Klinkt wel als een spannend potje sjoelen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga sjoelen met strijkers hoor!
quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Klinkt wel als een spannend potje sjoelen.
Dan ga ik wel lekker achter het matglas zitten ja. Kom je er gezellig bij?quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh hemel, daar gaan we weer![]()
Ik had juist gedacht:
Mét vuurwerk
Maar de Fok!ers die het niet willen, kunnen gezellig achter het ultra-sterke matglas blijven staan, de knallen voor hun ogen aanschouwend, terwijl ze zelf op andere manieren gaan knallen
En achteraf gaan we gezellig babbelen over onze ervaringen, SC-style
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:33 schreef Strani het volgende:
Maar @:Roger_Epiales en @:Hawaii_Tim - als het bij jullie wordt verboden kunnen jullie bij mij in het dorp oud en nieuw komen vieren want hier mag het nog, en is het ook een tikje minder koud
Doen we gewoon de meet voor coole mensen in Spanje en dan is er een meet voor saaie mensen in Heerhugowaard of zo
En we doen nog lekker eten ook. Naast de oliebollen natuurlijk!quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodigingIk heb al jaren geen oud en nieuw meer in m'n eigen huis meegemaakt, dus wie weet
En ik zit veilig binnen klaar met de livestream en live-commentaarquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee. 31 dec 00:00 uur doen? Neem ik vuurwerk mee.
Toch jammer. Het klonk zo goed in m'n hoofd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt heel verschillende potjes geld die van heel verschillende plekken komen. Dat schuif je niet zomaar even door.
Wat een malloot.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een huisgenoot gehad die nogal van het illegale vuurwerk was. Voor het kerstdiner had hij al laten weten dat hij in 'de rust' (we hadden minimaal acht gangen, dus dat duurde wel even) wat van dat vuurwerk wilde afsteken. Dat was mooi verstopt toen hij het wilde ophalen
Vuurwerk vind ik leuk, die knallen vanaf half oktober hoeven voor mij echt niet
zijn favoriete methode om een lawinepijl af te steken was ook de stok eraf halen en ondersteboven op de grond zetten, want dan hoorde je de knal beter![]()
Ik heb ooit m'n verjaardag gevierd in het weekend. Jarig op zondag, dus bezoek welkom op zaterdagavond. Ik vond dat dat mijn persoonlijke oud en nieuw was, en had oliebollen gebakken en sterretjes gehaald. Die sterretjes lagen onder handbereik van het bezoek, en nu weet ik precies hoeveel licht en rook je krijgt als een gast een heel pakje sterretjes in één keer binnen aansteektquote:
Figuurlijk Strani, figuurlijk!quote:
Dat klinkt als een verstandige jongeman.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit een huisgenoot gehad die nogal van het illegale vuurwerk was. Voor het kerstdiner had hij al laten weten dat hij in 'de rust' (we hadden minimaal acht gangen, dus dat duurde wel even) wat van dat vuurwerk wilde afsteken. Dat was mooi verstopt toen hij het wilde ophalen
Vuurwerk vind ik leuk, die knallen vanaf half oktober hoeven voor mij echt niet
zijn favoriete methode om een lawinepijl af te steken was ook de stok eraf halen en ondersteboven op de grond zetten, want dan hoorde je de knal beter![]()
Oei, dat kan echt niet!quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit een strijker in m'n hand gehad. Altijd alleen maar netjes legaal vuurwerk gedaan. Wel eens wat rotjes aan elkaar verbonden maar ja, dat hoeft de AIVD niet te weten.
Universitair student. Een andere universitair in hetzelfde huis had bij een vuurwerkhandel gewerkt en kreeg als bedankje wat vuurwerk mee. Om het makkelijker in een tas te krijgen had hij bij een pot het houten kruis aan de onderkant verwijderd. Nadat het vuurwerk omviel en horizontaal door de straat schoot zei hij 'Oh, dus daarvoor was die onderzetter'. Mafkeesquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:39 schreef I. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verstandige jongeman.
Lijkt me een strak plan. En als we dan op tijd vertrekken is dat prima te doen op de fiets, lekker klimaat neutraal om het vuurwerk te compenseren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:33 schreef Strani het volgende:
Maar @:Roger_Epiales en @:Hawaii_Tim - als het bij jullie wordt verboden kunnen jullie bij mij in het dorp oud en nieuw komen vieren want hier mag het nog, en is het ook een tikje minder koud
Doen we gewoon de meet voor coole mensen in Spanje en dan is er een meet voor saaie mensen in Heerhugowaard of zo
Dat hoef je niet eens te vragen joh!quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel lekker achter het matglas zitten ja. Kom je er gezellig bij?
Ja, dat is een beetje zoiets als een heel pakje lucifers.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit m'n verjaardag gevierd in het weekend. Jarig op zondag, dus bezoek welkom op zaterdagavond. Ik vond dat dat mijn persoonlijke oud en nieuw was, en had oliebollen gebakken en sterretjes gehaald. Die sterretjes lagen onder handbereik van het bezoek, en nu weet ik precies hoeveel licht en rook je krijgt als een gast een heel pakje sterretjes in één keer binnen aansteekt
Was me niet opgevallen. Wist jij datquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:40 schreef Strani het volgende:
Iets belangrijkers, en ik merk dit net pas: Wisten jullie dat de ogen vanen
hetzelfde zijn?
Ik moet helaas bekennen dat dit mij al eens opgevallen was.quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:40 schreef Strani het volgende:
Iets belangrijkers, en ik merk dit net pas: Wisten jullie dat de ogen vanen
hetzelfde zijn?
Oe dat klinkt ook wel heel tofquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:40 schreef I. het volgende:
[..]
Oei, dat kan echt niet!
Ik heb wel eens een rookbom gemaakt van pvc, sterretjes, nog meer sterretjes, keukenpapier, aluminiumfolie en nog wat meuk.Dat was ook heel spannend.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. En als we dan op tijd vertrekken is dat prima te doen op de fiets, lekker klimaat neutraal om het vuurwerk te compenseren.
Haha ik geloof het wel ja maar nu moest ik toch weer even starenquote:Op maandag 14 oktober 2019 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen. Wist jij datbeweegt?
quote:Op maandag 14 oktober 2019 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Universitair student. Een andere universitair in hetzelfde huis had bij een vuurwerkhandel gewerkt en kreeg als bedankje wat vuurwerk mee. Om het makkelijker in een tas te krijgen had hij bij een pot het houten kruis aan de onderkant verwijderd. Nadat het vuurwerk omviel en horizontaal door de straat schoot zei hij 'Oh, dus daarvoor was die onderzetter'. Mafkees
Het liep overigens zonder enige schade af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |