Maak een afzichtelijk mooie paint! Erg des FOKs!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 0 ontwerpskills helaas.
Kan deze actie niet op de FP? Of staat/stond-ie daar al?quote:
Ik zal vrijdag eens kijken als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak een afzichtelijk mooie paint! Erg des FOKs!
Dit is een goed idee, maar dan koop ik er ook één en geef ik me voortaan uit als kaneelstokjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag eens kijken als ik vrij ben.
Dan kan ik mijn shirt mooi naar meets aandoen
Er is maar 1 foto van mij. Dus meeste weten niet hoe ik er uit zie.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is een goed idee, maar dan koop ik er ook één en geef ik me voortaan uit als kaneelstokje
Zeg meisje, wil jij eens aan een grote kaneelstok sabbelen?![]()
Daaromquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is maar 1 foto van mij. Dus meeste weten niet hoe ik er uit zie.
Slim.
Nu willen we ook een mod-shirtquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:10 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Een mooi wolvenshirt (voor meisjes) kan niet ontbreken natuurlijk. En verkapt kijk mijn epische paintskills!![]()
[ link | afbeelding ]
@:nine. Deze is voor op feestjes.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het:
ode to murp.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het:
ode to murp.
Deze zou ik dragen, en dan samen met murp op de foto gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het:
ode to murp.
Maar er is er maar één met een kerstmutsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:42 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een foute kersttrui maar dat het patroon dan van fok smilies is gemaakt.
Ja Paint dan ook wat voor 'm, luiwammes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |