neh, eet 20.00 pas of zo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zit allang aan een kommetje macaroni joh
Heeft je vrouwtje dan al gekookt?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, eet 20.00 pas of zo.
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?quote:
ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?
Weet je muis dat je op fok zit?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je de buurtvrouw balt?
Ambachtelijke pannenkoeken naar grootmoeders receptquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is inmiddels aardig op leeftijd.
soort vanquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ambachtelijke pannenkoeken naar grootmoeders recept
Pannekoektepels, weer eens wat anders dan karrewielenquote:
nee.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet op van je buuf.
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Pannekoektepels, weer eens wat anders dan karrewielen
lolquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik heb geen trek meer in pannenkoeken.
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Molo weer met haar vunzige praat.
exactquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste Molo doet.
Hij wilde een foto delen van een arm die hij net had afgezet?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:15 schreef Molo het volgende:
Coassistent wilde vrijdag iets laten zien tijdens de lunch en vroeg of ik klaar was met eten omdat het een ranzig plaatje was
Heb mijn collega's nog nooit zo hard horen lachen dat hij dat uitgerekend aan mij vroeg
Je vindt het jammer dat je net te laat bent he?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, wat een vunzige praat alweer hier
Dat is toch niet ranzig, dat is doorgaans een keurig nette wond of littekenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wilde een foto delen van een arm die hij net had afgezet?
Meestal zijn ze erg meh eigenlijk, dit een pukkelig roodharig jong. Nehquote:
Ik heb wel een beetje moeite met ledematen die niet meer aan een lichaam vastzittenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch niet ranzig, dat is doorgaans een keurig nette wond of litteken
Pus, maden, afstervend weefsel etc
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Meestal zijn ze erg meh eigenlijk, dit een pukkelig roodharig jong. Neh
Op de snijzaal wel intrigerend hoor. Aan een flierpje (pees) trekken en dan kijken welk deel er gaat bewegenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite met ledematen die niet meer aan een lichaam vastzitten
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.
Die zijn er ook zekerquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis al best een paar leuke gezien. Ook wel leuke verpleegsters trouwens.
En in welke provincie was dat?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomen
Ik had in mijn keuring ook het provinciaal gemiddelde in acht genomenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de snijzaal wel intrigerend hoor. Aan een flierpje (pees) trekken en dan kijken welk deel er gaat bewegen
Goed bezig jijquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in mijn keuring ook het provinciaal gemiddelde in acht genomen![]()
Waarom denk je dat ik mijn harem heb gevuld met meiden van buiten de provincie
Ja hoe denk je dan dat je dat leertquote:
Scalpelfetish?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn er ook zeker
Vooral op de IC vind ik, en OK-personeel is vaak ook wel wat prettiger om naar te gluren
Geen leuke dames die jou wilden afsponsen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad! Ik ben er maar enkele tegen gekomen
Begrijp ik! Zulke traumatische ervaringen gun je zelfs je ergste vijanden nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Ik ben nog steeds niet over Manfred de Kirchroajjjjse manager heen
Die zijn er genoeg, vooral buiten het ziekenhuisquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen leuke dames die jou wilden afsponsen?
Ja sorry, ik word al een tikje onpasselijk van het snijden van een kipfiletjequote:Op maandag 14 oktober 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dan dat je dat leert
Plaatjes is niet voldoende jongeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |