Champagnequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij een feestje hier hoort rode wijn
De diamanten versiequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel het origineel hoor, niet de versie waar Diaan fan van is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fok jullie allemaal de moeder!!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
In het winkelcentrum staat een piano en, na wat overtuiging door mij, heeft Symph daar vanmiddag wat zitten spelenmeteen een fanschare er omheen
De gemiddelde leeftijd van mijn fanschare was 3,5quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Binnenkort beroemd
![]()
Opnames gemaakt?
Wij hebben geen smartphones, een oma heeft wel haar kleinkind gefilmd die luisterde, heel netjes zonder anderen in beeld te nemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Binnenkort beroemd
![]()
Opnames gemaakt?
Dat zijn nu prima verzoekjes, lijkt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef robdriessen het volgende:
We zouden eigenlijk ook eens een keer een show moeten doen met al die foute oude klassiekers van FOK!radio / Radio Onzin / Radio 49.
Ik denk aan The Pope Of Dope, Fout Ventje, Fucking Vet, etc.
Wanneer ga je die show draaienquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef robdriessen het volgende:
We zouden eigenlijk ook eens een keer een show moeten doen met al die foute oude klassiekers van FOK!radio / Radio Onzin / Radio 49.
Mag dat dan wel zonder de sommige bijbehorende foute figuren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef robdriessen het volgende:
K3,5quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van mijn fanschare was 3,5
Vader Jacob vonden ze het leukst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |