Wat een bizar verhaalquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bizar verhaal![]()
Wel een baas dat zodra hij het erf af is direct naar een kroeg gaat
Kunnen alle zolderkamer autisten wel tegen een kelderwoning autist? Staat dat niet te ver van de identiteit van FOK! af?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook de opmerking van iemand in het topic dat die zoon wel in aanmerking komt voor een FOK!-account is wel een sterke
Danny zal de algemene voorwaarden moeten aanpassen en we moeten met z’n allen een beetje tolerant zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen alle zolderkamer autisten wel tegen een kelderwoning autist? Staat dat niet te ver van de identiteit van FOK! af?![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wel apart dat dit kan in Nederland.
Dit klinkt luguberquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga een bod doen op die boerderij. Zo afgelegen wonen dat je nooit andere mensen ziet
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga een bod doen op die boerderij. Zo afgelegen wonen dat je nooit andere mensen ziet
Met een beetje mazzel duikelen ze die al op bij een onderzoek nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...
Mooi. Die houdt zich dan wel koestquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is een kans dat er iemand begraven ligt daar he...
Nee gek, dat laatste sowieso nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Die teller waar iedereen het over heeft, zie ik niet op mijn ipad![]()
Wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Een eenmalige terugkeer van Tong? Of Danny die de stekker er uittrekt?
Weet jij meer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gek, dat laatste sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |