abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:38:34 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189441027
Welkom in het Peutertopic!!

... en weer verder!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:09:45 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189441338
O damn Molo, dat klinkt als een zware nacht. Sterkte vandaag.

Hier lag Max om 19:00 uur op zijn bed en werd een etmaal later wakker _O_ Hij heeft ook weer een halve boterham op. Ook ik ben door een lange nacht slapen wat opgeknapt, heel fijn.

@Nolita, qua rug gaat het boven verwachting. Ik herstel echt heel snel. Ik ben ook al wat aan het werken en rijd donderdag weer naar mijn werk toe. Daar schuilt ook het gevaar natuurlijk, dat het zo snel gaat.
pi_189441549
Molo, minder fijn zulke nachten en wat sneu voor Larf ;(

Quoi, kijk maar goed uit met te snel gaan ja. Beter nu nog iets rust nemen en goed herstellen :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_189442569
Beterschap Molo en Q.

Hier ook 1 snotfabriek en hoesten en ik hoop dat het hierbij blijft want zaterdag is meneer jarig en het zou toch zonde zijn als hij dan ziek is... Donderdag voor het eerst trakteren op psz♡

Quoi hoe is het in t geheel met je rug?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:58:38 #5
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189444417
Een etmaal duurt toch 24 uur...? Met de klok rond slapen ben ik altijd al heel blij :s) . Wel fijn dat hij opknapt. En jij ook.

Jacob heeft zo enorm zitten smikkelen van de tosti’s met ketchup vanmiddag. Echt heerlijk om te zien. Hij heeft al 2 x 3 boterhammen op vandaag :o .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:07:17 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189444554
Etmaal = 12 toch? Afijn, ik bedoel 12. Mijn hersens, waar zijn ze?

@gewoonmezelf87 heel goed! De hernia’s en pijn zijn gewoon weg en dat voelt zo goed :)
pi_189444836
Super dat je pijnklachten meteen weg waren quoi! Nu idd niet te hard van stapel lopen, succes daarmee!

Ik heb etmaal laatst opgezocht omdat het over luiers per etmaal ging (en ik twijfelde) en kwam idd op 24 uur. :P

WoW Jacob, zes boterhammen!! Als ze hier 2x 1 eet heeft ze prima gegeten haha.
Tosti’s zijn idd een succes; denk er thuis niet snel aan om ze te maken, nog eens doen.
pi_189446677
Buh wat een prutnacht molo, hopelijk heeft koos geneeskrachtige powers en zit je koter straks aan de drop als je thuiskomt :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189446746
Wij hebben donderdag de "schoolfoto" op het kdv, ik twijfel tussen morgen naar de kapper of niet :{ op sommige dagen zit t langere leuk en op andere dagen is t geen gezicht en is t net de bloempotlook en krijg ik t niet leuk :')
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:06:55 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189450395
Zo kind viel om half zeven in slaap. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Hopelijk morgen weer beter

Begreep dat ze vanmiddag haar winterjas (zelf uitgekozen) niet aan wilde, want die was stom :')
Benieuwd of dat de koorts was of de echte mening die sprak _O- :')

Verder is ze heerlijk en lief. Koos had vanmiddag gevraagd of ze een puzzel wilde maken, had ze geantwoord 'nee, Ga jij dat zelf maar doen papa' _O- _O- O+
Kind van haar moeder *;
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:07:29 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189450401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hebben donderdag de "schoolfoto" op het kdv, ik twijfel tussen morgen naar de kapper of niet :{ op sommige dagen zit t langere leuk en op andere dagen is t geen gezicht en is t net de bloempotlook en krijg ik t niet leuk :')
Dat koppie van jouw zoontje is supertof, bloempothaar of niet ;)
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:46:49 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189453577
Wij hebben donderdag ook fotomoment! Twee weken terug naar de kapper geweest. Ben sowieso benieuwd of meneertje wil meewerken. Ik zou zelf niet meer gaan een dag van tevoren.

In die categorie ook morgen de tandarts, nu voor het echie. Vorige keer was het alleen tanden tellen, nu echt kijken geloof ik.

Omdat ik wel elke dag stukken 'moet' wandelen hebben we de buggy weer van stal gehaald. Zit meneer langpootmug daar dus in en loopt echt geen stap :') En dan slapen in de buggy, heerlijk wel. Volgens mij is hij alweer helemaal de oude, hij doet dat altijd snel.

Arme Miep. Die dacht natuurlijk ergens in dat hoofdje: papa, stop die puzzel maar ergens waar de zon niet schijnt, maar ze heeft natuurlijk nog niet de woordenschat :+
pi_189453715
Hier kregen we vandaag de schoolfoto's. Ik ben een hele trotse mama O+

knapzakkies

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:56:20 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189453784
GM! Die laatste is om van te smelten O+ O+
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:02:43 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189453913
Oh die zijn fantastisch idd GM!

En luiwammes als de kinderwagen gespot is hier ook, wil ze lekker als koningin of als nep-baby rondgereden worden :D

Mafkezen zijn het ook

Ze wilde trouwens graag dat als ze naar school gaat, bij Max op school.
Koos en ik moesten ook naar school en jij en je vriend ook, want je vriend zorgde voor lekker eten _O-
pi_189453925
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat koppie van jouw zoontje is supertof, bloempothaar of niet ;)
Thnx haha maar ik ga het toch maar laten knippen morgen :+
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:08:37 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189454030
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
Oh die zijn fantastisch idd GM!

En luiwammes als de kinderwagen gespot is hier ook, wil ze lekker als koningin of als nep-baby rondgereden worden :D

Mafkezen zijn het ook

Ze wilde trouwens graag dat als ze naar school gaat, bij Max op school.
Koos en ik moesten ook naar school en jij en je vriend ook, want je vriend zorgde voor lekker eten _O-
Weer naar school en iemand die voor lekker eten zorgt = deal O+

Het ziet er echt niet uit, die van ons in een buggy. Vooral niet bij in slaap vallen en telkens zo'n bungelend been over de straat. Moet ik alsnog bukken om die weer omhoog te heisen. En meneer had ballonnen gescoord bij de schoenenwinkel waar we waren. Ik zei: lever maar even in als je gaat slapen, dan bewaar ik ze even en raken we ze niet kwijt. Dan vervolgens bij het oversteken van een druk kruispunt de ballonnen verliezen en PANG PANG daar gingen de ballonnen onder de auto's. Hij werd 30 minuten later wakker met je-raad-wel-welke-vraag.

/klunzigemoeder
pi_189454142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het ziet er echt niet uit, die van ons in een buggy. Vooral niet bij in slaap vallen en telkens zo'n bungelend been over de straat. Moet ik alsnog bukken om die weer omhoog te heisen. En meneer had ballonnen gescoord bij de schoenenwinkel waar we waren. Ik zei: lever maar even in als je gaat slapen, dan bewaar ik ze even en raken we ze niet kwijt. Dan vervolgens bij het oversteken van een druk kruispunt de ballonnen verliezen en PANG PANG daar gingen de ballonnen onder de auto's. Hij werd 30 minuten later wakker met je-raad-wel-welke-vraag.

/klunzigemoeder
Hahahaha I feel you!

James is trouwens ook echt te groot voor de buggy maar het is soms nog zo verrekte makkelijk als we zn zus snel weg moeten brengen...of ik even snelsnel boodschappen wil doen.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:16:39 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189454213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

/klunzigemoeder
_O-

Ja herkenbaar _O-
Mooi ook altijd dat ze dan precies dat onthouden _O-
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:18:41 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189454256
Koortsmiep tegen me aan, terwijl ze even Tinkerbell kijkt (wat een domme zeikfilm is dat trouwens :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-10-2019 22:57:34 ]
pi_189454712
Oh gm wat een leuke foto’s en wat lijken ze eigenlijk op elkaar. Die kuiltjes O+

Molo dat blijft toch raar he. Een kind dat anders zo levendig is en zo aanwezig. En dan ziek zijn ze ineens een vogeltje dat niet meer zingt. Als ze alleen maar wil zitten en liggen en zelfs geen plakje kaas wil dan is het hier niet best :')
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:05:29 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189458864
“Mama, waarom zijn die boeren boos?”

Uhmmmmm :')
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:06:27 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189458874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:05 schreef Quoi het volgende:
“Mama, waarom zijn die boeren boos?”

Uhmmmmm :')
Ze mogen minder met hun trekker spelen? :+ :+

Miep weer redelijk ok hier, fit genoeg om een mega tantrum te krijgen vanmorgen bij het aankleden O+
  Manager PR/Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 09:13:44 #24
269689 crew  Viv
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:14:44 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189458980
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze mogen minder met hun trekker spelen? :+ :+

Miep weer redelijk ok hier, fit genoeg om een mega tantrum te krijgen vanmorgen bij het aankleden O+
Ik heb dit antwoord doorgegeven, dank.

Fijn dat Miep weer ok lijkt. Ik werd vanmorgen ondergespuugd :{ maar dat leek het resultaat van een hoestbui.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:16:22 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189459005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb dit antwoord doorgegeven, dank.

Fijn dat Miep weer ok lijkt. Ik werd vanmorgen ondergespuugd :{ maar dat leek het resultaat van een hoestbui.
'dat mag niet van de politie' werkt hier inmiddels niet meer trouwens als antwoord :+ :'(

Balen!! Zulke hoestbuien ;(
pi_189459150
Dat is het enige voordeel aan zieke kinderen, vaak blijven ze niet lang ziek. Klinkt wel gezellig zo, samen op school met Max.

Wat een leuke foto’s GM! Hier is alleen kleuter op de foto gegaan (de broertje/zusje foto was op de dag dat m’n man thuis is, en die vond het te ingewikkeld met haren moeten doen enzo :’) Maar voor de (in school) opvang komen ze in januari, en dan kunnen de juffen daar er voor zorgen dat ze er nog fatsoenlijk uit zien en kan kleuter even uit de klas erbij). Foto’s waren dit jaar wel heel leuk, vorig jaar had hij er geen zin in en is er daarom ook geen foto met z’n drieën gemaakt.

LDG, ik zou niet laten knippen, dan bespaar je dubbel geld, een keer van kapper en een keer van de schoolfoto’s die je dan niet koopt ;)

Wij hebben volgende week herfstvakantie hier (of eigenlijk vanaf morgen al) en daarna organiseren ze een peuterochtend op school, mogen de meiden vast in de klas spelen (zoals ik het begreep). En ze starten dan ook met een peuter-plus klasje, voor kinderen vanaf 2,5 die wat uitdaging zoeken eens per week. Zou voor kleuter ideaal geweest zijn, of het voor de meiden ook wat is gaan we tzt even kijken, ze zijn nu ook nog geen 2,5. En vanaf dan start ik sowieso op de schoolbieb dus zijn ze sowieso al elke week op school.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:47:26 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189464941
FlyingFish ga je in de schoolbieb vrijwilligerswerk doen?

Ik ben stiekem zo benieuwd naar die foto's, nu al. Ik ga ze dan ook allemaal gewoon kopen. Ik weet ook niet hoevaak ze dit doen, maar waarschijnlijk is het ook de eerste en laatste keer (want volgend jaar basisschool wtf!)

Mag ik even jullie hands up voor Max bij de tandarts? Eenmaal daar heeft hij netjes zijn tandjes gepoetst en op mijn schoot zijn mond opengedaan voor de tandarts. Hij wilde zelfs blijven liggen toen ik nog moest, dus zo geschiedde: zuigers en allerlei apparaten gewoon over peuter heen :D En allebei geen gaatjes *O*
pi_189467449
Wat goed Quoi! Kleuter hier heeft alleen nog maar zijn tanden laten tellen wat we al heel wat vonden. De meiden hebben alleen maar staan huilen vanaf dat het mijn beurt was :D daarvoor papa op de stoel was wel prima.

En ik zou maar vast gaan sparen dan voor de schoolfoto’s :D Hoewel jij waarschijnlijk niet tien verschillende foto’s in verschillende samenstellingen zal krijgen, dat maakt het wel betaalbaarder om alles te nemen.

Ik ga idd vrijwilliger bij de schoolbieb worden. Ik doe samen met een andere moeder (ook met peuter) de opening voor de kleuterklassen, inclusief uit de klas halen en terug brengen van kinderen (de bieb zit op de 1e verdieping).
pi_189471484
Leuk FF! Dat lijkt me wel een leuk klusje om te doen op school :)

Ik ga weer een poging wagen tot aanhaken 8-) Met kroketje alles wel, praten gaat steeds beter, brullen ook. Ze kiest ook graag zelf haar kleren uit wat vandaag resulteerde in een legging met tijgers, een roze jurk en een geel vest met glitters. En uiteraard regenlaarzen om het af te maken :+
pi_189474100
Wij moeten binnenkort ook weer naar de tandarts. Vorige keer (eerste keer) hebben ze zelfs gepolijst en met water schoon gespoeld ivm aanslag en dat was prima. Ik ben benieuwd hoe het de volgende keer gaat. Wel goed van Max dat het zo goed ging!

Overigens is de tandarts prima maar een warme kruik.... Brrrr dat is toch doodeng :+ ik had z'n olifant warm gemaakt in de magnetron (=een kruik) omdat hij zei dat hij buikpijn had. Zodra dat ding warm was, moest het in een hoekje in bed heel ver weg en hij wilde het vooral niet aanraken :')
pi_189477497
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:42 schreef Fazz het volgende:
Leuk FF! Dat lijkt me wel een leuk klusje om te doen op school :)

Ik ga weer een poging wagen tot aanhaken 8-) Met kroketje alles wel, praten gaat steeds beter, brullen ook. Ze kiest ook graag zelf haar kleren uit wat vandaag resulteerde in een legging met tijgers, een roze jurk en een geel vest met glitters. En uiteraard regenlaarzen om het af te maken :+
Kleine fashionista :Y)

Mijn kleintje wordt zaterdag alweer 3... :{ ik vind het echt veel te snel gaan, zeker omdat ik gevoelsmatig toch veel dingen niet heel bewust beleefd heb door alle ellende en toestanden... maaar het is zo'n heerlijk manneke, ondeugend en ondernemend maar ook zo'n knuffelkontje naar mama. Echt een moederskindje. Loopt qua spraak wel voor, dat merken ze op peuterspeelzaal ook al. Maar goed vandaag mag hij dus trakteren op school, hij was er helemaal klaar voor O+

S. 2014
J. 2016
pi_189479480
Ik hoor hier nog niet, maar dreumes Günther wil peutermoeke @Lemijn even bedanken voor de tostisuggestie!
Dit is er zojuist helemaal in gegaan terwijl de dude gewoonlijk niet thuis tot brood eten te bewegen is! :D ^O^

Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 17 oktober 2019 @ 13:19:25 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189480990
Textuur jonguh, tosti's zijn veel lekkerder _O_
pi_189481285
Tosti's O+ Nu is mijn peuter afgelopen zomer wel 2 tanden uit haar mondje gevallen dus ik maak me toch wel zorgen met het eten van harde dingen :@ Vorige week was ze nog een tand door haar lip gevallen met de ene voortand die er nog zit :')
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:31:22 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189482867
Tosti's zijn de bom idd, alleen dan vaak wat minder esthetisch verantwoord dan op jouw foto @minilot hier thuis. Heeeeeeel vaak als we even ergens wat gaan lunchen (kind is ook niet anders gewend :') "mama, gaan we ergens wat drinken en eten waar ik dan kan spelen?" ).

Hey @Fazz! Ik krijg honger van jouw kroketje!

Wat ziet James er groot uit op de foto, @GM :o

Nou, de 'schoolfoto' vond Max erg spannend, aldus het verslagje van het kdv. Maar hij is zonder huilen op de foto gegaan. Ventje toch! Nu wil ik 'm knuffen.

Ik ging voor het eerst met de auto weer naar mijn werk, maar moest na 4 uur constateren dat dat teveel was. Nu zit ik weer op mijn verstelbare tuinstoel in de woonkamer met een kop thee :') :+
  donderdag 17 oktober 2019 @ 20:00:24 #37
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189487089
Stom he dat het zo langzaam gaat @Quoi? Sterkte met geduld hebben. En nu ben ik ook benieuwd naar de schoolfoto. Jacob was vorig jaar echt het jongetje met de traan, veel te zielig :') .

En @minilot wat ziet dat er tof uit! Fijn dat hij het lekker vond. Jacob gebruikt als zijn honger is gestild de stukjes tosti vaak als lepel om de ketchup helemaal op te eten :Y) .

Wat sneu van de tanden @Fazz! Maar een tosti is niet zo heel hard toch?

Wat een mooie foto @gewoonmezelf87. Op die schoolfoto's zag ik het minder dan hier hoeveel hij op zijn zus lijkt. En wat is ie lekker groot zeg.

Jacob heeft ontdekt dat hij met water het slapen kan rekken want als hij in bed vraagt om een slokje water krijgt hij dat altijd acuut (zie slechtdrinkverhaal eerder in dit topic). Dus vanavond vroeg hij gewoon 20x achter elkaar om een slokje water, de eikel. Ik verwacht eindelijk weer eens een lekker volle ochtendluier morgen maar ik ga ook broeden op een ander ritueel want dit eindigde toch in een boze moeder en een hysterische peuter. Niet het ideale einde van de dag 8)7 .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189489744
Zo, hij is zeker gegroeid, gm! Fijn dat het zo goed gaat met hem.

Ik kan ook niet echt goed aanhaken, maar wil wel even mijn trots kwijt. Ysje is voor de tweede keer in z'n leventje gewisseld van kdv. De eerste keer was na onze verhuizing, in december vorig jaar. En nu ging zijn kdv sluiten, en heeft hij een plekje gekregen op een erg mooi kdv middenin het bos. Maar wel weer een verandering voor hem, en dat vond ik moeilijk en rottig voor hem. Nieuwe omgeving, maar vooral ook nieuw leidsters en daar had hij de vorige keer echt moeite mee.

Hij is meerdere keren gaan wennen en vandaag zijn eerste en hele dag. Het ging supergoed. Nog wel wat verlegen richting de leidsters, maar hij speelt lekker, gaat niet huilen of zich vastklampen bij het wegbrengen. Wat een kanjer, en stoere held. O+ . O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 17 oktober 2019 @ 22:57:35 #39
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189490889
Och, wat kan je dan trots zijn he? Ik vind ‘m ook stoer Franny!
pi_189491447
Even een schaamteloze ego post:
Willem heeft (jawel, 3 dagen voor zijn 4de verjaardag) voor het eerst op de wc gepoept!!!!!!!!!!!1111!!! *O* *O* *O*
Wat een opluchting is dat!
En nu ligt ie ook zonder luier in bed want hij is een grote jongen nu, vindt ie zelf :Y
pi_189491573
Hele stoere man heb je daar Franny!

Ja, lemijn heeft ook een peuter met treuzeltechnieken in huis..

Ik vind Max en Quoi ook stoer. Schoolfotos zijn ook eng en rustig aan Quoi!

Grote James O+

En tosti’s. Kevin eet ze bij het leven, maar Willem eet ze niet. Maar goed, die leeft momenteel van de lucht lijkt het wel.
pi_189493858
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 22:02 schreef Franny_G het volgende:
Zo, hij is zeker gegroeid, gm! Fijn dat het zo goed gaat met hem.

Ik kan ook niet echt goed aanhaken, maar wil wel even mijn trots kwijt. Ysje is voor de tweede keer in z'n leventje gewisseld van kdv. De eerste keer was na onze verhuizing, in december vorig jaar. En nu ging zijn kdv sluiten, en heeft hij een plekje gekregen op een erg mooi kdv middenin het bos. Maar wel weer een verandering voor hem, en dat vond ik moeilijk en rottig voor hem. Nieuwe omgeving, maar vooral ook nieuw leidsters en daar had hij de vorige keer echt moeite mee.

Hij is meerdere keren gaan wennen en vandaag zijn eerste en hele dag. Het ging supergoed. Nog wel wat verlegen richting de leidsters, maar hij speelt lekker, gaat niet huilen of zich vastklampen bij het wegbrengen. Wat een kanjer, en stoere held. O+ . O+ .
Wat fijn!! En klinkt heerlijk midden in het bos!

*O* voor willem.

James tikt denk de meter aan inmiddels... al even niet meer gemeten dus weet het niet precies. Maat 104 draagt hij inmiddels.
S. 2014
J. 2016
pi_189495298
Fijn dat het zo goed gaat op het nieuwe kdv Franny! O+ Toch spannend voor alle partijen :+

James al een meter ja? Wat een grote GM!

Hoe lang is het herstel normaal gesproken Q? Het was best een ingrijpende operatie toch?
pi_189496041
O, die heerlijke eerlijkheid van peuters:
Ik ben binnenkort jarig. Vanochtend bij het opstaan zei Simon "ben jij jarig, mama" Ik gaf aan dat ik bijna jarig ben, maar dat het nog wel even duurt. Vervolgens zegt ie "ik heb een cadeautje gekocht voor mama, dat is verstopt" _O- _O-
En vooral dat gezicht van manlief erbij :+ _O- :s) *)

Stoere Ysje! Fijn Franny!
*O* voor poepende Willem! Ook een trots moment!
pi_189496774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:55 schreef TolstoiFan het volgende:
O, die heerlijke eerlijkheid van peuters:
Ik ben binnenkort jarig. Vanochtend bij het opstaan zei Simon "ben jij jarig, mama" Ik gaf aan dat ik bijna jarig ben, maar dat het nog wel even duurt. Vervolgens zegt ie "ik heb een cadeautje gekocht voor mama, dat is verstopt" _O- _O-
En vooral dat gezicht van manlief erbij :+ _O- :s) *)

Stoere Ysje! Fijn Franny!
*O* voor poepende Willem! Ook een trots moment!
Hahaha helemaal trots dat hij iets heeft O+

James is morgen jarig en samen met zijn zus heb ik een cadeautje gekocht wat zij hem geeft... ze vertelt m nu elke keer dat ze geen cadeau heeft voor m, waardoor James dan weer een siplip trekt, en dan ineens zegt ze... je krijgt wel een cadeau maar denk dat je het niet leuk vind 🤣🤣 (cars duplo)
S. 2014
J. 2016
pi_189497276
Haha, GM, en dan elke keer er weer in trappen :D

Ik liep vanmorgen met traktaties en twee peuters het KDV binnen. Juf: “oh, is er iemand jarig?”
Kevin: “JA, WILLEM!!!”
Die is ook trots :P
pi_189506025
Sinds we hier de verjaardagsronde van dit jaar hebben gehad zijn verjaardagen een hot item. Vandaag nog kreeg ik een heel dienblad vol gebakjes en kopjes thee voor mijn verjaardag, terwijl er drie kinderen voor me zongen :D Hier was de grote broer overigens ook heel trots op zijn jarige zusjes en wilde vooral heel graag helpen met alles uit pakken en overal mee spelen...

En kleuter heeft zijn eerste uitnodiging voor een kinderfeestje binnen. Toen ik aan kleuter vroeg of hij wilde gaan waren de meiden gelijk enthousiast om ook mee te gaan. Dat wordt dus een teleurstelling voor ze, want ze moeten wel mee om hem weg te brengen.
pi_189507692
@Lemijn: Teetje heeft om precies die reden een tuitbeker in zijn bed, zodat ie lekker zelf een slokje water kan pakken en daar geen tijd voor gerekt hoeft te worden. Die van de hema is behoorlijk lekvrij (ook een crime om open te krijgen, maar goed, wel lekvrij dus).

@Franny: wat stoer van je kleine man! Lijkt me overigens wel heerlijk, een kdv lekker in de natuur!

@Adrian4: Wat een mijlpaal!!! *G*

@TolstoiFan: wat heerlijk, ben benieuwd wat hij voor je gekocht heeft!

@gewoonmezelf87 Alvast gefeliciteerd met James!!

Vorige week had Teetje zijn eerste uitnodiging voor een verjaardag van iemand die niet tot onze vrienden/familiekring behoort, van een KDV-vriendje. Geen kinderfeestje, gewoon een verjaardag waar wij ook bij mochten zijn. Maar dit was voor het eerst dat ie het hele proces van een cadeautje kopen, inpakken, enz. bewust meemaakte en ook heel veel vragen had over zijn eigen en onze verjaardagen.

Hier gaat het met Teetje best wel goed. Na mijn miskraam was hij ook een tijdje van slag, kinderen voelen toch alles aan en hij was vooral een tijdje alleen maar aan mij vastgeplakt, wat zowel voor mij als man lastig was. Nu is dat weer een beetje voorbij gelukkig.

Wat ik me wel afvroeg (en eigenlijk weet ik het antwoord wel, maar ik moet denk ik even gerust gesteld worden): het is toch normaal dat een kind van 2,5 nog geen enkele interesse in het potje heeft? Hij wil er af en toe wel eens op, maar meestal met kleren en luier aan en op een eenmalige plas by accident op zijn verjaardag in maart, is er nog nooit iets in het potje terecht gekomen. Maar dat komt nog wel toch? Ik lees soms over zo goed als zindelijke dreumesen en dan word ik toch een beetje onzeker.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:15:13 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189507918
3 jaar en bijna 2 maanden en hier totaal nog geen interesse Gogo :') Komt goed.

Hoe gaat het nu met je Gogo? Lijkt me verdomde lastig, dat verdriet en plakpeuter.

Wij gingen samen een avondje weg. En Max hield zich niet aan de afspraak en ging veel eerder dan normaal naar bed bij het oppasmeisje. Noujaaaa :{
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:20:17 #50
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189508013
Ik zou een andere antilekbeker kunnen kopen inderdaad, goeie tip @Gogo83 . Maar Jacob kennende werkt dat beperkte tijd want of hij ontdekt hoe die beker toch lek te maken (dat gebeurde met de vorige) of hij kiepert 'm uit bed zodat ik terug moet komen (want dat is volgens mij het eigenlijke doel van het water drinken - het begint met dorst maar eindigt met rekken).
Ik heb deze avond gewoon aangekondigd dat we het anders gingen doen. Bij de uitleg knikte hij braaf en bij de uitvoering werd hij natuurlijk BOOS. Maar ik niet, dus dat scheelde alweer. En hij had vrij snel door dat ik het meende, en ging toen gewoon slapen. Peuters: |:( .
En :* voor de lastige tijd voor jullie allemaal.

@potje: hier gebeurt ook niks hoor. Een paar keer per maand gaat hij erop zitten, checkt dan elke 5 sec of er al wat in zit, en is binnen een minuut er weer mee klaar. Komt vast ooit.

Leuk van die kinderfeestjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')