Nu al?!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Sivakov of Dennis Rohan. Vragen, vragen. Decisions, decisions.
@El-Stinhoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Dat moment dat je voor het eerst in maanden weer Feltet bezoekt op zoek naar een Optak.
Dat je nu al aan het dementeren bent.quote:
Ik ga dit jaar pieken van januari tot december, elke steen gaat worden omgedraaid. Wikken, wegen, twijfelen, peinzen, optellen, vermenigvuldigen, wegstrepen, puzzelen, heroverwegen, reflecteren, mediteren, filosoferen en bespiegelen.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:44 schreef NathanCT het volgende:
Die koers begint pas over 8 dagen joh. Nu al keuzes gaan maken.
[..]
Als jij een CQ chart zou hebben was je Arthur Vichot. Wát een decline.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat je nu al aan het dementeren bent.
Ik maak mij oprecht zorgen om je.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als jij een CQ chart zou hebben was je Arthur Vichot. Wát een decline.
Koffieplanter, Mani, Slob, showtimer, wim, jij, ik. En dan misschien nog wat andere gegadigden. @Mykonos deed vorig jaar ook mee, maar dan zonder team.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:24 schreef Pistolero het volgende:
https://firstcycling.com/forathread.php?f=7485
Hebben we uberhaupt wel 5 mensen dit jaar?
Dat moeten we niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Moeten we voordat Down Under begint een teamhebben gevormd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |