Erg verwarrend ditquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Quota is een paar jaar geleden eraf gehaald.Wel opletten Muis.
De dealer was er voor verzekerd, maar bij een verhuur ding ben je denk ik je borg als huurder wel kwijtquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met een verzekering van een verhuurbedrijf als in de lambourdinges
Ja maar een borg is in dit geval niet toerijkendquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
De dealer was er voor verzekerd, maar bij een verhuur ding ben je denk ik je borg als huurder wel kwijt
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
En in andere landen mogen boeren doen wat ze willen.Nederland is altijd het braafste jongetje van de klas.
Het gevolg is dat boeren meer gingen produceren,wat nu weer ingeperkt moet schijnt te worden door andere regels.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
De regelgeving betreft boeren klopt ook niet.
[..]
Klopt. Kunnen ze deels ook zelf oplossingen voor gaan zoeken. Minder melk produceren etc. Het is niet of die quota uit de lucht komen vallen.
Ik ben pro boer, maar zoals met veel verschillende partijen in Nederland gaan we lekker passief doen wachtend wat moedertje overheid zegt en daarna mopperen dat we het niet eens zijn met haar regels.
[..]
Owh dat wist ik niet.
Het is Nederland.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als klagen niet je ding is moet je zeker geen boer worden.
Nee.. maar denk dat ze wel verzekerd zullen zijn... Maar je weet het niet zeker.. Zo bleek de netwerkapparatuur die ik soms mee in mn auto had om 's nachts te installeren niet verzekerd was en dat ging om 500K somsquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar een borg is in dit geval niet toerijkend
Het spreekwoord luidt ook: Wanneer de boeren niet meer klagen,is er echt iets aan de hand.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als klagen niet je ding is moet je zeker geen boer worden.
Die halfslachtige 'ram'poging bij die voordeur is gewoon lachwekkend. Sjees dan die hele pui eruit.quote:
Dat is een risico van je werkgeverquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. maar denk dat ze wel verzekerd zullen zijn... Maar je weet het niet zeker.. Zo bleek de netwerkapparatuur die ik soms mee in mn auto had om 's nachts te installeren niet verzekerd was en dat ging om 500K soms
Kan me niet anders herinneren, waar ik ook woonde, ze hadden altijd wel wat te klagen, ook bij prima oogsten. Laat ze maar schuiven, die redden zich altijd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt ook: Wanneer de boeren niet meer klagen,is er echt iets aan de hand.
Wat kortzichtigquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet anders herinneren, waar ik ook woonde, ze hadden altijd wel wat te klagen, ook bij prima oogsten. Laat ze maar schuiven, die redden zich altijd.
Het gaat wel over Groninger boeren.Die zijn soberso lachwekkend.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die halfslachtige 'ram'poging bij die voordeur is gewoon lachwekkend. Sjees dan die hele pui eruit.
Soberso.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het gaat wel over Groninger boeren.Die zijn soberso lachwekkend.
Te nat,te droog,te lange zomer,te korte herfst.Maar wel in een dikke Mercedes rijden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet anders herinneren, waar ik ook woonde, ze hadden altijd wel wat te klagen, ook bij prima oogsten. Laat ze maar schuiven, die redden zich altijd.
Op landbouwdiesel uiteraard.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te nat,te droog,te lange zomer,te korte herfst.Maar wel in een dikke Mercedes rijden.
Ik moet ineens aan een reclame denken van een boer die met een porche aan kwamquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te nat,te droog,te lange zomer,te korte herfst.Maar wel in een dikke Mercedes rijden.
Zit geen BPM op.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die trekkers kosten ook geen drol.
Rooie diesel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |