abonnement Unibet Coolblue
pi_189442174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:49 schreef vouwdeurtje het volgende:

Volgens @:Metalfrost theorie zou iemand van 30 jaar niet met iemand van 20 jaar kunnen (want minimale leeftijd moet 22 jaar zijn), maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar (want minimale leeftijd is 27 jaar). In beide gevallen is het leeftijdsverschil 10 jaar.
Denk nog heel even verder, je bent er bijna. Een kind van 10, kan dat met iemand van 20? Nee? Is toch ook maar een verschil van 10 jaar?

De formule geeft aan dat hoe ouder je wordt, hoe groter het verschil mag zijn. Bij jongeren mag een klein leeftijdsverschil, bij ouderen mag een groot leeftijdsverschil. Iemand van 80 mag dus wel met iemand van 50, terwijl daar toch 30 jaar tussen zit.

(Maar als je vindt dat iemand van 20 wel met iemand van 10 mag, dan ben ik uitgeluld verder)
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:03:31 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189442570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:51 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Nutteloze one-liner zonder argumentatie.

Denken dat verantwoordelijkheid nemen voor iets dat jou persoonlijk niet verder helpt in het leven ooit beloond gaat worden :') Ik ga juist verder dan ooit komen in het leven zo.

Ik help alleen mensen en doe alleen dingen als ik daarvoor voldoende beloond wordt en/of als ik mijn (vriendschappelijke) relatie met die persoon genoeg waardeer.

Iemand een bos bloemen komen brengen als diegene ziek in het ziekenhuis ligt, is iets dat prima in mijn straatje past. Dat kost weinig moeite maar 'betekent veel'. Makkelijk punten scoren dus. Zelfde met zoveel dingen.

Zo handelt overigens iedereen, alleen durven de meesten het niet toe te geven omdat zij mentaal zwak zijn.
Je gaat helemaal niet verder komen. Je probeert een jeugd in te halen die je niet in kan halen omdat dat al voorbij is.

Je bent blijven hangen en zelfs wat terug gegaan. Voor nu lijkt dat even tof, maar dat gaat niet zo blijven.

Snap best waarom je dit nu zo doet en voor nu is het misschien ook wel goed.
Je hebt keihard geknokt om jezelf wat beter te voelen en wat ruimte nemen om de vruchten daarvan te plukken is echt niet slecht. Dat moet je jezelf ook gunnen.

Zolang je niemand kwaad doet ermee (je dwingt niet, je misbruikt niet, je neemt niet wat je wil ten koste van de ander) is daar niets mis mee.

Pas op met stilstaan. Toen je tegen jezelf zei ik ga dit veranderen heb je doelen gesteld. Dit is enkel een mijlpaal, niet je echte doel.
Vier deze mijlpaal, dat heb je verdient.
Maar blijf er niet in hangen. Want dan wordt het sneller zuur dan je lief is.
Neem het leuke, lekkere en goede mee, maar ga door.

Aan het eind van de dag ben je nu nog pijn aan het verwerken uit je verleden.
Een patroon waar je doorheen moet. Met de nadruk op doorheen.
In dit deel blijven hangen zal destructief worden. Het is nog niet klaar.

Wat is je volgende mijlpaal?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cause_Mayhem op 15-10-2019 11:09:10 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189444560
Als 20-jarige geilen op 15-/16-jarige sletjes was wel een dingetje vroeger. Nu als 30+ moet ik er niet aan denken. Sterker nog, vrouwen van in de 30 vind ik tegenwoordig het meest aantrekkelijk. Het is een soort volwassenheid of rust die ze uitstralen.

Grappig dat dat in 10 jaar tijd zo verschuift. En werkelijk, de mensen die hier roepen dat een 40-jarige makkelijk met een 16-jarige moet kunnen, gat-verre-damme :r :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:24:45 #129
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189444866
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
ik vind man 30 en meisje 18 ziekelijk. Net zoals jongen 18 en meisje 13. Vind vrouw 30 en man 18 dan toch anders.
:')
pi_189447842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:24 schreef incel het volgende:

[..]

:')
Rellerige account naam heb je, past wel bij dit topic :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:36:47 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189448266
Wat een ontzettende idioten zitten er in dit topic.
Morele kompassen en waanzinnige formules die gaan bepalen wat je mag neuken of niet.
Man man man.

16 mag volgens de wet, en 18 al helemaal.
Leef eens een keertje zou ik zeggen.

Maargoed, iemand die met formules en ander gezwets komt aanzwaaien maakt sowieso al geen kans bij een jonge meid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:39:16 #132
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189448303
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een ontzettende idioten zitten er in dit topic.
Morele kompassen en waanzinnige formules die gaan bepalen wat je mag neuken of niet.
Man man man.

16 mag volgens de wet, en 18 al helemaal.
Leef eens een keertje zou ik zeggen.

Maargoed, iemand die met formules en ander gezwets komt aanzwaaien maakt sowieso al geen kans bij een jonge meid.
Ik denk eerder dat niemand hier kans maakt op een jonge meid. Of op een vrouw in het algemeen.
Houd van poesjes
pi_189448664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat niemand hier kans maakt op een jonge meid. Of op een vrouw in het algemeen.
:D
pi_189449020
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een ontzettende idioten zitten er in dit topic.
Morele kompassen en waanzinnige formules die gaan bepalen wat je mag neuken of niet.
Man man man.

16 mag volgens de wet, en 18 al helemaal.
Leef eens een keertje zou ik zeggen.

Maargoed, iemand die met formules en ander gezwets komt aanzwaaien maakt sowieso al geen kans bij een jonge meid.
Voor een 16 jarige gaan als je ook een meid van 22 kunt palen. :') Wat moet je dan met zo'n kind joh. Vies.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:04:17 #135
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189449538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:07 schreef DjVero het volgende:
Als 20-jarige geilen op 15-/16-jarige sletjes was wel een dingetje vroeger. Nu als 30+ moet ik er niet aan denken. Sterker nog, vrouwen van in de 30 vind ik tegenwoordig het meest aantrekkelijk. Het is een soort volwassenheid of rust die ze uitstralen.

Grappig dat dat in 10 jaar tijd zo verschuift. En werkelijk, de mensen die hier roepen dat een 40-jarige makkelijk met een 16-jarige moet kunnen, gat-verre-damme :r :r
Ik ben het met je eens dat dat ranzig is, of in ieder geval, het idee, maar volgens de wet (en ik heb het opgezocht, en nog een keer opgezocht, maar ik ben niet thuis in wetten, dat dan ook weer niet), maar vanaf 16 is het legaal, indien het niet onder wat voor vorm van dwang dan ook plaats heeft.

Ik vraag me serieus af wat je met een meisje van 16 moet als je zo oud bent, en ik vraag me ergens ook wel een beetje af of er dan niet iets mis is met je (persoonlijke mening), maar het schijnt dus echt legaal te zijn, dus ik kan er niet heel veel mee ben ik bang.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189449748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:29 schreef viceversa het volgende:

[..]

Voor een 16 jarige gaan als je ook een meid van 22 kunt palen. :') Wat moet je dan met zo'n kind joh. Vies.
Voor haar is sex nog iets bijzonders en ben jij daarom bijzonder. Een 22 jarige die al 10 bedpartners gehad heeft, voor haar stelt sex niet zoveel meer voor.

Mijn ex was een slet (6 bedpartners op 20 jarige leeftijd) en bij haar merkte ik al dat zij zich niet aan een persoon kon binden. Dan liever een (bijna) maagd van 16 waar je een toekomst mee op kan bouwen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:24:43 #137
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189449788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Voor haar is sex nog iets bijzonders en ben jij daarom bijzonder. Een 22 jarige die al 10 bedpartners gehad heeft, voor haar stelt sex niet zoveel meer voor.

Mijn ex was een slet (6 bedpartners op 20 jarige leeftijd) en bij haar merkte ik al dat zij zich niet aan een persoon kon binden. Dan liever een (bijna) maagd van 16 waar je een toekomst mee op kan bouwen.
Als je zelf 17 bent misschien :D
Houd van poesjes
pi_189449822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als je zelf 30 bent misschien :D
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:05:16 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189450372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Voor haar is sex nog iets bijzonders en ben jij daarom bijzonder. Een 22 jarige die al 10 bedpartners gehad heeft, voor haar stelt sex niet zoveel meer voor.

Mijn ex was een slet (6 bedpartners op 20 jarige leeftijd) en bij haar merkte ik al dat zij zich niet aan een persoon kon binden. Dan liever een (bijna) maagd van 16 waar je een toekomst mee op kan bouwen.
Welke toekomst? :D als je denkt dat een meisje van 16 die 0 ervaring heeft voor de rest van je leven bij je blijft ben je op zn minst heel erg naïef.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189450477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Voor haar is sex nog iets bijzonders en ben jij daarom bijzonder. Een 22 jarige die al 10 bedpartners gehad heeft, voor haar stelt sex niet zoveel meer voor.

Mijn ex was een slet (6 bedpartners op 20 jarige leeftijd) en bij haar merkte ik al dat zij zich niet aan een persoon kon binden. Dan liever een (bijna) maagd van 16 waar je een toekomst mee op kan bouwen.
Dat is inderdaad waar het op neerkomt: onzekere mannen die graag bijzonder willen zijn voor een meisje met weinig ervaring. Hoe sneu ben je dan als je als man 25+ bent. Is een vrouw met ervaring en die weet wat ze doet echt zo intimiderend?

Ik bedoel, pedo's gebruiken hetzwlfse argument. Een kind is nog 'onschuldig en onervaren'. Als volwassene moet je toch wat anders willen? Wat gelijkwaardigers.

Seks stelt voor iemand met 22 bedpartner nog steeds veel voor, afhankelijk van de persoon. Zeker als er gevoelens bij komen.

En als het je om seks gaat, moet het niet uitmaken of je seks hebt met iemand van 16 of 25. Die van 25 is wrs beter in bed zelfs. Gaat het je om het opbouwen van een relatie, dan heeft een leeftijdsgenoot ook de voorkeur. Dus waarom dan die drang naar een 16 jarige? Behalve eigen onzekerheid.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:13:50 #141
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189450483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:27 schreef Kippendief het volgende:

[..]

16 jarigen vinden iemand van 30 hoogbejaard. Wees gerust.
En dat klopt, want als zij 30 is ben jij 44 en wordt je ingeruild voor een beter exemplaar.
Houd van poesjes
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:15:04 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_189450504
Ah, pedo's. Nou het heeft 6 pagina's geduurt. Nog best lang voor fok-begrippen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_189450527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:15 schreef Fok-it het volgende:
Ah, pedo's. Nou het heeft 6 pagina's geduurt. Nog best lang voor fok-begrippen
Ik noem ze geen pedo's. Ik herkende enkel het argument en dat vond ik opvallend.

Efebofiel dan, eventueel.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:19:52 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_189450584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik noem ze geen pedo's. Ik herkende enkel het argument en dat vond ik opvallend.

Efebofiel dan, eventueel.
Ik kan er geen bronnen bij halen maar ik meen ergens gelezen te hebben dat vrouwen(meiden) voor mannen biologisch gezien het aantrekkelijkst zijn rond die leeftijd. Dus dan kan het moreel wat meer questionable zijn maar biologisch gezien is dat het wat minder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_189450616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kan er geen bronnen bij halen maar ik meen ergens gelezen te hebben dat vrouwen(meiden) voor mannen biologisch gezien het aantrekkelijkst zijn rond die leeftijd. Dus dan kan het moreel wat meer questionable zijn maar biologisch gezien is dat het wat minder
Wat we aantrekkelijk vinden wordt ook veel cultureel bepaald echter, het is niet alleen biologie.

Puur lichamelijk geef ik je geen ongelijk. Maar als ik dan kijk naar de gemiddelde 16 jarige... denk ik toch dat alleen een bepaald slag man daar bewust op aast. Goed, ook acteurs en artiesten blijkbaar, die voor het uitkiezen hebben... Maar daarvan denk ik dat het ook een machtsdingetje is (geen bron).
pi_189450989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:34 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Denk nog heel even verder, je bent er bijna. Een kind van 10, kan dat met iemand van 20? Nee? Is toch ook maar een verschil van 10 jaar?

De formule geeft aan dat hoe ouder je wordt, hoe groter het verschil mag zijn. Bij jongeren mag een klein leeftijdsverschil, bij ouderen mag een groot leeftijdsverschil. Iemand van 80 mag dus wel met iemand van 50, terwijl daar toch 30 jaar tussen zit.

(Maar als je vindt dat iemand van 20 wel met iemand van 10 mag, dan ben ik uitgeluld verder)
Heb ik dat gepost dan? Volgens mij niet.

De formule deugt niet omdat iemand van 30 jaar niet met iemand van 20 jaar kan (zijn beide volwassenen, dus ik zie het probleem niet), terwijl iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar kan. Dat heeft niets met moraliteit te maken.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189451016
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een ontzettende idioten zitten er in dit topic.
Morele kompassen en waanzinnige formules die gaan bepalen wat je mag neuken of niet.
Man man man.

16 mag volgens de wet, en 18 al helemaal.
Leef eens een keertje zou ik zeggen.

Maargoed, iemand die met formules en ander gezwets komt aanzwaaien maakt sowieso al geen kans bij een jonge meid.
Amen _O_
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189451072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welke toekomst? :D als je denkt dat een meisje van 16 die 0 ervaring heeft voor de rest van je leven bij je blijft ben je op zn minst heel erg naïef.
Daar heb je zeker een punt.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:52:21 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189451111
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:13 schreef viceversa het volgende:
Dat is inderdaad waar het op neerkomt: onzekere mannen die graag bijzonder willen zijn voor een meisje met weinig ervaring. Hoe sneu ben je dan als je als man 25+ bent. Is een vrouw met ervaring en die weet wat ze doet echt zo intimiderend?
Nee, hoeft niet met onzekerheid te maken te hebben.
Het is hoe sommigen naar vrouwen kijkt.
Een meisje met veel bedpartners wordt door velen als verpest of laag gezien. Vooral in islamitische kringen zie je dat vaak. In die cultuur zoeken gasten bijvoorbeeld een jonge pure maagd in Marokko die nog niet aangetast is, terwijl die gasten zelf rondgeneukt hebben als konijnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189451121
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:13 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar het op neerkomt: onzekere mannen die graag bijzonder willen zijn voor een meisje met weinig ervaring. Hoe sneu ben je dan als je als man 25+ bent. Is een vrouw met ervaring en die weet wat ze doet echt zo intimiderend?
Een aanzienlijke groep mannen van 25+ is nog maagd. Okee, je hebt als man van 25+ meer levenservaring. Bij een relatie telt die ervaring. Echter op het gebied van intimiteit of seks heb je nauwelijks tot geen ervaring. In dat opzicht pas je als oudere maagd wel bij die jonge meid.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')