel de mijlpalen doorlopen die erbij horen, alleen met wisselend tempo en prioriteit.
De kdvfoto’s zijn er! En mén wat zijn ze leuk![]()
En vanaf vandaag is Max een proefpersoon voor een studie van mijn werk. Drie weken lang een ‘slim’ horloge om, wat vragen beantwoorden (wij) en temp opnemen (via voorhoofd). Benieuwd hoelang hij het horloge zo fantastisch blijft vinden. “Maar mama, het is puzzeltijd”, zei hij net terwijl hij naar boven moest, op zijn horloge wijzend
Hier is de 2 jaar afspraak met 2 jaar en bijna 3 maanden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:31 schreef Nolita het volgende:
Geweldig LDG!!
Hier wel een bak snoep ingeslagen, want je weet maar nooit, maar volgens mij leeft het hier helemaal niet. Nu mogen wij dus snoepen.
Over die 2 jaar afspraak bij het cb. Inmiddels twee maanden verder, dus maar eens gaan bellen. Kreeg ik een bandje dat verzocht een mail te sturen ivm drukte. Dus ik opgehangen en mail gestuurd. Mis ik vlak daarna een oproep en is de voicemail ingesproken. ‘Ik bel om een afspraak in te plannen op .. december, we sturen nog een brief, als dit niet uitkomt even bellen.’ Niets over mijn mail en of ze ons vergeten waren oid.
De datum kwam niet uit dus ik meteen terug bellen en wel in de wacht gebleven. Krijgt ik meteen iemand eraan (). Een vriendelijke mevrouw die zelf aangaf, wat vreemd dat ze niet op uw voorkeur gepland hebben. Op die voorkeur was pas in januari plek, of morgen. We gaan dus morgen.
Ben wel benieuwd wat ze er morgen over zeggen. Of ze ons inderdaad vergeten waren, want wanneer zouden ze ons dan gaan inplannen? Tegen de tijd dat ze 3 is?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is de hele straat in rep en roer
Kaptein was een supergevaarlijke babyshark (doodoodoodoodoo) met een lampionnetje 😍 hij vond t machtig mooi allemaal en stiefelde overal vrolijk naar binnenMnohhhh, dit is echt super schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Goed voor je egoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:29 schreef Nazil het volgende:
Ldg wat een briljant kostuum
'oma heeft geen Frank (zo noemt hij alle brandweerauto's. Degene die autostad kijken weten waar ik het over heb). Moet oma halen' ik zeg of we nemen er een mee naar oma. 'dat is slim, mama!'ik ben slim, dank je
Ik was een beetje benieuwd, maar eigenlijk weten we alles al dus heeft niet veel toegevoegde waarde voor ons, deze afspraak.quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:02 schreef Lemijn het volgende:
Ben je benieuwd naar de afspraak Nolita? Ik wel een beetje, maar benieuwder naar wanneer ze zelf actie gaan ondernemen. Dus ik wacht gewoon, de teller staat pas op 2jr3mnd hier.
LDG wat zoet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wat grappig!quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:29 schreef Arja het volgende:
Hoi miezz![]()
Ik zat ook nog steeds op de 3 jaar afspraak bij het cb te wachten, maar dat duurde al sinds juni. Toch maar even gebeld en er was iets mis gegaan. Nu gaan we pas 20 december. Maak me verder nergens zorgen om, maar Emmy vindt dat altijd wel interessant. Dokters en ziekenhuizen en de tandarts enzo. Ik moet haar ook Prinses Mama Dierenarts noemen tegenwoordig als ze weer met haar dokterskoffertje in de weer is met haar babies en knuffels die verschrikkelijke ongelukken hebben mee gemaakt met veel bloed.
Dirk zegt dit nu elke keer als ik zeg dat we naar buiten gaan. Bos en waterplassen zijn leuk, maar paddenstoelen zijn echt helemaal tof. En dan moet ik ze tellen en gaat hij vertellen welke kleur ze hebben.quote:Op maandag 4 november 2019 21:04 schreef Nolita het volgende:
Afgelopen week een wandeling met N gemaakt (paddestoelen zoeken). Vervolgens hebben we bij iedere paddestoel ‘op een grote paddestoel’ gezongen. Duurde even voor we weer thuis waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |