Ja, dat filteren ze er normaal uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 02:44 schreef PP_Sound het volgende:
Beetje een mislukte poster zo met die strepen.
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 02:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat filteren ze er normaal uit.
Ik ga slapen. Welterusten.
Ik vind die strepen erdoor prachtig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 02:38 schreef Recce het volgende:
Dit zien astronomen als ze een foto met een lange sluitertijd maken met een telescoop:
[ afbeelding ]
Vliegtuigen en satellieten verstoren het beeld.
Een soort van kermis effect.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 02:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind die strepen erdoor prachtig.
oh... ik ga maar niet teruglezen dan... ik heb wel even koffie gepakt, meestal zit ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een mindere nachtrust had.
Wat saaaaaiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik ga maar niet teruglezen dan... ik heb wel even koffie gepakt, meestal zit ik
op dit uur met Haags in de Trein![]()
Mijn eigen Haags Kwartiertje lekker rustig en geen ruzie
Maar jou ken ik eigenlijk nietquote:
met niemand geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat saaaaai
Met hoeveel mensen heb je nu ruzie?
Ik ben ook nog lang geen 40.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jou ken ik eigenlijk nietkomt nog wel... jij bent een beetje ''nieuw'' hier toch?
Maar ik kan me vergissen want ik was een jaartje ofzo effe op vakantie zeg maar.......
hoe oud ben je dan? er zitten wel meer die jonger zijn dan 40 hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
Volgende maand 32
We zijn elkaar hier wel eerder tegengekomen.
40+ is een interessante chat, veel aan de hand, veel gedoe.
Zoveel wijsheid ook.
Ah....quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 06:41 schreef scrupuleus het volgende:
O en ieni.
Voor haar ben ik hier ook.
Doe maarquote:
Ik ga de deur vast uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:06 schreef D. het volgende:
Ik wil iedereen een hele goede morgen wensen en hoop dat we vandaag weer met z’n allen door één deur kunnen
Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:06 schreef D. het volgende:
Ik wil iedereen een hele goede morgen wensen en hoop dat we vandaag weer met z’n allen door één deur kunnen
Dat lukt nooit, tenzij het een draaideur is. Anders kom je toch echt mooi klem te zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:06 schreef D. het volgende:
wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:43 schreef mario390 het volgende:
slapen vanaf 8 00 niet möglich,ze reißen al 2 uuren mijn deur heruit
alle deuren wurden herausgerissen egal of nieuw of oud,en nu komen nieuwequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoeveel deuren heb je dan wel ? Alleen de deuren of ook de deurposten?
Vandaar dat je zo vroeg wakker bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
alle deuren wurden herausgerissen egal of nieuw of oud,en nu komen nieuwe
Ik werd ook om 9 uur wakker gemaakt door lawaai in de flatquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zoll ik bij zo en lawaii slapen?
Als je dan toch wakker bent, misschien wil je de live OT castings vanuit Valencia kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zoll ik bij zo en lawaii slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je toch minder last van het lawaaiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom wat bedoelt dat met werkers de lawaii maken?
je bedoelt headphones? daar moet ik muziek maken dann kann ik ook niet slapenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je toch minder last van het lawaai
ja maar dan hoor je in ieder geval je eigen lawaai / muziekquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt headphones? daar moet ik muziek maken dann kann ik ook niet slapen
Nee, zacht is meestal natquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe maar een zachte winter dan ..
Oh dat wil ik nietquote:
Puzzzzquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat wil ik niet..ik heb een hekel aan bevroren handen
![]()
Met zacht bedoel ik niet te koud ...anders had ik wel gekozen voor een natte winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |