Ja was wel teringvroeg vanmorgen hé.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie, ga naar huis joh, je bent als 12 uur aan het werk
Je was op voordat de haan kraaidequote:Op maandag 14 oktober 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was wel teringvroeg vanmorgen hé.
Morgen ook weer vroeg.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je was op voordat de haan kraaide
Ben je nooit bang dat je over 8 jaar dood in een kist ligt en dat je je dochter niet kan beschermen tegen haar eerste enge vriendje?quote:
Waarom zou ik daar bang voor moeten zijn?quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je over 8 jaar dood in een kist ligt en dat je je dochter niet kan beschermen tegen haar eerste enge vriendje?
Misschien is dat meisje wel lesboquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je over 8 jaar dood in een kist ligt en dat je je dochter niet kan beschermen tegen haar eerste enge vriendje?
Omdat je ons wil doen laten voorkomen alsof je op absurde tijden werktquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar bang voor moeten zijn?
Absurde tijden valt wel mee, reistijd niet. Het is niet dat ik voor zessen in de ochtend aan het werk ben. Wel onderweg.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je ons wil doen laten voorkomen alsof je op absurde tijden werkt
Hij werkt in kerncentrale Emslandquote:
Henloquote:
Ons lichtpuntquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geef licht in de nacht
Die zit allang aan een kommetje macaroni johquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn ze weer bezig tegen @:haags_minuutje![]()
Zolang hij zijn kommetje maar netjes leeg eet. Dan word hij ooit nog eens ietsquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zit allang aan een kommetje macaroni joh
Ik bedoelde zijn dochterquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang hij zijn kommetje maar netjes leeg eet. Dan word hij ooit nog eens iets
Ow, die had ik niet eens doorquote:
neh, eet 20.00 pas of zo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zit allang aan een kommetje macaroni joh
Heeft je vrouwtje dan al gekookt?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, eet 20.00 pas of zo.
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?quote:
ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?
Weet je muis dat je op fok zit?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?
Ambachtelijke pannenkoeken naar grootmoeders receptquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is inmiddels aardig op leeftijd.
soort vanquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ambachtelijke pannenkoeken naar grootmoeders recept
Pannekoektepels, weer eens wat anders dan karrewielenquote:
nee.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet op van je buuf.
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Pannekoektepels, weer eens wat anders dan karrewielen
lolquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Molo weer met haar vunzige praat.
exactquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
Hij wilde een foto delen van een arm die hij net had afgezet?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:15 schreef Molo het volgende:
Coassistent wilde vrijdag iets laten zien tijdens de lunch en vroeg of ik klaar was met eten omdat het een ranzig plaatje was
Heb mijn collega's nog nooit zo hard horen lachen dat hij dat uitgerekend aan mij vroeg
Je vindt het jammer dat je net te laat bent he?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, wat een vunzige praat alweer hier
Dat is toch niet ranzig, dat is doorgaans een keurig nette wond of littekenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wilde een foto delen van een arm die hij net had afgezet?
Meestal zijn ze erg meh eigenlijk, dit een pukkelig roodharig jong. Nehquote:
Ik heb wel een beetje moeite met ledematen die niet meer aan een lichaam vastzittenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch niet ranzig, dat is doorgaans een keurig nette wond of litteken
Pus, maden, afstervend weefsel etc
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Meestal zijn ze erg meh eigenlijk, dit een pukkelig roodharig jong. Neh
Op de snijzaal wel intrigerend hoor. Aan een flierpje (pees) trekken en dan kijken welk deel er gaat bewegenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite met ledematen die niet meer aan een lichaam vastzitten
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.
Die zijn er ook zekerquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.
En in welke provincie was dat?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomen
Ik had in mijn keuring ook het provinciaal gemiddelde in acht genomenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de snijzaal wel intrigerend hoor. Aan een flierpje (pees) trekken en dan kijken welk deel er gaat bewegen
Goed bezig jijquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in mijn keuring ook het provinciaal gemiddelde in acht genomen![]()
Waarom denk je dat ik mijn harem heb gevuld met meiden van buiten de provincie
Ja hoe denk je dan dat je dat leertquote:
Scalpelfetish?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn er ook zeker
Vooral op de IC vind ik, en OK-personeel is vaak ook wel wat prettiger om naar te gluren
Geen leuke dames die jou wilden afsponsen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomen
Begrijp ik! Zulke traumatische ervaringen gun je zelfs je ergste vijanden nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Ik ben nog steeds niet over Manfred de Kirchroajjjjse manager heen
Die zijn er genoeg, vooral buiten het ziekenhuisquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen leuke dames die jou wilden afsponsen?
Ja sorry, ik word al een tikje onpasselijk van het snijden van een kipfiletjequote:Op maandag 14 oktober 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dan dat je dat leert
Plaatjes is niet voldoende jongeman
De oudjes wel. De jongere dames lopen op kekke sneakers.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Jammer wel dat 9 van de 10 in een ziekenhuis op crocs of klompen lopen...
Zonder sokken zeker... of van die halve sokken... echt zo lelijk dat.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudjes wel. De jongere dames lopen op kekke sneakers.
O, zo intensief heb ik niet zitten glurenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zonder sokken zeker... of van die halve sokken... echt zo lelijk dat.
Stukkie Zwiften?quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Hier klein half uurtje geleden muis in bed gelegd met Netflix op de tablet want ziek. Wel lekker rustig avondje zo
Tikje wel ja. Ben niet voor niets met mijn al op kinderleeftijd zieke geest uiteindelijk in een ziekenhuis uitgekomenquote:
Neuh, ben vanmiddag al een stukkie buiten gaan fietsen en daarbij heb ik al gedoucht vanavond. Dus lekker bankhangen met een serie erbij.quote:
Yep...quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Jammer wel dat 9 van de 10 in een ziekenhuis op crocs of klompen lopen...
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word al een tikje onpasselijk van het snijden van een kipfiletje![]()
Het is heel stom, maar ik vind het ook wel een fijne omgeving. Al is de aanleiding om er nu te komen even niet leuk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Tikje wel ja. Ben niet voor niets met mijn al op kinderleeftijd zieke geest uiteindelijk in een ziekenhuis uitgekomen
Ja snap ik hoor en dat laatste ook zeker.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is heel stom, maar ik vind het ook wel een fijne omgeving. Al is de aanleiding om er nu te komen even niet leuk.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor en dat laatste ook zeker.
Ik vind het altijd wel magische instellingen waar alles gebeurt, van geboorte tot dood, pret en verdriet, soft skills en hoogwaardige technologie, alles
Is absoluut zo jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind gezondheidszorg wel een goede afspiegeling van hoe beschaafd een land is. En de zorg in het ziekenhuis waar mijn moeder ligt, is echt top. Zoveel betrokkenheid en aandacht
Er ging bij mijn vader anders genoeg mis, maar verder denk ik wel dat Nederland op een goed nivo zit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Is absoluut zo ja![]()
En fijn, het kan weleens een stuk beter nog in Nederland, maar de basis en intenties zijn zeker prima
Ja precies, dat had echt niet mogen gebeuren. En ook niet hoeven gebeurenquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er ging bij mijn vader anders genoeg mis, maar verder denk ik wel dat Nederland op een goed nivo zit.
Gelukkig is het tijdperk Orban bijna ten eindequote:Op maandag 14 oktober 2019 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije moet je de verpleging elke dag wat geld toestoppen anders laten ze je familielid gewoon wegrotten in bed.
Je bent slecht geïnformeerd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig is het tijdperk Orban bijna ten einde
Godverdomme manquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik net een telefoontje dat het niet goed gaat met mijn oma![]()
Nee precies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is bijna 100 dus het mag wel een keertje maar de timing is niet briljant
Goed wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas ook geen familie aan wie we dit even kunnen overlaten
Hoe is het met Haags?
Wat een bizar verhaalquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bizar verhaal![]()
Wel een baas dat zodra hij het erf af is direct naar een kroeg gaat
Kunnen alle zolderkamer autisten wel tegen een kelderwoning autist? Staat dat niet te ver van de identiteit van FOK! af?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook de opmerking van iemand in het topic dat die zoon wel in aanmerking komt voor een FOK!-account is wel een sterke
Danny zal de algemene voorwaarden moeten aanpassen en we moeten met z’n allen een beetje tolerant zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen alle zolderkamer autisten wel tegen een kelderwoning autist? Staat dat niet te ver van de identiteit van FOK! af?![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wel apart dat dit kan in Nederland.
Dit klinkt luguberquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga een bod doen op die boerderij. Zo afgelegen wonen dat je nooit andere mensen ziet
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga een bod doen op die boerderij. Zo afgelegen wonen dat je nooit andere mensen ziet
Met een beetje mazzel duikelen ze die al op bij een onderzoek nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...
Mooi. Die houdt zich dan wel koestquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...
Nee gek, dat laatste sowieso nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die teller waar iedereen het over heeft, zie ik niet op mijn ipad![]()
Wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Een eenmalige terugkeer van Tong? Of Danny die de stekker er uittrekt?
Weet jij meer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gek, dat laatste sowieso niet
Iedereen krijgt een gratis premium girl thuis gestuurd?quote:
Vast zolderkamerdecoratie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een gratis premium girl thuis gestuurd?
Was het maar waarquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een gratis premium girl thuis gestuurd?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:18 schreef Karzai het volgende:
![]()
Hoera
Nog een jaartje dan mogen we de prostitutie in
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:21 schreef Karzai het volgende:
Ik ben mijn Fok jubileum vergeten, 29 september zat ik 10 jaar op Fok
Ja, de buuf horde wel geluiden. Maar het blijft een raar verhaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:18 schreef Karzai het volgende:
Wat een verhaal, geen familie, buren of instanties die al die tijd niets opmerkten?
Ik ook. De Volkskrant. Die hebben een mooi iPad-editie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb maar een abonnement op een krant genomen voor een jaar, de metro staat ook niets in
Ook een goeie krant. Heb ik stage gelopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:20 schreef Karzai het volgende:
nrc gedaan, neem die ik mee naar werk, weet niet of de ochtendkrant er al is voor ik wegga
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik mijn naam veranderen in Buda?
Ik betaal nog geen tientje per maand, maar ik heb een digitaal abonnement.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:21 schreef Karzai het volgende:
ook digitaal te lezen, 32 euro p/m valt mee
Wrom?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags wil ook zijn naam veranderen. Zou ik jammer vinden.
Een sterk merk moet je niet veranderen.quote:
had ik ook kunnen doen, maar dat leest niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik betaal nog geen tientje per maand, maar ik heb een digitaal abonnement.
Ja true. Maar ik wil dat sterke merk helemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een sterk merk moet je niet veranderen.![]()
En ik denk dat iedereen je toch Haags blijft noemen. Net als Befbekje. Die heet nu Muskusboktor of zo, maar iedereen noemt ‘m nog steeds Bef
Maar of een nickchange daar iets aan verandert?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Maar ik wil dat sterke merk helemaal niet zijn.
Neu dat niequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar of een nickchange daar iets aan verandert?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik mijn naam veranderen in Buda?
Maak er Hooggeleid van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil mijn nick wijzigen naar trambestuurder maar hij zegt dat dat niet kan
Niet in Nederland, hoop ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:02 schreef MCH het volgende:
Ik ga erover nadenken, lig eerst nog op het strand
Zeker, gisteren een zeer goede pizzeria ontdektquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:12 schreef Karzai het volgende:
True, straks lekker bij een restaurantje eten?
Geluk is met de dommenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:18 schreef MCH het volgende:
Onze vlucht had ook meer dan 3 uur vertraging. Gelijk gemeld en vandaag al bericht dat we compensatie krijgen.
Welke nick ga je voor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Maar ik wil dat sterke merk helemaal niet zijn.
Stomme stad datquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar start de tour volgend jaar.
Die zijn leuker dan de stadquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
Moet altijd aan die flauwe films van Luis de Funet denken bij Nice
Daar kon ik ook nooit om lachen. Wel om Inspector Clouseau, maar dat was een Britquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
Moet altijd aan die flauwe films van Luis de Funet denken bij Nice
Ben er ook wel op uitgekeken jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nice en Marseille trekken me niet. Maar then again: heel Frankrijk trekt me niet
Ik herlas vandaag in TRV een verslag van één van Selangs wandeltochten in Schotland. Kreeg gelijk weer zin om te gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben er ook wel op uitgekeken ja
Liever Scandinavië of Portugal ofzo
En nog een hoop in oosten van Europa te ontdekken
So much to see
Ondanks dat dat echt een héééle vreemde en volgens mij enge kerel is, vind ik zijn avonturen wel altijd tof om te lezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik herlas vandaag in TRV een verslag van één van Selangs wandeltochten in Schotland. Kreeg gelijk weer zin om te gaanEn Scandinavië trekt me ook
Je bent zelf engquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondanks dat dat echt een héééle vreemde en volgens mij enge kerel is, vind ik zijn avonturen wel altijd tof om te lezen
Schotland
Waarom eng?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondanks dat dat echt een héééle vreemde en volgens mij enge kerel is, vind ik zijn avonturen wel altijd tof om te lezen
Schotland
Slimme dingen gedaan op de beurs, dacht ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:25 schreef Karzai het volgende:
Hij was toch al met pensioen op z'n 40e
Ik ga zo een kopje koffie makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:35 schreef Karzai het volgende:
Leggen ende luieren, het was weer een zware dag op deze planeet met al die zwaartekracht
Goed idee, ik neem er ook nog eentjequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo een kopje koffie maken
Lekker!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee, ik neem er ook nog eentje
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent zelf eng
Volgens mij is hij geniaal en superslim
Dat hoeft helemaal niet als er uit iemand belachelijke maar bovenal ongefundeerde teksten komenquote:
Dat zijn de leukste teksten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet als er uit iemand belachelijke maar bovenal ongefundeerde teksten komen
Als we toch over Molo hebbenquote:
Die emoji is gebaseerd op Molo!quote:
Buda heeft het KSC introkamp dus niet gehad blijkbaarquote:
Neequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buda heeft het KSC introkamp dus niet gehad blijkbaar
Ik zal het even in de groepsapp gooien dat er snel een weekje geprikt moet worden en de nodige voorbereidingen getroffen moeten worden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeSindsdien ben ik hier als illegale topickraker.
Ik weet nog een leuk vakantiepark.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groepsapp gooien dat er snel een weekje geprikt moet worden en de nodige voorbereidingen getroffen moeten worden!
Dat is ook weer een beetje mensonterend om hem meteen met Molo mee te sturen naar Limburgquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk vakantiepark.....
Ik bedoelde naar drenthe... Iets met Valthermond,..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje mensonterend om hem meteen met Molo mee te sturen naar Limburg![]()
Ow, dat kan prima. Beetje rustig opbouwen en de laatste twee dagen -Miauw- en Molo hun gang laten gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar drenthe... Iets met Valthermond,..
Ik zal intussen de dekking op mijn ongevallenverzekering verhogenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groepsapp gooien dat er snel een weekje geprikt moet worden en de nodige voorbereidingen getroffen moeten worden!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat kan prima. Beetje rustig opbouwen en de laatste twee dagen -Miauw- en Molo hun gang laten gaan
Ik zou maar meteen voor het zwaarste pakket gaan dat je zorgverzekering aanbied, je testament up-to-date maken, je donorregister in orde brengen en je familie inlichten over eventuele wensen omtrent je begrafenisquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal intussen de dekking op mijn ongevallenverzekering verhogen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar meteen voor het zwaarste pakket gaan dat je zorgverzekering aanbied, je testament up-to-date maken, je donorregister in orde brengen en je familie inlichten over eventuele wensen omtrent je begrafenis
Eerst maar eens zorgen dat je wel in huisje bij molo en miauw mag hoor....quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat kan prima. Beetje rustig opbouwen en de laatste twee dagen -Miauw- en Molo hun gang laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerst maar eens zorgen dat je wel in huisje bij molo en miauw mag hoor....Leest die mee..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch
Ik kijk nu al uit naar mijn ontgroeningskamp in Afghanistan met mullah Moloquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar meteen voor het zwaarste pakket gaan dat je zorgverzekering aanbied, je testament up-to-date maken, je donorregister in orde brengen en je familie inlichten over eventuele wensen omtrent je begrafenis
[..]
Eerst maar eens zorgen dat je wel in huisje bij molo en miauw mag hoor....Ik wil wel in het huisje van @ieniminimuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Eerst maar eens zorgen dat je wel in huisje bij molo en miauw mag hoor....Dat is inderdaad nog wel een dingetje, maar goed ook dat is onderdeel van de 'test'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Miauw is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en Molo weet precies aan welke fierlpjes ze moet trekken bij je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |