Vorige maand hadden ze daar inderdaad best aardig bier; en ook best wel een aardige selectie van speciaalbieren in de supermarkt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kunnen best goed bier maken in Italië tegenwoordig
Kaaphoerquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:21 schreef Elvi het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Slapen
o (Warme) ananas
o Liefde
o Leedvermaak
o Kutnijd
o Speciaalbier
Van topics kapen krijg ik dus notes normaalgesprokenquote:
Jij bent altijd verdacht natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Van topics kapen krijg ik dus notes normaalgesproken
Much cuteness!quote:
Wat een ontzettend lief gifje.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:21 schreef Elvi het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VOlgens mij is dat die halve die hier wel eens kwam posten met z'n vage vragen over baffen en shit.quote:
Ze zijn gewoon echt gek geworden daarquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van het datingtopic?
Waarom zijn ze gek?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon echt gek geworden daar
Ik denk niet dat er nog veel mensen posten die daadwerkelijk interactie met andere mensen aan kunnen
Meer een conclusie dan een samenvatting.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen posten die daadwerkelijk interactie met andere mensen aan kunnen
Jij post daar samen met Yasmin23 ongeveer het meestquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja omdat ik het niet kan laten er wat van te zeggen als mensen van plan zijn om te gaan catfishen of dingen zeggen als 'ja bij seks moet je soms gewoon even ergens doorheen'quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij post daar samen met Yasmin23 ongeveer het meest
Ja Allures heeft wel zelfkennis.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij post daar samen met Yasmin23 ongeveer het meest
Dat lukt me nooit echtquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:29 schreef Elvi het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken morgen dus op tijd naar bed.
Ja ik ook, lig normaliter nooit voor 23:30 op bed. Maar slaap standaard na 2 min dus dat scheeltquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:29 schreef Elvi het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken morgen dus op tijd naar bed.
Het maagdenvlies doorborenquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja omdat ik het niet kan laten er wat van te zeggen als mensen van plan zijn om te gaan catfishen of dingen zeggen als 'ja bij seks moet je soms gewoon even ergens doorheen'
Ik had om half tien al zoiets van "ik zou nu wel naar bed kunnen". En toen zette ik een serie aan tot elf uur en was ik klaarwakker.quote:
Ben niet moe te krijgen. Teveel koffie gehad, denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had om half tien al zoiets van "ik zou nu wel naar bed kunnen". En toen zette ik een serie aan tot elf uur en was ik klaarwakker.
Ik ben een aflevering CSI aan het kijken; geen idee waarom.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had om half tien al zoiets van "ik zou nu wel naar bed kunnen". En toen zette ik een serie aan tot elf uur en was ik klaarwakker.
Ja maar je moet alleen maar doen waar je gelukkig van wordt want geld maakt toch niet gelukkig!quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap deze types vaak niet, loopbaancoach..wat doet zo iemand dan precies? En wat verdient dat slecht![]()
https://www.ad.nl/ad-werk(...)betaalbaar~a0f4f416/
“Hoe heb je het geregeld met het pensioen?
,,Mijn man en ik zijn vorig jaar samen naar een financieel adviseur gestapt. Daar kwamen we erachter dat het financieel beter was om een huis te kopen in plaats van te blijven huren.”
Dat meen je niet joh![]()
En die moet dan je loopbaan gaan euh coachen.
Prachtigquote:Op maandag 14 oktober 2019 06:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar je moet alleen maar doen waar je gelukkig van wordt want geld maakt toch niet gelukkig!! VOLG JE HART! En dan de pijlen naar de schuldhulpverlening omdat je geen fuck verdient.
Ik vind het best veel geld voor iemand die haar dag doorbrengt met Braddies vertellen dat ze normale schoenen aan moeten doen wanneer ze een sollicitatiegesprek hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap deze types vaak niet, loopbaancoach..wat doet zo iemand dan precies? En wat verdient dat slecht![]()
,,Mijn man en ik zijn vorig jaar samen naar een financieel adviseur gestapt. Daar kwamen we erachter dat het financieel beter was om een huis te kopen in plaats van te blijven huren.”
Hoe gaat het met het werk?quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het best veel geld voor iemand die haar dag doorbrengt met Braddies vertellen dat ze normale schoenen aan moeten doen wanneer ze een sollicitatiegesprek hebben.
Zullen wel meer van komen, veel mensen weten namelijk niet wat ze met hun leven aanmoeten en zelfstandig nadenken is ook lasten, dus die maken dan gebruik van een coach.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het best veel geld voor iemand die haar dag doorbrengt met Braddies vertellen dat ze normale schoenen aan moeten doen wanneer ze een sollicitatiegesprek hebben.
Ik heb een vrije dag. Werk is best leuk, alleen dat opleidingstraject waar ik in zit is zo bagger geregeld dat ik me er veel aan zit te ergeren.quote:
Jij hebt gemiddeld een 50 punten hoger IQ dan je leidinggevenden. Niet gek dus.quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag. Werk is best leuk, alleen dat opleidingstraject waar ik in zit is zo bagger geregeld dat ik me er veel aan zit te ergeren.
Daar zit ik niet zo mee. Het is meer dat de organisatie en structuur ruk is en dat niemand weet bij wie je moet zijn voor de meest simpele vragen. Heeft volgens mij allemaal meer met luiheid te maken dan met domheid.quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt gemiddeld een 50 punten hoger IQ dan je leidinggevenden. Niet gek dus.
Gaat vaak hand in hand. Doe veel projecten met zorg(vastgoed) managers. Maar wat een druiven in het algemeen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo mee. Het is meer dat de organisatie en structuur ruk is en dat niemand weet bij wie je moet zijn voor de meest simpele vragen. Heeft volgens mij allemaal meer met luiheid te maken dan met domheid.
Geld dubbel waard dus.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Die Chinees van gisteren komt echt uit m'n poriën.
Geil.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Die Chinees van gisteren komt echt uit m'n poriën.
Voor de tweede dag toch?quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kon nog wel iemand mee-eten, heb echt veel weggegooid
Best leuk..quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag. Werk is best leuk, alleen dat opleidingstraject waar ik in zit is zo bagger geregeld dat ik me er veel aan zit te ergeren.
Was het vies? Zondequote:Op maandag 14 oktober 2019 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de babi pangang dan lekkerder is.
Buurmeisjequote:
Dit klinkt weer heel engquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buurmeisje
ben je braaf geweest dit weekend?
Kun je toch invriezen, er is niks beters dan een bord opgebakken Chinees wegbeukenquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kon nog wel iemand mee-eten, heb echt veel weggegooid
Iewwwequote:Op maandag 14 oktober 2019 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel taai. Volgende keer weer gewoon loempia's.
dat dan weer welquote:
Ik denk ik ben eens lief op de maandagquote:
Ik ben nooit braafquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buurmeisje
ben je braaf geweest dit weekend?
wat heb je zoal gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nooit braafMaar wel een errrrrg goed weekend gehad
![]()
Jij ook?
Je buurvrouwtje in elkaar gebatst?quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nooit braafMaar wel een errrrrg goed weekend gehad
![]()
Jij ook?
quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je buurvrouwtje in elkaar gebatst?
Jaquote:
Beetje uitslapen, beetje gamen, beetje seksen, beetje voetbal kijken, beetje eten, beetje het standaard weekend hequote:Op maandag 14 oktober 2019 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je zoal gedaan?
mijn weekend was goed, op wat klus ergernissen na
Ik heb gewoon meerdere soorten jassen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik had vorige week tijdens de teringkou de binnenkant van m'n legerjas er al ingeknoopt.... zweette me gister kapotIets te voorbarig geweest!
Ik heb mijn jas uitgetrokken, handige tip voor de volgende keerquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik had vorige week tijdens de teringkou de binnenkant van m'n legerjas er al ingeknoopt.... zweette me gister kapotIets te voorbarig geweest!
Dat is pas een pro-tip.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meerdere soorten jassen.
wat een hoop beetjesquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje gamen, beetje seksen, beetje voetbal kijken, beetje eten, beetje het standaard weekend he![]()
Klus ergernissen? Ben je aan het verbouwen/verhuizen?
Zit je in het leger?quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vier jassen. Maar ik wil er nog meerquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mag best. Ik heb er ook wel 4.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vier jassen. Maar ik wil er nog meer.
Ja, beetje van allesquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een hoop beetjes
nee, ik had een fiets gekocht op marktplaats en moest andere pedalen er op zetten. alleen 1 van de oude pedalen zat zo vast dat ik bijna de hele zondag ochtend er mee bezig ben geweest om hem los te krijgen.
Ik heb er sinds kort twee. Had eerst wel ook iets van 4/5, maar teruggebracht naar één tussenjas en één winterjasquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vier jassen. Maar ik wil er nog meer.
Het is zo onnodig.quote:
Ik heb een zomerjas (whyquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er sinds kort twee. Had eerst wel ook iets van 4/5, maar teruggebracht naar één tussenjas en één winterjas
Ik heb net dus mijn trenchcoat maar weggedaan na jaren goede servicequote:Op maandag 14 oktober 2019 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een zomerjas (why), een lange trenchcoat tussenjas die ik ook als winterjas gebruik, een korte winterjas en een lange winterjas (tot op de kuiten).
En ik wil nog meer trenchcoats, want trenchcoats.
ik was net even voor mezelf aan het tellen, maar ik kom wel wel aan best veel jassenquote:
Als het over kleren gaat komt Samzz opeens weer tevoorschijnquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een zomerjas (why), een lange trenchcoat tussenjas die ik ook als winterjas gebruik, een korte winterjas en een lange winterjas (tot op de kuiten).
En ik wil nog meer trenchcoats, want trenchcoats.
Jullie zitten toch vaak in de bosjes gekke dingen te doen, kan me wel voorstellen dat je dan al vroeg een dikke jas aan hebtquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Zeg, we leven in t Grindr tijdperk hoorquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie zitten toch vaak in de bosjes gekke dingen te doen, kan me wel voorstellen dat je dan al vroeg een dikke jas aan hebt
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een "maakt niet uit als ik 'm verlies op stap" zomerjas hebben (nou ja, lente dan, want in de zomer zonder jas). Je weet wel, zo eentje die je best op een haakje kan hangen op Stratums Eind, zonder de hele tijd te hoeven checkenquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook echt te veel jassen; moet sowieso mijn kledingkast eens opruimen.
Jezus wat praktisch.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is zo'n oude vintage legerjas van een legerdump.
Maar die kun je dus heel warm maken door er een binnenvoering in te knopen en een soort extra kraag
En hip, want vintage. Dus niet in de praktische hoek van de afritsbroekquote:
Als je 'm niet meer gebruikt kan ik me dat voorstellen jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net dus mijn trenchcoat maar weggedaan na jaren goede service![]()
Een winterjas tot op de kuiten klinkt wel goed tho
*Boks.quote:
Zo heb ik ook een festivaljasquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Maar die heb ik eigenlijk alleen aan als ik ga stappen, want boeit me niet zo als ie gejat wordt of smerig wordt.
Een festivaljas? Dat heet toch gewoon een poncho?quote:
Nee een jas die ik dan 's ochtends mee neem van huis als het fris is en waarvan het dan verder niet boeit of ie nog terug komt of niet..quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een festivaljas? Dat heet toch gewoon een poncho?
quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee een jas die ik dan 's ochtends mee neem van huis als het fris is en waarvan het dan verder niet boeit of ie nog terug komt of niet..
Oh, dat kan ik dus echt niet hequote:Op maandag 14 oktober 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee een jas die ik dan 's ochtends mee neem van huis als het fris is en waarvan het dan verder niet boeit of ie nog terug komt of niet..
Ik ben er ook klaar mee. Stomme spint.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Boks.
Ik zag een mooie thea bij de Jumbo, maar ik durf t toch niet aan.
Nog steeds joh?quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee. Stomme spint.
Ik had het nog niet eens gezien tot ik er een topic over lasquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vroeg me even af of het aftellen in de banner hierboven betekende dat FOK! per dan op zwart gaat. Maar FOK! bestaat dan 20 jaar.
Ik had laatst kruidje-roer-me-niet gekocht. Hartstikke leuk. Blaadjes open en dicht, reageerde op daglicht. En ineens poef, halfdood. Kijk ik goed, was het een hoop spinrag en beestjes. Zo jammer.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steeds joh?
Deze hing slapjes en had niet echt heldere bladeren. Wel jammer, was anders een mooie geweest.
Ik ging n.a.v. het aftellen eens in FB kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens gezien tot ik er een topic over las
Jezus, zonde :\. Ben wel echt heel blij dat ik van de rouwvliegjes af ben.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst kruidje-roer-me-niet gekocht. Hartstikke leuk. Blaadjes open en dicht, reageerde op daglicht. En ineens poef, halfdood. Kijk ik goed, was het een hoop spinrag en beestjes. Zo jammer.
Die zijn rustiger. Rennen niet de hele dag voor me weg. Heb het vrouwtje van et weekend voor het eerst onder der kin gekriebeldquote:Op maandag 14 oktober 2019 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met de poezels?
Kun je een keertje 'de poes' zeggen...quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn rustiger. Rennen niet de hele dag voor me weg. Heb het vrouwtje van et weekend voor het eerst onder der kin gekriebeld
Zou best eens kunnen maar betwijfel of het ook daadwerkelijk gebeurd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een keertje 'de poes' zeggen...
oh ja, tijd om een vakantie te boekenquote:
Goed tekenquote:Op maandag 14 oktober 2019 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn rustiger. Rennen niet de hele dag voor me weg. Heb het vrouwtje van et weekend voor het eerst onder der kin gekriebeld
Dat vier ik nietquote:
Waar ga je naartoequote:Op maandag 14 oktober 2019 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, tijd om een vakantie te boeken
dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe? Of waar wil je naartoe.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je een keertje 'de poes' zeggen...
11:30. Lekker voor de drukte.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
12 uur gaan we toch allemaal lunchen.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
oh, ik vat em nu pas.... gemiste kans dit
7:00.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij zit daar al sinds half zes ofzo.
12:30 wandelen, 13:00 lunchenquote:Op maandag 14 oktober 2019 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
12 uur gaan we toch allemaal lunchen.
Ambtenarenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
12:30 wandelen, 13:00 lunchen
wel prima wandelweer vandaagquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
12:30 wandelen, 13:00 lunchen
Correctquote:
Ja, heerlijk! Kreeg het zowaar warmquote:
hier nog nietquote:
dat is dan het probleem van hookers.nl denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar denken ze op hookers.nl heel anders over.
Het lukt mij ook niet bepaald goed. Toe aan vakantie.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:18 schreef DrMarten het volgende:
In de zon is het warm buiten idd. Lunchwandeling zit er weer op. Nu mezelf aan het werk zien te krijgen.
nog 2,5 dag werkenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie, ik wil ook.
Maar eens kijken voor een weekendje weg ofzo
Jaaa, leuk!quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vakantie, ik wil ook.
Maar eens kijken voor een weekendje weg ofzo
Waar gaat jouw komende vakantie naartoe?quote:
Oh, een weekendje terug naar je roots?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, leuk!
Wij gaan een weekendje naar Enschede.
Ik probeer de laatste week van oktober de agenda leeg te houden. Dan even paar dagen vrijquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet bepaald goed. Toe aan vakantie.
Nog drie weken.
Esbjerg-Ribe-Fanö-Odense. (oftewel Denemarken)quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar gaat jouw komende vakantie naartoe?
[..]
Oh, een weekendje terug naar je roots?Helaas krijg je daar geen vakantiegevoel van, althans, dat kan ik me niet voorstellen
Oh volgens mij had ik het al eens gevraagdquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Esbjerg-Ribe-Fanö-Odense. (oftewel Denemarken)
Oh, stiekem welquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar gaat jouw komende vakantie naartoe?
[..]
Oh, een weekendje terug naar je roots?Helaas krijg je daar geen vakantiegevoel van, althans, dat kan ik me niet voorstellen
Oh echt?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stiekem wel. Kom er maar zo weinig dat het een gevoel van thuiskomen is en dat is beter dan vakantie. Of zo
.
Nee, ik vind naar Enschede gaan echt heerlijk. Rust er ook helemaal uit.
Dat komt omdat je er woontquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh echt?Ik kan me dat echt helemaal niet voorstellen
![]()
Nouja, dan is het alleen maar beter
Hier betrekt t ookquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kwam me hier net een plensbui overheen
Overdag heeft het hier niet geregend, zag wel een bui verderop langstrekken. 's Avonds, toen ik net thuis was van de Chinees, begon het pas te hozen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier betrekt t ook.
Was gisteren ook zo'n dag. Stralend zonnetje, 2 tellen een regenbui van heb ik jou daar, en dan weer stralende zon.
Goede timing dan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overdag heeft het hier niet geregend, zag wel een bui verderop langstrekken. 's Avonds, toen ik net thuis was van de Chinees, begon het pas te hozen.
Ja, maar ik ben van plan er weg te gaan en ik kan me gewoon niet voorstellen dat het dan beter voelt dan vakantie om voor een weekendje ofzo naar Enschede te gaanquote:
In de regenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
Zo dan, heeft hier een baby een woedeaanval. Die mensen vragen of ze 't buiten willen laten afkoelen is niet zo aardig, he.
wel zin in ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh volgens mij had ik het al eens gevraagdTof! Fijn om naar uit te kijken ook
Gewoon verzuipen dat ding. We hebben al meer dan genoeg van die lawaai- en poepfabrieken op deze planeet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
Zo dan, heeft hier een baby een woedeaanval. Die mensen vragen of ze 't buiten willen laten afkoelen is niet zo aardig, he.
Hangt er een beetje vanaf waar je zit in Enschede natuurlijk. Ergens buitenaf tussen de bossen of midden op Pathmos tussen het tuigquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh echt?Ik kan me dat echt helemaal niet voorstellen
![]()
Nouja, dan is het alleen maar beter
Daar ligt het bij mij echt niet aanquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar je zit in Enschede natuurlijk. Ergens buitenaf tussen de bossen of midden op Pathmos tussen het tuig
Ik zou toch wel eerst een proefritje maken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ja doe maar, dan hoef ik zelf niet te baren.
Nou ja je kunt niet een beetje baren om het uit te proberen. Of bedoel je wat er voorafgaat?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou toch wel eerst een proefritje maken.
Of de baby eerst even een avondje uitproberen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja je kunt niet een beetje baren om het uit te proberen. Of bedoel je wat er voorafgaat?
Als je er zelf een maakt kun je ook niet kiezen of het een leuke wordt toch.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Of de baby eerst even een avondje uitproberen.
Nou ja, als je zo'n vreemd kind van iemand wilt overnemen, dan ga je toch eerst een weekendje testen of het wat is? Misschien is dit wel een enorm rotkind.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja je kunt niet een beetje baren om het uit te proberen. Of bedoel je wat er voorafgaat?
Soort Russische roulette.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er zelf een maakt kun je ook niet kiezen of het een leuke wordt toch.
Het gevoel van thuiskomen is beter dan vakantiequote:Op maandag 14 oktober 2019 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben van plan er weg te gaan en ik kan me gewoon niet voorstellen dat het dan beter voelt dan vakantie om voor een weekendje ofzo naar Enschede te gaanMaar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen
Ja, dat snap ik welquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gevoel van thuiskomen is beter dan vakantie.
Hangt ook maar af wie je het vraagtquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo watquote:
Ja dat kan ik niet hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon verzuipen dat ding. We hebben al meer dan genoeg van die lawaai- en poepfabrieken op deze planeet.
Ja maar ik heb het toch ook over mezelfquote:
Jezus wat is er met je gebeurd.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo wat.
[..]
Ja dat kan ik niet hoor.
Rammelende eierstokken denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat is er met je gebeurd.
Ik word genuanceerd denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat is er met je gebeurd.
Precies. Overbevolking is een serieus probleem!quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon verzuipen dat ding. We hebben al meer dan genoeg van die lawaai- en poepfabrieken op deze planeet.
Ik heb ook ineens een brief aan een pasgeboren baby geschreven (nee, ik date niet NOG jonger....).quote:
Ik heb t gemist.quote:
WAT IS ER DAN??quote:
Straks is er niet eens meer een zwembad in Enschede. Althans geen recreatiebad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien. Ze bakkeleien nu al zo lang over de zwembadenquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Straks is er niet eens meer een zwembad in Enschede. Althans geen recreatiebad.
Dat is gewoon raar, Engeltje.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens een brief aan een pasgeboren baby geschreven (nee, ik date niet NOG jonger....).
Heel lief en zo... getver. What is WRONG with me?!
Boeiend. Ga toch niet zwemmen in Enschede.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Straks is er niet eens meer een zwembad in Enschede. Althans geen recreatiebad.
Dat is gewoon lief!quote:
Jezus, wie noemt z'n kind nu Wolfquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is gewoon lief!
Omdat het kindje Wolf heet en de moeder helemala sprookjes-fan is, ben ik in broefvorm een sprookje begonnen. Ook omdat de moeder en ik ook ouderwets elkaar brieven schrijven, en dit nu de eerste voor de baby is.
Mijn beste vriendin.quote:
Wolf.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is gewoon lief!
Omdat het kindje Wolf heet en de moeder helemala sprookjes-fan is, ben ik in broefvorm een sprookje begonnen. Ook omdat de moeder en ik ook ouderwets elkaar brieven schrijven, en dit nu de eerste voor de baby is.
Hoor ik steeds vaker. Lekker gek.quote:
Mag je met twee al spreken over een roedel?quote:
Ik gok wel dat t net zo wild wordt, de ouders kennendequote:Op maandag 14 oktober 2019 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag je met twee al spreken over een roedel?
Wist je dat een mannelijke wolf een rekel heet?quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag je met twee al spreken over een roedel?
Ik vind dit wel cutequote:Op maandag 14 oktober 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is gewoon lief!
Omdat het kindje Wolf heet en de moeder helemaal sprookjes-fan is, ben ik in briefvorm een sprookje begonnen. Ook omdat de moeder en ik ook ouderwets elkaar brieven schrijven, en dit nu de eerste voor de baby is.
Ja, wist ik.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wist je dat een mannelijke wolf een rekel heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 15:53:31 ]
Van de meeste hond-achtigen ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En de moeder vond dat ook, daar gaat t omquote:
Ik vind t vreselijkquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin.
Ik vind t lief en stoer.
Een kind van 1 jaar dat kan lezen? Beetje optimistischquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de moeder vond dat ook, daar gaat t om
(nou ja, en de baby straks, maar die kan nog niet lezen. Volgend jaar of zo)
Hence thequote:Op maandag 14 oktober 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind van 1 jaar dat kan lezen? Beetje optimistisch?
Ik zie op FB mensen van in de vijftig die het nog niet kunnen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kind van 1 jaar dat kan lezen? Beetje optimistisch?
Ik heb er ook wel eens moeite mee.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie op FB mensen van in de vijftig die het nog niet kunnen.
Het staat gewoon symbool voor de armoedige prutstad, maar wel een schuld van een paar miljoen overnemen van een schuldlijdend voetbalclubje.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Ga toch niet zwemmen in Enschede.
Ik zit te bedenken wat ik met deze info moet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het staat gewoon symbool voor de armoedige prutstad, maar wel een schuld van een paar miljoen overnemen van een schuldlijdend voetbalclubje.
(Oh ja en ze betalen mijn facturen te laat.
Een incassobureau beginnen natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik met deze info moet.
Euhm helemaal niks maar het was superduper fijn om mijn klacht bij je kwijt te kunnen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik met deze info moet.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is gewoon lief!
Omdat het kindje Wolf heet en de moeder helemaal sprookjes-fan is, ben ik in briefvorm een sprookje begonnen. Ook omdat de moeder en ik ook ouderwets elkaar brieven schrijven, en dit nu de eerste voor de baby is.
Het staat vooral symbool voor het over de schutting gooien van taken door het Rijk, zonder daar een fatsoenlijke zak geld bij te doen. Enschede is echt niet de enige gemeente die daardoor in de problemen zit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het staat gewoon symbool voor de armoedige prutstad, maar wel een schuld van een paar miljoen overnemen van een schuldlijdend voetbalclubje.
(Oh ja en ze betalen mijn facturen te laat.
Don't care, not your baby, not the father, not the one I'm doing it for!quote:
Een sanseveria dood krijgen is wel een kunst ja!quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Flikkert m'n halve sansevieria ineens uit elkaarDacht dat die dingen zowat van plastic waren.
Nou ja, dan heb jij er iig nog wat aan gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm helemaal niks maar het was superduper fijn om mijn klacht bij je kwijt te kunnen.
Ik merk dat er ergens een lokale politicus een enorme invloed op jou heeft gehadquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het staat vooral symbool voor het over de schutting gooien van taken door het Rijk, zonder daar een fatsoenlijke zak geld bij te doen. Enschede is echt niet de enige gemeente die daardoor in de problemen zit.
Ondertussen zitten ze in Den Haag te verzinnen wat ze toch in godsnaam met al die miljarden moeten die ze overhouden terwijl in het hele land bibliotheken en zwembaden dicht moeten, openbaar groen niet meer onderhouden wordt, kinderen met problemen niet meer geholpen kunnen worden etc.
Enschede is van oudsher al een arme stad met veel problemen, daar komt het dan extra hard aan.
Wist Corrie dat ook?quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die liet zich geregeld gangbangen door de hele roedel denk ik.quote:
Mijn huis is de speeltuinquote:Op maandag 14 oktober 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat jouw plaatselijke speeltuin ook dicht Fax?
Even voor de duidelijkheid, ik woon in een redelijk rijk dorp en heb niets met Pluskut.quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het staat vooral symbool voor het over de schutting gooien van taken door het Rijk, zonder daar een fatsoenlijke zak geld bij te doen. Enschede is echt niet de enige gemeente die daardoor in de problemen zit.
Ondertussen zitten ze in Den Haag te verzinnen wat ze toch in godsnaam met al die miljarden moeten die ze overhouden terwijl in het hele land bibliotheken en zwembaden dicht moeten, openbaar groen niet meer onderhouden wordt, kinderen met problemen niet meer geholpen kunnen worden etc.
Enschede is van oudsher al een arme stad met veel problemen, daar komt het dan extra hard aan.
https://www.parool.nl/ned(...)rmijdelijk~bf84b1ea/quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik woon in een redelijk rijk dorp en heb niets met Pluskut.
Maar de problemen van Enschede spelen echt niet in heel NL.
Omdat ik wat klanten daar heb ken ik inmiddels het algehele aangeprate minderwaardigheids complex wat daar overal heerst.
Veel extra ruimte nog. Volgens mij heb je plannen...quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even testpassen. Bijna klaar.
Wanneer Brazilië?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel extra ruimte nog. Volgens mij heb je plannen...
Ik haal haar wel opquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Vriendin moet vandaag terugvliegen vanuit Barcelona.
Uhuh. Veel opvulplaatjes maken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel extra ruimte nog. Volgens mij heb je plannen...
Dit boeit ons niks Dinoquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Vriendin moet vandaag terugvliegen vanuit Barcelona.
Jawel maar die vlucht gaat wel of niet, ze gaan je vriendin verder niks doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je leest natuurlijk het nieuws niet, verrassend
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel maar die vlucht gaat wel of niet, ze gaan je vriendin verder niks doen.
Had je anders verwacht?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je leest natuurlijk het nieuws niet, verrassend
Grote protesten vanwege veroordelingen rondom het onafhankelijkheidsreferendum. Heel Barcelona ligt plat, inclusief vliegveld.quote:
Paar daagjes extra in Barcelonaquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grote protesten vanwege veroordelingen rondom het onafhankelijkheidsreferendum. Heel Barcelona ligt plat, inclusief vliegveld.
Maar wat wil je nou zeggen dan, wat boeit het ons nou of zij wat vertraging heeft. Ik vind die straffen van 12 jaar vrij belachelijk, laat anderen dan maar even een paar uur last hebben.quote:
Uhuhquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Veel opvulplaatjes maken.
Whehehe. Nee, de bedoeling is dat deze kast een paar jaar meegaat. Dus het zal even duren voor hij vol is. Hoop ik.
Het boeit me weinig wat jij er van vindt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou zeggen dan, wat boeit het ons nou of zij wat vertraging heeft. Ik vind die straffen van 12 jaar vrij belachelijk, laat anderen dan maar even een paar uur last hebben.
MCH heeft nog altijd een beetje moeite om te aardenquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat 'n liefde onderling weer hier
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het boeit me weinig wat jij er van vindt.
Naar Luxemburg is sowieso kut om naartoe te vliegen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Je weet zelf dat je het alleen erom gaat dat je kutje later thuis is, de rest boeit je niet. NOU DAT IS DUS ERG!!!
Denk dat Dino echt gevoelens heeft voor haar.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Je weet zelf dat je het alleen erom gaat dat je kutje later thuis is, de rest boeit je niet. NOU DAT IS DUS ERG!!!
Lief hequote:Op maandag 14 oktober 2019 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Dino echt gevoelens heeft voor haar.
Gevoelens van twijfel en frustratie?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Dino echt gevoelens heeft voor haar.
Ben je weer aan het projecteren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gevoelens van twijfel en frustratie?
Haha geintje, is jou ook gewoon gegund.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je weer aan het projecteren.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Even wennen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe was dat feest van Fripsel eigenlijk welke Elvi wilde overnemen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |