abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189428586

Plaatje mag blijven want warme choco O+

Edit: of is dat eikeltjeskoffie? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189428651
Ik vindt hem wel leuk hoor... slagroom mag er bij..

En eikeltjeskoffie, nog nooit op *O* B:)B
pi_189428685
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: of is dat eikeltjeskoffie? :D
Moet je even navragen bij de bron: https://www.hotelhoorn.com/arrangementen/heerlijke-herfst

De URL bevat wel een hint:

quote:
1024x768_kop-warme-chocolademelk-herfst-culinair
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189428845
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Moet je even navragen bij de bron: https://www.hotelhoorn.com/arrangementen/heerlijke-herfst

De URL bevat wel een hint:
[..]

Vage choco :D

Daar moet slagroom over :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189428996
Bij het boerenprotest:

Veehouder biedt de Statenleden een stift aan. Wie er voor het halveren van de veestapel is, mag straks bij de helft van de aanwezige veehouders een streep over de rug trekken. Die mogen dan opdoeken. Niemand durft,ongemakkelijke stilte bij vvd-GL-d66-pvda coalitie. #boerenprotest

Sterk. _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 14:44:14 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189429505
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Bij het boerenprotest:

Veehouder biedt de Statenleden een stift aan. Wie er voor het halveren van de veestapel is, mag straks bij de helft van de aanwezige veehouders een streep over de rug trekken. Die mogen dan opdoeken. Niemand durft,ongemakkelijke stilte bij vvd-GL-d66-pvda coalitie. #boerenprotest

Sterk. _O_
Oeh, dat is wel een straffe actie ja :o Durft Tjeerd of Jesser dat niet, volgens hun was dat niet zo moeilijk en echt nodig.

Drenthe heeft de stikstof maatregelen voorlopig ook ingetrokken :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189429532
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel een straffe actie ja :o Durft Tjeerd of Jesser dat niet, volgens hun was dat niet zo moeilijk en echt nodig.

Drenthe heeft de stikstof maatregelen voorlopig ook ingetrokken :)
Overijssel ook. Groningen nog niet, daar zou het straks wel eens goed kunnen escaleren...Ultimatum om 15:00...
pi_189429606
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vage choco :D

Daar moet slagroom over :9
Mijn gedachte ook...
pi_189429655
Denk dat ze bij de klimaatprotesten ook met trekkers moeten komen...Van de boeren wordt veel meer getollereerd dan van bijv. Extinction Rebellion. Die zijn veel makkelijker op te pakken.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 14:55:36 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189429680
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Overijssel ook. Groningen nog niet, daar zou het straks wel eens goed kunnen escaleren...Ultimatum om 15:00...
Spannond
pi_189429693
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Met alle respect, maar de boeren bij Groningen moeten misschien even normaal doen:

quote:
Bij het provinciehuis in Groningen begon een ludiek protest, maar werd de sfeer grimmig nadat een trekker tot aan de deur van het provinciehuis was gereden en boeren het gebouw wilden binnendringen. Agenten moesten op linie staan om de menigte tegen te houden. Volgens Dagblad van het Noorden zou de politie daarbij geslagen hebben met wapenstokken.

Even daarvoor hadden de boeren het provinciehuis bekogeld met een hakselaar met stro.
Best dat ze protesteren maar dat kun je ook normaal doen. Dan heb je mijn respect. Er hoeven geen dingen kapot of regels overtreden te worden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189429696
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Spannond
Hij is al in zn trekker gaan zitten.
pi_189429711
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met alle respect, maar de boeren bij Groningen moeten misschien even normaal doen:
[..]

Best dat ze protesteren maar dat kun je ook normaal doen. Dan heb je mijn respect. Er hoeven geen dingen kapot of regels overtreden te worden.
Ik ben het met je eens. :Y
pi_189429762
quote:

[..]

[..]

Helemaal mee eens.

Maar wat ik dus nu echt niet snap, is dat "men" (overheid) vrijwel meteen toegeeft? Waar zijn ze bang voor, boeren die met trekkers alles kapot maken?
Of waren de maatregelen uit de duim gezogen en niet zo hard nodig?
We have far more in common than that which devides us..
pi_189429789
Ik zit live mee te kijken met Groningen. Ze zijn naar binnen om te praten.

Er zijn een paar kutjochies die eieren gooien, die krijgen een partij de wind van voren van de boeren. _O_
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:03:54 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189429812
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Maar wat ik dus nu echt niet snap, is dat "men" (overheid) vrijwel meteen toegeeft? Waar zijn ze bang voor, boeren die met trekkers alles kapot maken?
Naar mijn mening was wat ze deden niet houdbaar; als je iemand een vergunning geeft lijkt het me niet houdbaar dat je dan achteraf de dimensies zoals vermeld in de vergunning naar beneden kunt bijstellen.

Wellicht dus dat ze anticipeerden om juridisch aangevochten worden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189429828
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk stukje ceremony theater :7 Nooit eerder gezien.
Ik ook niet! En die bloedserieuze gezichten ook _O-
  maandag 14 oktober 2019 @ 15:06:55 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189429853
quote:

[..]

[..]

Inderdaad. De boeren zijn hier hun steun wel definitief kwijt hoor. Het is echt een beetje sneu aan het worden in Stad. Terwijl Groningers volgens mij echt wel van hun boeren hielden. Maar je kunt je hand ook overspelen.

Het zijn echt piepende pubers die het te hoog in de bol hebben gekregen, door al die subsidies. Wanen zich onaantastbaar en kennen zich een soort privilege toe, dat andere bedrijfssectoren nu eenmaal ook niet hebben. Zijn wij als overheid natuurlijk ook debet aan, door die staatssteun almaar toe te kennen, dus ik snap wel dat de boeren erg verwend zijn. Niemand geeft graag op wat hij gewend is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_189429862
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Naar mijn mening was wat ze deden niet houdbaar; als je iemand een vergunning geeft lijkt het me niet houdbaar dat je dan achteraf de dimensies zoals vermeld in de vergunning naar beneden kunt bijstellen.

Wellicht dus dat ze anticipeerden om juridisch aangevochten worden?
Het lijkt me dat als de landelijke wet en regelgeving wordt aangepast, de vergunning zal moeten worden aangepast..
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 15:07:41 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189429863
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit live mee te kijken met Groningen. Ze zijn naar binnen om te praten.

Er zijn een paar kutjochies die eieren gooien, die krijgen een partij de wind van voren van de boeren. _O_
Kijk ook bij Noord ja. Die eierdooiers lijken me geen boeren idd :Y
pi_189429887
Ik ben altijd voor demonsteren. Dat is een recht en je goed recht. Dat mag ludiek, serieus, boos, met verdriet. Maar er hoeft niks stuk. Er hoeft niet geknokt te worden. En dat gebeurd, gelukkig zo goed als niet. En ik hoop echt dat dat zo blijft.
pi_189429896
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kijk ook bij Noord ja. Die eierdooiers lijken me geen boeren idd :Y
Goede typo :D
pi_189429941
Ik hoop echt dat die deur erin blijft. :{
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 15:12:42 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189429953
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:

De maatregelen zijn grotendeels gebaseerd op aannames, modellen. Er zijn zes officiële meetpunten waarvan van twee op discutabele locaties staan.
pi_189429954
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd voor demonsteren. Dat is een recht en je goed recht. Dat mag ludiek, serieus, boos, met verdriet. Maar er hoeft niks stuk. Er hoeft niet geknokt te worden. En dat gebeurd, gelukkig zo goed als niet. En ik hoop echt dat dat zo blijft.
Maar het is natuurlijk zo krom als ik weet niet wat dat boeren ondertussen een paar weken lang voor files zorgen etc. en begeleiding van politie. Rijden op een snelweg wat niet mag...maar nog steeds begeleiding, mogen met 75 op het malieveld en trekken zich er geen moer van aan.
En die klimaat mensen (die toch echt voor een betere wereld strijden, incl. de toekomst van de kinderen van de boeren) een boeten van 380 euro pp krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')