Hoe lang heb je 'm dan al?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Als er iets mee is, of als ik denk dat er iets mee is, krijg ik echt een hartverzakking, dat ding is mijn hele leven.
Zo'n 3 jaar geleden hield hij er ineens zomaar mee op, kon ook helemaal niets meer worden gered aan bestandenGelukkig had ik nog wel aardig wat op een externe schijf staan, maar zeker niet alles.
Juli 2015, sinds februari 2017, nadat dat dus gebeurde, zit er een nieuwe harde schijf in (SSD).quote:
Ah okay. Nou ja, het zal wel loslopen allemaal. Maar zo niet: Ik zie op lokale Facebookgroepen regelmatig tweedehands laptops staan voor 200 euro of minder, en niet eens echt oud.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juli 2015, sinds februari 2017, nadat dat dus gebeurde, zit er een nieuwe harde schijf in (SSD).
Nah als ik een nieuwe moet wil ik wel echt een nieuwequote:Op maandag 14 oktober 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay. Nou ja, het zal wel loslopen allemaal. Maar zo niet: Ik zie op lokale Facebookgroepen regelmatig tweedehands laptops staan voor 200 euro of minder, en niet eens echt oud.
Toch wel handig voor noodgevallen.
Ah ja, da's ook wel logisch dan. Ik ga proberen een nieuwe laptop te krijgen via m'n werk want deze is ook al weer 4 jaar oud en blijkbaar mag je na 3 jaar al een nieuwe aanvragen, begreep ik recent.quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah als ik een nieuwe moet wil ik wel echt een nieuwe
Ik wil dan ook een iets krachtigere want wil dan ook meer gaan doen met After Effects enzo en misschien zwaardere games.
Ja ik zat net te denken welke eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
Wat voor games trouwens, zou je willen proberen?
Trusten!quote:
Hahaquote:Op maandag 14 oktober 2019 23:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zat net te denken welke eigenlijkWant ik speel alleen maar The Sims
Ik heb weleens GTA geprobeerd en dat vind ik wel leuk qua rondrijden en hoe het eruitziet enzo, maar niet echt voor de missies want dat lukte me niet.
Nou ja zeg, Aoibhin, dat doet een normaal mens toch niet!quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ging bij GTA gewoon altijd random mensen doodmeppenVond ik veel leuker dan die missies
Wie zegt dat ik een normaal mens ben?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Aoibhin, dat doet een normaal mens toch niet!
Touché!quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een normaal mens ben?
Elk gebouw?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:04 schreef Strani het volgende:
Ik ben helemaal totaal excited door de komst van de nieuwe Flight SimulatorIn deze versie kan je als het goed is echt elk gebouw ter wereld zien, allemaal enorm realistisch. Goede kans dat ik als die uitkomt heel lang geen andere spellen zal spelen.
Ik geloof dat gebouwen er allemaal met de juiste vorm en dakkleur en zo instaan ja. En ook elke weg ter wereld, bomen etc. Het ziet er echt enorm realistisch uit. Beetje als Google Earth maar dan overal ter wereld en ook op grondniveau echt mooi gemaakt met gras en zo. En dan dus als onderdeel van een flight simulatorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elk gebouw?
Ga je een vliegtuig in een huis van een ex boren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |