Moet je even navragen bij de bron: https://www.hotelhoorn.com/arrangementen/heerlijke-herfstquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: of is dat eikeltjeskoffie?
quote:1024x768_kop-warme-chocolademelk-herfst-culinair
Vage chocoquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je even navragen bij de bron: https://www.hotelhoorn.com/arrangementen/heerlijke-herfst
De URL bevat wel een hint:
[..]
Oeh, dat is wel een straffe actie jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Bij het boerenprotest:
Veehouder biedt de Statenleden een stift aan. Wie er voor het halveren van de veestapel is, mag straks bij de helft van de aanwezige veehouders een streep over de rug trekken. Die mogen dan opdoeken. Niemand durft,ongemakkelijke stilte bij vvd-GL-d66-pvda coalitie. #boerenprotest
Sterk.
Overijssel ook. Groningen nog niet, daar zou het straks wel eens goed kunnen escaleren...Ultimatum om 15:00...quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een straffe actie jaDurft Tjeerd of Jesser dat niet, volgens hun was dat niet zo moeilijk en echt nodig.
Drenthe heeft de stikstof maatregelen voorlopig ook ingetrokken
Mijn gedachte ook...quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vage choco
Daar moet slagroom over
Spannondquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Overijssel ook. Groningen nog niet, daar zou het straks wel eens goed kunnen escaleren...Ultimatum om 15:00...
Met alle respect, maar de boeren bij Groningen moeten misschien even normaal doen:quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Overijssel ook. Groningen nog niet, daar zou het straks wel eens goed kunnen escaleren...Ultimatum om 15:00...
Best dat ze protesteren maar dat kun je ook normaal doen. Dan heb je mijn respect. Er hoeven geen dingen kapot of regels overtreden te worden.quote:Bij het provinciehuis in Groningen begon een ludiek protest, maar werd de sfeer grimmig nadat een trekker tot aan de deur van het provinciehuis was gereden en boeren het gebouw wilden binnendringen. Agenten moesten op linie staan om de menigte tegen te houden. Volgens Dagblad van het Noorden zou de politie daarbij geslagen hebben met wapenstokken.
Even daarvoor hadden de boeren het provinciehuis bekogeld met een hakselaar met stro.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met alle respect, maar de boeren bij Groningen moeten misschien even normaal doen:
[..]
Best dat ze protesteren maar dat kun je ook normaal doen. Dan heb je mijn respect. Er hoeven geen dingen kapot of regels overtreden te worden.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met alle respect, maar de boeren bij Groningen moeten misschien even normaal doen:
[..]
Best dat ze protesteren maar dat kun je ook normaal doen. Dan heb je mijn respect. Er hoeven geen dingen kapot of regels overtreden te worden.
Naar mijn mening was wat ze deden niet houdbaar; als je iemand een vergunning geeft lijkt het me niet houdbaar dat je dan achteraf de dimensies zoals vermeld in de vergunning naar beneden kunt bijstellen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar wat ik dus nu echt niet snap, is dat "men" (overheid) vrijwel meteen toegeeft? Waar zijn ze bang voor, boeren die met trekkers alles kapot maken?
Of waren de maatregelen uit de duim gezogen en niet zo hard nodig?
Ik ook niet! En die bloedserieuze gezichten ookquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk stukje ceremony theaterNooit eerder gezien.
Inderdaad. De boeren zijn hier hun steun wel definitief kwijt hoor. Het is echt een beetje sneu aan het worden in Stad. Terwijl Groningers volgens mij echt wel van hun boeren hielden. Maar je kunt je hand ook overspelen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat als de landelijke wet en regelgeving wordt aangepast, de vergunning zal moeten worden aangepast..quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naar mijn mening was wat ze deden niet houdbaar; als je iemand een vergunning geeft lijkt het me niet houdbaar dat je dan achteraf de dimensies zoals vermeld in de vergunning naar beneden kunt bijstellen.
Wellicht dus dat ze anticipeerden om juridisch aangevochten worden?
Kijk ook bij Noord ja. Die eierdooiers lijken me geen boeren iddquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit live mee te kijken met Groningen. Ze zijn naar binnen om te praten.
Er zijn een paar kutjochies die eieren gooien, die krijgen een partij de wind van voren van de boeren.
Goede typoquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk ook bij Noord ja. Die eierdooiers lijken me geen boeren idd
De maatregelen zijn grotendeels gebaseerd op aannames, modellen. Er zijn zes officiële meetpunten waarvan van twee op discutabele locaties staan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Of waren de maatregelen uit de duim gezogen en niet zo hard nodig?
Maar het is natuurlijk zo krom als ik weet niet wat dat boeren ondertussen een paar weken lang voor files zorgen etc. en begeleiding van politie. Rijden op een snelweg wat niet mag...maar nog steeds begeleiding, mogen met 75 op het malieveld en trekken zich er geen moer van aan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd voor demonsteren. Dat is een recht en je goed recht. Dat mag ludiek, serieus, boos, met verdriet. Maar er hoeft niks stuk. Er hoeft niet geknokt te worden. En dat gebeurd, gelukkig zo goed als niet. En ik hoop echt dat dat zo blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |