abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:15:21 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189450511
Botergaar :D

Hoewel dat op zich best een rare term is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189451194
Jurken- maar vooral juwelen tentoonstelling in de Hermitsge was mooi O+ Al is de echte Hermitsge uiteraard een stuk groter en indrukwekkender :7

Nog nooit zo avontuurlijk getreind als vandaag :D we waren met een groep die zich zo’n beetje tijdens de treinreis over vier steden verzamelde.
Bij vertrek al een extra overstap omdat de trein het volgend station eindigde ivm de ‘aanrijding met persoon’ een station eerder.
Volgend station: deuren gaan niet open, verder geen info. Toen gingen ze wel open, vriend die zou instappen appte dat hij in een andere coupé zat en door de drukte niet bij ons kon komen.
Vervolgens mededeling dat onze trein defect was en iedereen moest uitstappen.
Wij al geitend de trein uit en troffen daar onze vriend. Die helemaal wit weggetrokken was: hij had gezien hoe iemand vanaf het perron onder onze trein sprong :o :X Dat deed wel even wat met de sfeer....
Wonder boven wonder was ze er lichamelijk ongedeerd onder uit gehaald. En toen snapten we de vertraging wel.

De terugweg verliep ietwat gestructureerder: alleen moest ik bij een overstap een paar conducteurs erop wijzen dat in het treindeel wat afgekoppeld werd en naar de remise ging nog een passagier zat... Het is er altijd eentje die niet op de borden kijkt en de mededelingen niet hoort :') En NS die blijkbaar slecht controleert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:59:27 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189451259
bwuh! dat lijkt me echt doodeng.. dat je dan in je eentje op zo'n rangeer terrein terecht komt :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189451321
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef Barreltje het volgende:
bwuh! dat lijkt me echt doodeng.. dat je dan in je eentje op zo'n rangeer terrein terecht komt :X
Mja, er zit natuurlijk altijd nog een machinist in de trein.
Maar ik twijfelde even tussen popcorn eten en het hoofd van de reiziger zien als de trein een andere kant opging dan verwacht (hij keek al even vreemd op toen de trein achteruit ging ivm afkoppelen), maar toen er conducteurs uitstapten die niet naar zijn coupé liepen hebben ik ze maar even geroepen. Ze schrokken er best van.
En zittenblijver miste daardoor zijn aansluiting want dat treindeel was net weg. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:02:37 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189451328
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef Barreltje het volgende:
bwuh! dat lijkt me echt doodeng.. dat je dan in je eentje op zo'n rangeer terrein terecht komt :X
Welnee, dan stap je uit en loop je terug :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:05:13 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189451379
Tevens onweert het nu boven Gozo. Hier niks te horen maar het ziet er gaaf uit. Maar even een wodkaatje bij het uitzicht :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189451650
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens onweert het nu boven Gozo. Hier niks te horen maar het ziet er gaaf uit. Maar even een wodkaatje bij het uitzicht :)
Onweer boven zee _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189451658
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jurken- maar vooral juwelen tentoonstelling in de Hermitsge was mooi O+ Al is de echte Hermitsge uiteraard een stuk groter en indrukwekkender :7

Nog nooit zo avontuurlijk getreind als vandaag :D we waren met een groep die zich zo’n beetje tijdens de treinreis over vier steden verzamelde.
Bij vertrek al een extra overstap omdat de trein het volgend station eindigde ivm de ‘aanrijding met persoon’ een station eerder.
Volgend station: deuren gaan niet open, verder geen info. Toen gingen ze wel open, vriend die zou instappen appte dat hij in een andere coupé zat en door de drukte niet bij ons kon komen.
Vervolgens mededeling dat onze trein defect was en iedereen moest uitstappen.
Wij al geitend de trein uit en troffen daar onze vriend. Die helemaal wit weggetrokken was: hij had gezien hoe iemand vanaf het perron onder onze trein sprong :o :X Dat deed wel even wat met de sfeer....
Wonder boven wonder was ze er lichamelijk ongedeerd onder uit gehaald. En toen snapten we de vertraging wel.

De terugweg verliep ietwat gestructureerder: alleen moest ik bij een overstap een paar conducteurs erop wijzen dat in het treindeel wat afgekoppeld werd en naar de remise ging nog een passagier zat... Het is er altijd eentje die niet op de borden kijkt en de mededelingen niet hoort :') En NS die blijkbaar slecht controleert.
Ik ben dus echt een keer in slaap gevallen, en werd wakker in een koude trein. Verwarming was al uit, deuren waren dicht. Niemand meer te bekennen..... Maar we waren nog op het perron, (wel al losgekoppeld) en mensen op het perron zagen mij zitten (en hoorden mij op de ramen kloppen) en hebben toen de conductrice gewaarschuwd. (Die was not-amused) Via het deurtje van de machinist kon ik er toen uit.

:@
pi_189451670
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:55 schreef AnneX het volgende:

@:Bloes...wij spraken een jongeman - geboren en opgetogen in U. woont nu tot zijn verbazing in Culemborg en vindt het prima.
Hij was wel blij met de domtoren op zijn deurmat.
En ik bracht jouw fb in en hij werd helemaal lyrisch :7 en zijn moeder was ook helemaal blij met teruggevonden familieleden en vriendinnen. w/
Ach wat leuk toch O+
pi_189451696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jurken- maar vooral juwelen tentoonstelling in de Hermitsge was mooi O+ Al is de echte Hermitsge uiteraard een stuk groter en indrukwekkender :7

Nog nooit zo avontuurlijk getreind als vandaag :D we waren met een groep die zich zo’n beetje tijdens de treinreis over vier steden verzamelde.
Bij vertrek al een extra overstap omdat de trein het volgend station eindigde ivm de ‘aanrijding met persoon’ een station eerder.
Volgend station: deuren gaan niet open, verder geen info. Toen gingen ze wel open, vriend die zou instappen appte dat hij in een andere coupé zat en door de drukte niet bij ons kon komen.
Vervolgens mededeling dat onze trein defect was en iedereen moest uitstappen.
Wij al geitend de trein uit en troffen daar onze vriend. Die helemaal wit weggetrokken was: hij had gezien hoe iemand vanaf het perron onder onze trein sprong :o :X Dat deed wel even wat met de sfeer....
Wonder boven wonder was ze er lichamelijk ongedeerd onder uit gehaald. En toen snapten we de vertraging wel.

De terugweg verliep ietwat gestructureerder: alleen moest ik bij een overstap een paar conducteurs erop wijzen dat in het treindeel wat afgekoppeld werd en naar de remise ging nog een passagier zat... Het is er altijd eentje die niet op de borden kijkt en de mededelingen niet hoort :') En NS die blijkbaar slecht controleert.
Bijzonder dat de springer er zo ongedeerd vanaf is gekomen!
En ja, ik kan me wel voorstellen dat het voor die vriend naar is geweest. Oud studiegenoot kwam ook ooit eens zo het lokaal binnen. Die had 'stukjes' voorbij zien komen en was er ook heel naar van geworden. ;(
pi_189451759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bijzonder dat de springer er zo ongedeerd vanaf is gekomen!
En ja, ik kan me wel voorstellen dat het voor die vriend naar is geweest. Oud studiegenoot kwam ook ooit eens zo het lokaal binnen. Die had 'stukjes' voorbij zien komen en was er ook heel naar van geworden. ;(
O brrr.... verschrikkelijk ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189451928
Trein waar ik in zat reed ook een keer over iemand heen. Ik zat voorin en dat merk je dus echt wel :X
Brandweer kwam alles oprapen en schoon spuiten :X Bij het uitstappen zat er nog bloed op de treeplank. Vreselijk voor de machinist en conducteur :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:35:54 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189452020
Dat ik dus voorgaande posts las, me afvroeg in welk vreselijk subforum / topic ik terecht gekomen was, en dus met een zucht de CUL SC maar (her) opende op pagina 3.......

Wellicht was het in memoriam topic in JUB toch even iets harder binnengekomen dan verwacht...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189452166
Oh, dat is wel beetje teveel dan ja, Fiets. :*

Hm, ik zit net in het JUB te neuzen, en zie dat ik mijn username zou kunnen veranderen. Wel 15 euro. (krijg je er een abo bij :D ) Maar aangezien men hier mijn username associeert met SOA's, misschien wel eens de moeite waard :P (Niet afkomen met dat het bij me past :6 )

Alleen wat dan hè....wat dan........ /keuzestress/firstworldproblems/zwaarleven
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:43:57 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189452197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat is wel beetje teveel dan ja, Fiets. :*

Hm, ik zit net in het JUB te neuzen, en zie dat ik mijn username zou kunnen veranderen. Wel 15 euro. (krijg je er een abo bij :D ) Maar aangezien men hier mijn username associeert met SOA's, misschien wel eens de moeite waard :P (Niet afkomen met dat het bij me past :6 )

Alleen wat dan hè....wat dan........ /keuzestress/firstworldproblems/zwaarleven
Valt Candidaasje onder de SOA's ja?

Konijnknuffelaar?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:48:23 #141
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189452298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:42 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat is wel beetje teveel dan ja, Fiets. :*

Hm, ik zit net in het JUB te neuzen, en zie dat ik mijn username zou kunnen veranderen. Wel 15 euro. (krijg je er een abo bij :D ) Maar aangezien men hier mijn username associeert met SOA's, misschien wel eens de moeite waard :P (Niet afkomen met dat het bij me past :6 )

Alleen wat dan hè....wat dan........ /keuzestress/firstworldproblems/zwaarleven
15 euro is best te doen. Word je dan candietje?
pi_189452313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Valt Candidaasje onder de SOA's ja?

Konijnknuffelaar?
Oh nee, wacht, sorry, schimmelinfectie.
Maar das niet veel beter hè :')
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:54:14 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189452419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh nee, wacht, sorry, schimmelinfectie.
Maar das niet veel beter hè :')
Ach je hoeft er tegenwoordig niet meer voor naar de huisarts. :P

(En dan bedoel ik niet om 'm op te lopen he...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189452429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ach je hoeft er tegenwoordig niet meer voor naar de huisarts. :P

(En dan bedoel ik niet om 'm op te lopen he...)
_O-
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:57:22 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189452476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bijzonder dat de springer er zo ongedeerd vanaf is gekomen!
En ja, ik kan me wel voorstellen dat het voor die vriend naar is geweest. Oud studiegenoot kwam ook ooit eens zo het lokaal binnen. Die had 'stukjes' voorbij zien komen en was er ook heel naar van geworden. ;(
Ik ben ooit over een FOK!ker heen gereden (sokolsky). Ik zag zijn stukjes ook aan mijn raam voorbijvliegen. Bizar.

In Zwolle zat de hele neus van de trein nog onder het bloed.

En ik voelde het hobbelen over zijn lichaam heen. Nooit gedacht dat je dat zo goed zou voelen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189452533
:{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189452538
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben ooit over een FOK!ker heen gereden (sokolsky). Ik zag zijn stukjes ook aan mijn raam voorbijvliegen. Bizar.
Oef :{ Dat is wel echt heel naar.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt.
pi_189452543
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik ben ooit over een FOK!ker heen gereden (sokolsky). Ik zag zijn stukjes ook aan mijn raam voorbijvliegen. Bizar.

In Zwolle zat de hele neus van de trein nog onder het bloed.

En ik voelde het hobbelen over zijn lichaam heen. Nooit gedacht dat je dat zo goed zou voelen.
Ja, je voelt het -O- Maar dat het ook nog een 'bekende' was :o wtf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:02:49 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_189452600
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef Barreltje het volgende:
bwuh! dat lijkt me echt doodeng.. dat je dan in je eentje op zo'n rangeer terrein terecht komt :X
Helemaal niet eng. Slaapt prima. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:06:06 #150
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189452663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Helemaal niet eng. Slaapt prima. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervaringsdeskundige _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')