Kom dan jonguh kom danquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]je speelt met je voortandjes meisjuh
zonder boeren geen vretenquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:00 schreef TillyB het volgende:
Dat gedweep met die troetelboeren, misplaatste nationale trots
Ze hebben wel een punt he?quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:00 schreef TillyB het volgende:
Dat gedweep met die troetelboeren, misplaatste nationale trots
Check de OP ook even.quote:
Gaat dat passen?quote:
Er zijn zoveel punten. Maar omdat het boeren zijn is iedereen emotioneel betrokken ofzo. Alsof het een bedreigde etniciteit is ofzo. Het zijn ook maar vervuilende ondernemers die met de rest rekening dienen te houden. En het is niet alsof het 'ineens' uit de lucht komt vallen die maatregelen.quote:
Ik ook.quote:
Uhh ja dus welquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er zijn zoveel punten. Maar omdat het boeren zijn is iedereen emotioneel betrokken ofzo. Alsof het een bedreigde etniciteit is ofzo. Het zijn ook maar vervuilende ondernemers die met de rest rekening dienen te houden. En het is niet alsof het 'ineens' uit de lucht komt vallen die maatregelen.
Jij durft wel,stadsmeisje zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er zijn zoveel punten. Maar omdat het boeren zijn is iedereen emotioneel betrokken ofzo. Alsof het een bedreigde etniciteit is ofzo. Het zijn ook maar vervuilende ondernemers die met de rest rekening dienen te houden. En het is niet alsof het 'ineens' uit de lucht komt vallen die maatregelen.
Wat niet wil zeggen dat het geen juiste maatregelen zijn.quote:
Heeft daar toch niks mee van doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij durft wel,stadsmeisje zeker?
Best leuk als die botsenquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Holland: Trekkers en trouwstoeten.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
is er groniongen zo groot?
mijn stadt heeft over 3000 inwohners en onze volleyballers hebben groningen uit de champions league gegooid
Zwarte piet moet nog komenquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Holland: Trekkers en trouwstoeten.
Jij bent ook een stadsmeisje?quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heeft daar toch niks mee van doen.
Heb jij die Lamborghini in de prak al gezien?quote:
Nu blijkt dat de test resultaten niet kloppen is het wel een ander verhaal.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Boeren hebben vergunning om zoveel stikstof te mogen uitstoten. Nu blijken die vergunningen niet goedgekeurd mogen worden. Tja dan ben je al boer de Sjaak ja.
Maar om nu als boer huilie huilie te gaan doen vind ik ook een beetje klachtwaardig.
En ipv dat ze lopen te klagen bij de overheden kunnen ze ook de schouders er onder zetten en opzoek gaan naar oplossingen. Aangezien de komende jaren deze problemen nog vaker gaan voorkomen.
Wordt wat als iedereen overheden gaat bezetten elke keer als zij iets doet wat een bepaalde bevolkingsgroep niet bevalt.
Boeren hebben al jaren gezeik he? Te veel mest, te veel melk. Quota en de rest kan betaald weg. Het is best wel ernstigquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Boeren hebben vergunning om zoveel stikstof te mogen uitstoten. Nu blijken die vergunningen niet goedgekeurd mogen worden. Tja dan ben je al boer de Sjaak ja.
Maar om nu als boer huilie huilie te gaan doen vind ik ook een beetje klachtwaardig.
En ipv dat ze lopen te klagen bij de overheden kunnen ze ook de schouders er onder zetten en opzoek gaan naar oplossingen. Aangezien de komende jaren deze problemen nog vaker gaan voorkomen.
Wordt wat als iedereen overheden gaat bezetten elke keer als zij iets doet wat een bepaalde bevolkingsgroep niet bevalt.
Nee joh.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent ook een stadsmeisje?
Heerlijk om te zienquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij die Lamborghini in de prak al gezien?
Ja dit dus. Als je inkomen gehalveerd wordt, lijkt me logisch dat je op je achterste poten gaat staan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeren hebben al jaren gezeik he? Te veel mest, te veel melk. Quota en de rest kan betaald weg. Het is best wel ernstig
Waar ze het ene jaar in investeren wordt het volgende jaar weer verboden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeren hebben al jaren gezeik he? Te veel mest, te veel melk. Quota en de rest kan betaald weg. Het is best wel ernstig
Frustrerend is het. Ik snap het primaquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar ze het ene jaar in investeren wordt het volgende jaar weer verboden.
Klopt. Kunnen ze deels ook zelf oplossingen voor gaan zoeken. Minder melk produceren etc. Het is niet of die quota uit de lucht komen vallen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De regelgeving betreft boeren klopt ook niet.
[..]
Klopt. Kunnen ze deels ook zelf oplossingen voor gaan zoeken. Minder melk produceren etc. Het is niet of die quota uit de lucht komen vallen.
Ik ben pro boer, maar zoals met veel verschillende partijen in Nederland gaan we lekker passief doen wachtend wat moedertje overheid zegt en daarna mopperen dat we het niet eens zijn met haar regels.
Die link plaatste ik eerder vandaag ...quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij die Lamborghini in de prak al gezien?
De Quota is een paar jaar geleden eraf gehaald.Wel opletten Muis.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De regelgeving betreft boeren klopt ook niet.
[..]
Klopt. Kunnen ze deels ook zelf oplossingen voor gaan zoeken. Minder melk produceren etc. Het is niet of die quota uit de lucht komen vallen.
Ik ben pro boer, maar zoals met veel verschillende partijen in Nederland gaan we lekker passief doen wachtend wat moedertje overheid zegt en daarna mopperen dat we het niet eens zijn met haar regels.
Klopt. Kunnen ze deels ook zelf oplossingen voor gaan zoeken. Minder melk produceren etc. Het is niet of die quota uit de lucht komen vallen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Owh dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Quota is een paar jaar geleden eraf gehaald.Wel opletten Muis.
Hoe gaat dat met een verzekering van een verhuurbedrijf als in de lambourdingesquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die link plaatste ik eerder vandaag ...
Vroeger reed mn pa Honda en de dealer was een kennis. Kwamen we een keer kijken in de garage, stond daar een NSX compleet in de poeier. Had iemand hem tijdens een proefrit om een lantaarnpaal heen geparkeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |