@Lemijn: Teetje heeft om precies die reden een tuitbeker in zijn bed, zodat ie lekker zelf een slokje water kan pakken en daar geen tijd voor gerekt hoeft te worden. Die van de hema is behoorlijk lekvrij (ook een crime om open te krijgen, maar goed, wel lekvrij dus).
@Franny: wat stoer van je kleine man! Lijkt me overigens wel heerlijk, een kdv lekker in de natuur!
@Adrian4: Wat een mijlpaal!!!
@TolstoiFan: wat heerlijk, ben benieuwd wat hij voor je gekocht heeft!
@gewoonmezelf87 Alvast gefeliciteerd met James!!
Vorige week had Teetje zijn eerste uitnodiging voor een verjaardag van iemand die niet tot onze vrienden/familiekring behoort, van een KDV-vriendje. Geen kinderfeestje, gewoon een verjaardag waar wij ook bij mochten zijn. Maar dit was voor het eerst dat ie het hele proces van een cadeautje kopen, inpakken, enz. bewust meemaakte en ook heel veel vragen had over zijn eigen en onze verjaardagen.
Hier gaat het met Teetje best wel goed. Na mijn miskraam was hij ook een tijdje van slag, kinderen voelen toch alles aan en hij was vooral een tijdje alleen maar aan mij vastgeplakt, wat zowel voor mij als man lastig was. Nu is dat weer een beetje voorbij gelukkig.
Wat ik me wel afvroeg (en eigenlijk weet ik het antwoord wel, maar ik moet denk ik even gerust gesteld worden): het is toch normaal dat een kind van 2,5 nog geen enkele interesse in het potje heeft? Hij wil er af en toe wel eens op, maar meestal met kleren en luier aan en op een eenmalige plas by accident op zijn verjaardag in maart, is er nog nooit iets in het potje terecht gekomen. Maar dat komt nog wel toch? Ik lees soms over zo goed als zindelijke dreumesen en dan word ik toch een beetje onzeker.