abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 oktober 2019 @ 17:52:57 #101
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_189432239
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Dit is maar een tipje van de ijsberg.
Ik ga vlees eten en meer, wraps, samen. Smakelijk en laters ! :Y)
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_189432241
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja lenen ze vaak tegen gunstige tarieven, als al die mensen die nu de boeren toejuichen eens een normale prijs voor vlees zouden betalen, dan hoeft 90% niet geëxporteerd te worden
Ze produceren 90% teveel man.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 17:54:21 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189432258
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Nondejukes, hebben ze een zoon gevonden die eindelijk tóch het boerenbedrijf overneemt, moet eerst alles gesaneerd worden. Precies volgens alle normen. Leent een zes ton bij de bank om te verbouwen. Dan moet er 20% van zijn vee weg, want de telling gold van 2016, gaat zijn vrouw alles biologisch doen om aan 2 sterren te komen, en dan hebben ze dat, na jaren gezeik, krijgen ze het niet verkocht in de winkel, want de consument vindt het te duur. Nu failliet daar, alles staat te koop.

Ik ben voor de boeren. *O* *O* *O* B:)B B:)B B:)B
Schandalig :'(

Ik ben ook pro boeren O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189432268
quote:
12s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Strontboer? :@
:*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 14 oktober 2019 @ 17:56:14 #105
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189432282
wie kennt friedwart?
pi_189432288
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja lenen ze vaak tegen gunstige tarieven, als al die mensen die nu de boeren toejuichen eens een normale prijs voor vlees zouden betalen, dan hoeft 90% niet geëxporteerd te worden
Het vlees dat we exporteren is elders in het buitenland voor meer geld te koop dan hier? Als consumenten hier het al zouden betalen, moeten boeren weer inkrimpen, want die 90% export krijg je niet in je vriezer gepropt. :P
L2B's Mixcloud
pi_189432295
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Nondejukes, hebben ze een zoon gevonden die eindelijk tóch het boerenbedrijf overneemt, moet eerst alles gesaneerd worden. Precies volgens alle normen. Leent een zes ton bij de bank om te verbouwen. Dan moet er 20% van zijn vee weg, want de telling gold van 2016, gaat zijn vrouw alles biologisch doen om aan 2 sterren te komen, en dan hebben ze dat, na jaren gezeik, krijgen ze het niet verkocht in de winkel, want de consument vindt het te duur. Nu failliet daar, alles staat te koop.

Ik ben voor de boeren. *O* *O* *O* B:)B B:)B B:)B
Falen van de overheid jarenlang.
Wat niet onverlet laat dat er iets moet veranderen.

Die stikstof en uitputting van Nederland is al jaren aan de gang.
Nu komt men blijkbaar eindelijk met echte maatregelen.
Niet omdat Nederland het braafste jongetje van de klas is, eerder het gierigste jongetje.
pi_189432298
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Jij durft wel,stadsmeisje zeker?
Not even close. Familie van me was ook aan het protesteren vorige keer. Het gaat me er niet om dat boeren niet mogen protesteren. Het gaat mij om De Nederlander🤠🇳🇱🇳🇱🇳🇱 die massaal in katzwijm valt omdat het om 'onze' boeren gaat. Ja maar ze staan elke dag vroeg op hoor, ze werken hard hoor. Dan is het prima dat alle regels overtreden worden, politici die braaf naar het Malieveld kwamen opdraven, politie die normaal gesproken al lang maatregelen hadden getroffen staan nu hun schouders op te halen en foto's te maken. Agressie wordt niet afgestraft maar rijkelijk beloond, beslissingen worden meteen teruggedraaid. Te zot voor woorden hoe er op die protestacties wordt gereageerd.

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh ja dus wel :D
15 december 1990
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 17:57:48 #109
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189432303
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:52 schreef mario390 het volgende:
groningen was toch nederlandse meister, maar we in onze land ook
Groningen is een prachtige stad . zoon en schoondochter hebben er een paar jaar gewoond ,
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189432304
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Nondejukes, hebben ze een zoon gevonden die eindelijk tóch het boerenbedrijf overneemt, moet eerst alles gesaneerd worden. Precies volgens alle normen. Leent een zes ton bij de bank om te verbouwen. Dan moet er 20% van zijn vee weg, want de telling gold van 2016, gaat zijn vrouw alles biologisch doen om aan 2 sterren te komen, en dan hebben ze dat, na jaren gezeik, krijgen ze het niet verkocht in de winkel, want de consument vindt het te duur. Nu failliet daar, alles staat te koop.

Ik ben voor de boeren. *O* *O* *O* B:)B B:)B B:)B
Amen.

/religie
L2B's Mixcloud
pi_189432309
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

:*
:D
L2B's Mixcloud
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:11:17 #112
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189432471
:W sterke pijnstillers gekregen voor de nek. Het zit helemaal vast.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189432476
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:11 schreef sararaats het volgende:
:W sterke pijnstillers gekregen voor de nek. Het zit helemaal vast.

:{
Pijn is fijn. Grapje Sara
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:13:10 #114
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189432497
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Pijn is fijn. Grapje Sara
Maakt niet uit.

Toch een dag zonder migraine *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 14 oktober 2019 @ 18:17:07 #115
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189432549
ska jag torka met handduk?
pi_189432633
quote:
Jezus wat een malloot, die vind echt wel een domme actie. Fiets werd bijna geraakt door een dranghek
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:22:39 #118
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_189432646
We kunnen hier op Fok! nergens door een topic spitten of er is wel een fittie ergens, en die ánder heeft het gedaan ! Nee, wij samen hebben het gedaan, :o door deel te nemen aan. En door wat wij hebben gekozen en dat we (kleine) corruptie niet zo erg vinden, maar wel bij DIE ! :o Een timmerman heeft nu eenmaal goedkope spijkers :B en een paar A4tjes meenemen van je werk, is al not done. We moeten wel handhaven ! Ja, maar niet zo streng hoor _O- Iedereen weet het beter, nou ik niet.
Laat Fok! Nederland maar overnemen, want daar zitten de experts. :7
130 of 100 kmh?
Co2 bouwstop??
Zandvoort F1?
Kleinere stallen, maar ze krijgen er geen vergunning voor?
Onze hertjes afschieten, die voer krijgen, bij die mooie plassen? etc etc etc

Alles sal reg kom. ;( (ps ik reageer hier niet inhoudelijk op) geen zin an.
En wat waren die kipwraps, zelfgemaakte, lekker :9~ Ik kreeg ze zo op mn bord. :9
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_189432660
quote:
Ik weet niet of het waar is maar iemand tweette dat het daar afgezet is omdat er aan een gasleiding wordt gewerkt
TEAM BAKSTEEN
pi_189432688
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef Amphorapotje het volgende:
We kunnen hier op Fok! nergens door een topic spitten of er is wel een fittie ergens, en die ánder heeft het gedaan ! Nee, wij samen hebben het gedaan, :o door deel te nemen aan. En door wat wij hebben gekozen en dat we (kleine) corruptie niet zo erg vinden, maar wel bij DIE ! :o Een timmerman heeft nu eenmaal goedkope spijkers :B en een paar A4tjes meenemen van je werk, is al not done. We moeten wel handhaven ! Ja, maar niet zo streng hoor _O- Iedereen weet het beter, nou ik niet.
Laat Fok! Nederland maar overnemen, want daar zitten de experts. :7
130 of 100 kmh?
Co2 bouwstop??
Zandvoort F1?
Kleinere stallen, maar ze krijgen er geen vergunning voor?
Onze hertjes afschieten, die voer krijgen, bij die mooie plassen? etc etc etc

Alles sal reg kom. ;( (ps ik reageer hier niet inhoudelijk op) geen zin an.
En wat waren die kipwraps, zelfgemaakte, lekker :9~ Ik kreeg ze zo op mn bord. :9
Heb je zitten zuipen ofzo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189432690
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik weet niet of het waar is maar iemand tweette dat het daar afgezet is omdat er aan een gasleiding wordt gewerkt
:D
pi_189432697
quote:
quote:
15s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Jezus wat een malloot, die vind echt wel een domme actie. Fiets werd bijna geraakt door een dranghek
Die hadden ze wat mij betreft ter plekke uit zijn tractor kunnen trekken.
L2B's Mixcloud
pi_189432707
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

[..]

Die hadden ze wat mij betreft ter plekke uit zijn tractor kunnen trekken.
die verpesten het weer voor de rest
pi_189432718
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef Amphorapotje het volgende:
We kunnen hier op Fok! nergens door een topic spitten of er is wel een fittie ergens, en die ánder heeft het gedaan ! Nee, wij samen hebben het gedaan, :o door deel te nemen aan. En door wat wij hebben gekozen en dat we (kleine) corruptie niet zo erg vinden, maar wel bij DIE ! :o Een timmerman heeft nu eenmaal goedkope spijkers :B en een paar A4tjes meenemen van je werk, is al not done. We moeten wel handhaven ! Ja, maar niet zo streng hoor _O- Iedereen weet het beter, nou ik niet.
Laat Fok! Nederland maar overnemen, want daar zitten de experts. :7
130 of 100 kmh?
Co2 bouwstop??
Zandvoort F1?
Kleinere stallen, maar ze krijgen er geen vergunning voor?
Onze hertjes afschieten, die voer krijgen, bij die mooie plassen? etc etc etc

Alles sal reg kom. ;( (ps ik reageer hier niet inhoudelijk op) geen zin an.
En wat waren die kipwraps, zelfgemaakte, lekker :9~ Ik kreeg ze zo op mn bord. :9
_O_

Plofkipwraps handgemakt. :9
L2B's Mixcloud
pi_189432722
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef Amphorapotje het volgende:
We kunnen hier op Fok! nergens door een topic spitten of er is wel een fittie ergens, en die ánder heeft het gedaan ! Nee, wij samen hebben het gedaan, :o door deel te nemen aan. En door wat wij hebben gekozen en dat we (kleine) corruptie niet zo erg vinden, maar wel bij DIE ! :o Een timmerman heeft nu eenmaal goedkope spijkers :B en een paar A4tjes meenemen van je werk, is al not done. We moeten wel handhaven ! Ja, maar niet zo streng hoor _O- Iedereen weet het beter, nou ik niet.
Laat Fok! Nederland maar overnemen, want daar zitten de experts. :7
130 of 100 kmh?
Co2 bouwstop??
Zandvoort F1?
Kleinere stallen, maar ze krijgen er geen vergunning voor?
Onze hertjes afschieten, die voer krijgen, bij die mooie plassen? etc etc etc

Alles sal reg kom. ;( (ps ik reageer hier niet inhoudelijk op) geen zin an.
En wat waren die kipwraps, zelfgemaakte, lekker :9~ Ik kreeg ze zo op mn bord. :9
Mooie tekst voor iemand die het niet beter denkt te weten
;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')