Dit ja..quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
![]()
Bijzonder hoeveel reacties erop dat paardje komen, maar die halve vuistslag op een ouwe vent hoor je dezelfde mensen niet over.
Daar hebben we het al over gehad in dit topic.quote:
Nou je had inderdaad erg sterke argumentenquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad in dit topic.
Waarom jank je dan wel om boeren die soms ietwat te lomp zijn? Ze zijn vreedzaam bezig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar juich ik net zo hard om.
De meeste wel ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom jank je dan wel om boeren die soms ietwat te lomp zijn? Ze zijn vreedzaam bezig.
die kwoot ik even voor het zwarte piet topic voor over een maandquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom jank je dan wel om boeren die soms ietwat te lomp zijn? Ze zijn vreedzaam bezig.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die politieagent maakt gewoon een handbeweging waardoor die ouwe schrikt, zie je dat niet?
Ik heb geen enkele boer zich boven de wet zien plaatsen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
De meeste wel ja.
Er zijn er ook die zich boven de wet plaatsen
Beetje hooi, beetje water, en deurtje nou poe poe.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:05 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Het zijn nog eens 5 extra filmpjes.
Jup.. Zijn vluchtdieren.. en niet geschikt om door de politie gebruikt te wordenquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Politiepaarden worden getraind met vuurwerk e.d. maar schrikken zich rot door een trekker die wat gas geeft.
Nee, een enkele boer voelde zich wel boven het hek geplaatstquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele boer zich boven de wet zien plaatsen.
Het verschil met KOZP is dat die bewust mensen bedreigen, kinderen bang maken, geweld gebruiken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die kwoot ik even voor het zwarte piet topic voor over een maand
Ach, in sommige delen van het land staan ze direct met getrokken pistolen. Je weet dat je wat tikjes kan krijgen als politie je sommeert weg te gaan en je doet dat niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
![]()
Bijzonder hoeveel reacties erop dat paardje komen, maar die halve vuistslag op een ouwe vent hoor je dezelfde mensen niet over.
Een politieauto die met spoed ergens naar toe onderweg is, vernederend zijn tegenover de politie, ja hoor, moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje hooi, beetje water, en deurtje nou poe poe.
Dat paard en het hek valt niet goed te praten.
Dat was gewoon een lompe actie. Maargoedquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, een enkele boer voelde zich wel boven het hek geplaatst
Ahh, daar gaat het al. Die gast die het hooi meenam wilde gewoon de schaapjes eten gevenquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het verschil met KOZP is dat die bewust mensen bedreigen, kinderen bang maken, geweld gebruiken.
Daar moet ik je wel gelijk in geven ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, in sommige delen van het land staan ze direct met getrokken pistolen. Je weet dat je wat tikjes kan krijgen als politie je sommeert weg te gaan en je doet dat niet.
Och meiske toch.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:07 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Een politieauto die met spoed ergens naar toe onderweg is, vernederend zijn tegenover de politie, ja hoor, moet gewoon kunnen.
Dat is gewoon een ludieke actie. Het is eventjes vervelend maar geen schade enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ahh, daar gaat het al. Die gast die het hooi meenam wilde gewoon de schaapjes eten geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |