Dat mensen later en minder snel en vaak seks hebben, dat meer vrouwen meer partners en meer mannen minder partners hebben. Zou het bv kunnen zijn dat de uiteinden zodanig geworden zijn dat het gemiddelde stabiel is gebleven?quote:
Dat klopt, Peterson.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de maatschappij gaat zich niet aan jou aanpassen. Dus daarop kankeren heeft weinig zin.
Ook waar ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog niet eens per se 40 jaar dezelfde, maar seriële monogamie leidt ook niet tot een berg bedpartners, maar een stuk of 4-5 hooguit.
Het is wel goed om dit af en toe nog even te benoemen inderdaad. Doordat je constant (ik wel in ieder geval) op die apps te vinden bent kom je de gekste dingen tegen en ben je al snel geneigd juist die verhalen (trio's, polyamoreus, vreemdgaan, 50 bedpartners) voor de algemene norm aan te nemen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat dat ongeveer gelijk ligt.
En welke claims bedoel je?
Serieus onderzoek wijst uit dat de leeftijd voor ontmaagding eerder hoger komt te liggen dan lager. En dat het gemiddeld aantal bedpartners amper veranderd.
Dat op bv tinder, waar mensen bewust heen gaan om bedpartners te vinden, de verhoudingen anders zijn doet niets af van het gemiddelde. Het is enkel meer zichtbaar.
Geen anonieme sleutelfeestjes meer of in een donker hoekje in de disco, maar zichtbare data.
De vraag is waar ligt je focus? Bij die 'uitzondering' of bij het 'gemiddelde'?
Dat zal wel van persoon tot persoon verschillen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ja blijf erbij, sociale vaardigheden zijn het belangrijkst om iemand te ontmoeten voor meer.
Er zijn er ook een hele hoop die jarenlang niks hebben en daar verder ook niet super wanhopig over zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is wel goed om dit af en toe nog even te benoemen inderdaad. Doordat je constant (ik wel in ieder geval) op die apps te vinden bent kom je de gekste dingen tegen en ben je al snel geneigd juist die verhalen (trio's, polyamoreus, vreemdgaan, 50 bedpartners) voor de algemene norm aan te nemen.
Dat is natuurlijk niet zo. Heel veel mensen hebben nog steeds relatief snel (vanaf hun 18e-20e) een monogame relatie en als die relatie uitgaat hebben ze binnen no-time weer een een andere monogame relatie. Ik ken in mijn persoonlijke kennissenkring ook helemaal niet zoveel scharrelaars. Mensen hebben óf wel een relatie óf niet, maar neuken er zelden op los.
Iemand kan nog zo mooi en aantrekkelijk zijn, maar zodra iemand overkomt als een autistische hork is de lol er snel afquote:Op maandag 14 oktober 2019 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal wel van persoon tot persoon verschillen.
Tsja, dan maak je wel gebruik van uitersten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo mooi en aantrekkelijk zijn, maar zodra iemand overkomt als een autistische hork is de lol er snel af
Inderdaad. Al is het wel zo dat de tolerantie voor sociale onhandigheid bij aantrekkelijke mannen hoger kan liggen - en het zelfs op andere wijze geïntepreteerd kan worden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo mooi en aantrekkelijk zijn, maar zodra iemand overkomt als een autistische hork is de lol er snel af
Niets. Druk maken over of je wel genoeg bedpartners hebt gehad is wel bewijs van ultieme leegte. Zeg ik als iemand die zich daar vroeger druk om maakte.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Wat doet dat er eigenlijk allemaal toe?
Ken je de 3x regel?quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmmm zou denken dat het aantal wel hoger zou liggen
Helaas is het wel de realiteit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, dan maak je wel gebruik van uitersten.
Die maken misschien nog kans op kortstondige relatie/seks tot de verliefdheid/geilheid wegtrekt en ineens de realiteit onder ogen komt en dan gaat het ook uit/slaat de deur dicht.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het wel zo dat de tolerantie voor sociale onhandigheid bij aantrekkelijke mannen hoger kan liggen - en het zelfs op andere wijze geïntepreteerd kan worden.
De realiteit dat je sociaal capabel dient te zijn om een snelle wip te krijgen? Volgens mij is dat meer relevant voor relaties e.d.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas is het wel de realiteit.
[..]
Die maken misschien nog kans op kortstondige relatie/seks tot de verliefdheid/geilheid wegtrekt en ineens de realiteit onder ogen komt en dan gaat het ook uit/slaat de deur dicht.
Klopt, maar daardoor kan je in ieder geval (makkelijker of überhaupt) ervaring opdoen, sociale kwaliteiten ontwikkelen, zelfvertrouwen opbouwen en uiteindelijk misschien zelfs een heus ''player'' worden. Dit tenzij de sociale onhandigheid ingebakken zit als een consequentie van autisme oid uiteraard.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Die maken misschien nog kans op kortstondige relatie/seks tot de verliefdheid/geilheid wegtrekt en ineens de realiteit onder ogen komt en dan gaat het ook uit/slaat de deur dicht.
Ja, als knap persoon heb je het makkelijker. Logisch. En dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt, maar daardoor kan je in ieder geval (makkelijker of überhaupt) ervaring opdoen, sociale kwaliteiten ontwikkelen, zelfvertrouwen opbouwen en uiteindelijk misschien zelfs een heus ''player'' worden. Dit tenzij de sociale onhandigheid ingebakken zit als een consequentie van autisme oid uiteraard.
Nou met alleen de vraag Neuken? kom je niet ver, ja bij betaalde dames, maar in een kroeg heb je de kans om met kop en kont eruit gezet te worden omdat je vrouwen lastig valtquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
De realiteit dat je sociaal capabel dient te zijn om een snelle wip te krijgen? Volgens mij is dat meer relevant voor relaties e.d.
Ik snap deze vraag niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:27 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ja, als knap persoon heb je het makkelijker. Logisch. En dan?
Je lijkt steeds een punt te maken in de trend van: mooie mensen hebben het makkelijker. Ok. Dat is. En dan?quote:
Ik vul daarmee aan op beweringen die niet het hele verhaal weergeven.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:32 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Je lijkt steeds een punt te maken in de trend van: mooie mensen hebben het makkelijker. Ok. Dat is. En dan?
Welk hele verhaal? Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vul daarmee aan op beweringen die niet het hele verhaal weergeven.
Waarom reageer jij zo gepikeerd op mijn toevoegingen? Waarom kan je zelf niet lezen waarop ik reageer?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Welk hele verhaal? Wat wil je hiermee zeggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |