Ik vind het immoreel om bijvoorbeeld als man van 30 een meisje was 16 te neuken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
In Americaanse series zie je veelal comische scènes waarbij een volwassene wacht tot een meisje/jongen achttien word om er gemeenschap mee te hebben.
In Nederland ligt de grens op zestien.
Betekent dat dat je gebruik maakt van die grens of vind je ondanks dat het mag het immoreel?
Ik vind 't prima. Vooral als ze zichzelf sexualiseren.
[ afbeelding ]
Nee, vind dit interessant.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:44 schreef Armani XL het volgende:
Wordt dit je zoveelste hit-and-run-topic?
Dan speelt er een bepaalde gezagsverhouding maar een zestienjarige baffen die je ziet in de discotheque is toch chil.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:44 schreef Fretwork het volgende:
Persoonlijk vind ik dat extreem jong en vind ik tieners überhaupt te jong.
Voelt een beetje als docenten die de dag na de diploma-uitreiking ineens een relatie hebben met een 17-jarige. Iets in mij vind dat gewoon vies.
waarom?quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:45 schreef Keep_Walking het volgende:
vind het immoreel om bijvoorbeeld als man van 30 een meisje was 16 te neuken.
Eens. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:49 schreef freeman1 het volgende:
Die foto is ondersteunend materiaal? Zou raken
Verschillende redenen.quote:
Zou er niet per se tegen zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Verschillende redenen.
Stel voor dat het jouw dochter was? Hoe zou je er dan bij voelen?
Is toch eveneens te zeggen over iemand van dezelfde leeftijd?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Altijd lastig, seks ja, relatie nee.
Of je moet een bizar goeie klik hebben en dat het een gevalletje liefde kent geen leeftijd / voor de rest van het leven samen word op de een of andere manier, maar hoe vaak gebeurt dat nou?
Eens maar vraag me af hoe we dan toch tot deze grenzen zijn gekomen. Zestienjarige baffe word je gezien als perv terwijl ze juist in de bloei van d'r sexualiteit is, al ontmaagd en zelf ook wel zin in lul heeft.quote:Moreel gezien.. tja, bestaat dat wel?
Universeel gezien zijn er eigenlijk geen grenzen behalve wat de natuur min of meer als grens aangeeft.
Dan is 16 zelfs nog oud in dat opzicht.
Nou ik wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou er niet per se tegen zijn.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
ik vind man 30 en meisje 18 ziekelijk. Net zoals jongen 18 en meisje 13. Vind vrouw 30 en man 18 dan toch anders.
Maria was toch tiener terwijl Jozef al volwasse was?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik wel.
Ik denk altijd vanuit mijn christelijke opvoeding bij zo’n vraagstelling. Ik vind sowieso roekeloze seks eigenlijk een zonde, hoewel ik het ook heb gedaan toen ik jonger was.
Maar goed, dat ben ik met mijn nieuwe conservatieve kijk erop. Ik snap dat anderen dat anders zien.
Waarom?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind sinds mijn 30e alles onder de 25 al te jong, hoewel ik op mijn werk een hertje van 21 heb rondlopen met een geweldige reet, die zou ik wel een keer raken.
Maar daadwerkelijk een relatie (hoe dun ook) aangaan met een meisje dat nog geen 25 is vind ik immoreel. Voor mezelf dan, een ander zou ik er niet op afrekenen, dan sluit ik me gewoon aan bij wat wettelijk bepaald is. Dat geeft rust.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Maria was toch tiener terwijl Jozef al volwasse was?
Deze grenzen komen voort uit een overdreven reacties van eigenlijk een kleine groep psychologen vooral die een adviserende rol hebben bij zulke regel en wetgeving.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is toch eveneens te zeggen over iemand van dezelfde leeftijd?
[..]
Eens maar vraag me af hoe we dan toch tot deze grenzen zijn gekomen. Zestienjarige baffe word je gezien als perv terwijl ze juist in de bloei van d'r sexualiteit is, al ontmaagd en zelf ook wel zin in lul heeft.
Achter 16 zit wel wat meer dan overbezorgde psychologen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Deze grenzen komen voort uit een overdreven reacties van eigenlijk een kleine groep psychologen vooral die een adviserende rol hebben bij zulke regel en wetgeving.
Verreweg de meeste EU landen hanteren, gemiddeld, 14 als "age of consent".
Sowieso in de hele wereld is het niet bepaald uniform 18 of 16+, dan zit Nederland zelfs nog redelijk laag met 16.
En je hebt van die roeptoeters die meteen pedofilie roepen zonder enige vorm van kennis wat het woord betekent.
Omdat ik intellectueel alles onder de 25 (ofzo) niet als gelijke kan zien, door bijvoorbeeld het gebrek aan levenservaring. Dan kan ik me niet meer aangetrokken voelen tot zo iemand. Lichamelijk natuurlijk heus wel, maar daar houdt het wel op, een relatie is geen optie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Waarom vind je 't immoreel en waarom die grens?
Zoek je ze dan specifiek uit op leeftijd? Hoe weet je dat ze niet liegen zoals ze veelal doen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
Sommige 15/16 jarige zijn soms wel aantrekkelijk ja, puur lichamelijk.
Ik ga zelf geregeld naar 18 jarige hoeren als ik in België ben.
Maar voor een relatie vraag ik me ook af wat je met een 16/17/18 jarige moet.
Niets van levenservaring, onafhankelijkheid, ze lijken vaak te veel op volwassen pubers qua gedrag.
Een stukje meer, maar het is veelal onzin en meer sociaal maatschappelijk wat veranderlijk is door de eeuwen zo niet jaren heen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Achter 16 zit wel wat meer dan overbezorgde psychologen.
Nou, je ziet meestal het verschil wel tussen iemand van 18 en 25 hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zoek je ze dan specifiek uit op leeftijd? Hoe weet je dat ze niet liegen zoals ze veelal doen?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ga zelf geregeld naar 18 jarige hoeren als ik in België ben.
Wat is er?quote:
De wet zegt 16.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:51 schreef Generationalpha het volgende:
Hierbij geldt gewoon de wet. Zou het lekker bij 18 houden en niet teveel daaronder gaan rommelen.
Ja, 3 eeuwen geleden lag die leeftijd een stuk lager. Nu niet meer.
Toch wel hilarisch hoe hypocriet dit eigenlijk is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
ik vind man 30 en meisje 18 ziekelijk. Net zoals jongen 18 en meisje 13. Vind vrouw 30 en man 18 dan toch anders.
Ik denk er ook zo over, is misschien wel hypocriet maar dat gaat het niet veranderenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Toch wel hilarisch hoe hypocriet dit eigenlijk is.
Doet me denken aan al die nieuws gevallen waarin iedereen loopt te juichen als een juf seks heeft gehad met een veel jongere leerling, maar wanneer het een man is met een leerling, iedereen roept dat z'n ballen eraf moetenquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over, is misschien wel hypocriet maar dat gaat het niet veranderen
Ben ik ook altijd bijquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die nieuws gevallen waarin iedereen loopt te juichen als een juf seks heeft gehad met een veel jongere leerling, maar wanneer het een man is met een leerling, iedereen roept dat z'n ballen eraf moeten
Natuurlijk niet in zo'n geval.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die nieuws gevallen waarin iedereen loopt te juichen als een juf seks heeft gehad met een veel jongere leerling, maar wanneer het een man is met een leerling, iedereen roept dat z'n ballen eraf moeten
Oh, dit moet ik horen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het bevestigt mijn beeld van je, laat ik het daar op houden.
Welk gedeelte van 'laat ik het daarop houden' was jou niet duidelijk?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh, dit moet ik horen.
Wat voor beeld is dat dan?
Nou ja, dan had je net zo goed niets kunnen posten toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'laat ik het daarop houden' was jou niet duidelijk?
Ik ben 30 en mijn vriendin 18. Kan prima.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
Haha wat belachelijk treurig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
ik vind man 30 en meisje 18 ziekelijk.Vind vrouw 30 en man 18 dan toch anders.
Eh nee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:58 schreef Kippendief het volgende:
Vanaf 16 is volgens de wet legaal en ook waar ik zelf niet onder zou gaan. Je kunt ook voor 15-jarige gaan en dan pas sex hebben als ze 16 is I guess.
Ik zie het probleem niet of een 16 jarige nou met een 16 jarige jongen sex heeft of een 40 jarige. Zolang ze het zelf maar wil. Het gebeurd zoiezo niet vaak en is dus nogal irrelevant.
Een zestienjarige is veel te makkelijk beinvloedbaar door een veertigjarige. Als je dat niet verkeerd vindt moet je je morele kompas een keer na laten kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:58 schreef Kippendief het volgende:
Vanaf 16 is volgens de wet legaal en ook waar ik zelf niet onder zou gaan. Je kunt ook voor 15-jarige gaan en dan pas sex hebben als ze 16 is I guess.
Ik zie het probleem niet of een 16 jarige nou met een 16 jarige jongen sex heeft of een 40 jarige. Zolang ze het zelf maar wil. Het gebeurd zoiezo niet vaak en is dus nogal irrelevant.
En als ze zelf op je afstapt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een zestienjarige is veel te makkelijk beinvloedbaar door een veertigjarige. Als je dat niet verkeerd vindt moet je je morele kompas een keer na laten kijken.
Meiden gaan sws altijd al voor oudere jongens. Bij ons was het vrij normaal dat een meid een vriend 2-3 klassen hoger had. Dan had je ook de uitzonderlijke gevallen waar er al 5 jaar tussen zat op de middelbare school.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een zestienjarige is veel te makkelijk beinvloedbaar door een veertigjarige. Als je dat niet verkeerd vindt moet je je morele kompas een keer na laten kijken.
Dan zou de 40jarige de wijste moeten zijn en niet zijn lul achterna moeten lopen. Tenzij je van problemen/drama houdtquote:
Er zit nogal een verschil tussen 2-3 klassen hoger en 16-40. Snap je echt de oneerlijke verhouding tussen die twee levensfases niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:07 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Meiden gaan sws altijd al voor oudere jongens. Bij ons was het vrij normaal dat een meid een vriend 2-3 klassen hoger had. Dan had je ook de uitzonderlijke gevallen waar er al 5 jaar tussen zat op de middelbare school.
Weet ook niet wat jij bedoelt met beinvloeden en of daar uberhaupt iets slechts achter zit. En wat dit dan verder met een moreel kompas te maken heeft
5 jaar is hetzelfde als 24 jaar verschil?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:07 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Meiden gaan sws altijd al voor oudere jongens. Bij ons was het vrij normaal dat een meid een vriend 2-3 klassen hoger had. Dan had je ook de uitzonderlijke gevallen waar er al 5 jaar tussen zat op de middelbare school.
Weet ook niet wat jij bedoelt met beinvloeden en of daar uberhaupt iets slechts achter zit. En wat dit dan verder met een moreel kompas te maken heeft
En 24-16?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen 2-3 klassen hoger en 16-40. Snap je echt de oneerlijke verhouding tussen die twee levensfases niet?
Nee. Moet volgens jou een relatie altijd tussen 2 gelijken zijn? Even oud, even knap, even rijk, even veel sociale status, etc? Wat een onzin dit. Zo werken vrouwen ook helemaal niet. Die hebben liever iemand dit iets boven henzelf staat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen 2-3 klassen hoger en 16-40. Snap je echt de oneerlijke verhouding tussen die twee levensfases niet?
Hoeft ook niet? Alsof de gemiddelde relatie van een 16 jarige wel stand houdt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ook teveel. Dat houdt geen stand.
Blij dat je er weer bent, Jan. Je generaliserende vrouwenhaat is gemist.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:16 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Nee. Moet volgens jou een relatie altijd tussen 2 gelijken zijn? Even oud, even knap, even rijk, even veel sociale status, etc? Wat een onzin dit. Zo werken vrouwen ook helemaal niet. Die hebben liever iemand dit iets boven henzelf staat.
[..]
Hoeft ook niet? Alsof de gemiddelde relatie van een 16 jarige wel stand houdt.
Dus wat je eigenlijk wil is gewoon een 16 jarige aanduwen en verder niks?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:16 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Nee. Moet volgens jou een relatie altijd tussen 2 gelijken zijn? Even oud, even knap, even rijk, even veel sociale status, etc? Wat een onzin dit. Zo werken vrouwen ook helemaal niet. Die hebben liever iemand dit iets boven henzelf staat.
[..]
Hoeft ook niet? Alsof de gemiddelde relatie van een 16 jarige wel stand houdt.
Dus? Is van toepassing op 99% van de relaties die een zestienjarige aangaat. Gewoon baffe moet toch moge.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ook teveel. Dat houdt geen stand.
Ga je gang, maar als je geen vrouw van je eigen leeftijd kunt versieren zal het met een 16 jarige zeker niet lukken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dus? Is van toepassing op 99% van de relaties die een zestienjarige aangaat. Gewoon baffe moet toch moge.
Dus wat jij eigenlijk wilt is dat een 16 jarige alleen intiem is met iemand met wie ze van plan is te gaan trouwen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk wil is gewoon een 16 jarige aanduwen en verder niks?
Oh? Iemand anders zei juist dat ze zo beinvloedbaar zijn. Wat is het nou, moeilijker of makkelijker.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ga je gang, maar als je geen vrouw van je eigen leeftijd kunt versieren zal het met een 16 jarige zeker niet lukken.
Over wie heb jij het nou steedsquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent, Jan. Je generaliserende vrouwenhaat is gemist.
Gaat om een tindrmatch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ga je gang, maar als je geen vrouw van je eigen leeftijd kunt versieren zal het met een 16 jarige zeker niet lukken.
JaJammerJan, je voormalige account.quote:
Nope. Wel met iemand die ongeveer in dezelfde levensfase zit als zijzelf.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:26 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Dus wat jij eigenlijk wilt is dat een 16 jarige alleen intiem is met iemand met wie ze gaat trouwen?
Kijk maar uit dat je geen pak slaag krijgt als je denkt dat je een geile tinderdate met een 16 jarige hebt. Shit happens.quote:
Ja ze zijn zelfs zo beïnvloedbaar dat ze aangifte tegen je doen, en raad eens wie er dan serieus genomen wordt? Bewijs dan nog maar eens dat ze het zelf wilde. Ze is tenslotte nog maar een kind en jij de volwassenequote:Op zondag 13 oktober 2019 21:27 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Oh? Iemand anders zei juist dat ze zo beinvloedbaar zijn. Wat is het nou, moeilijker of makkelijker.
Voortschrijdend inzicht mbt de geestelijke en emotionele ontwikkeling van kinderen en pubers. Tegenwoordig weten we dat de hersenen van een kind van 16 nog lang niet volledig ontwikkeld zijn, dat een kind van bijvoorbeeld 16 de lange termijn gevolgen nog niet goed kunnen overzien en geneigd zijn om te kiezen voor hetgeen ze op korte termijn iets positiefs opbrengt, ook al heeft het op de lange termijn negatieve gevolgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is toch eveneens te zeggen over iemand van dezelfde leeftijd?
[..]
Eens maar vraag me af hoe we dan toch tot deze grenzen zijn gekomen. Zestienjarige baffe word je gezien als perv terwijl ze juist in de bloei van d'r sexualiteit is, al ontmaagd en zelf ook wel zin in lul heeft.
Die is niet bezwangerd, hork. Als je er dan toch De Bijbel bij betrekt...quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Maria was toch tiener terwijl Jozef al volwasse was?
Nope, er zitten stevige biologische zaken onder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een stukje meer, maar het is veelal onzin en meer sociaal maatschappelijk wat veranderlijk is door de eeuwen zo niet jaren heen.
Maar goed, eigenlijk doet dat er niet zo heel veel toe voor de vraag.
alsof volwassen grotendeels niet hetzelfde hebben...quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht mbt de geestelijke en emotionele ontwikkeling van kinderen en pubers. Tegenwoordig weten we dat de hersenen van een kind van 16 nog lang niet volledig ontwikkeld zijn, dat een kind van bijvoorbeeld 16 de lange termijn gevolgen nog niet goed kunnen overzien en geneigd zijn om te kiezen voor hetgeen ze op korte termijn iets positiefs opbrengt, ook al heeft het op de lange termijn negatieve gevolgen.
Toen ja, toen overleven nog een ding was.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nope, er zitten stevige biologische zaken onder.
Teveel mensen denken het bloed, dus het is vruchtbaar.
Maar feit is dat dat niet echt waar is. Er is variatie, maar gemiddeld genomen is het vanaf een jaar of 16 relatief veilig om een kind te baren.
Zelfs hele oude maatschapijen wisten dat. Niet waarom, maar wel dat het daarvoor vaak stevig fout ging.
Meisjes 'isoleren' om te voorkomen dat ze zwanger werden was vaak normaal.
In de geschiedenis was het gemiddelde meisje ook eerder later dan eerder vruchtbaar. Zelfs volwassen vrouwen waren beperkt vruchtbaar.
In deze tijd zie je ook dat vrouwen die zichzelf uithongeren verminderd vruchtbaar ziin. Topsporters staan ook bekend om verminderde vruchrbaarheid en later vruchtbaar worden.
Bij de elite zag je vrij veel gearandeerde huwelijken op zeer jonge leeftijd. Ook een hele hoge mate van inteelt. Maar de normale mens gaf zijn dochter niet graag weg bij de eerste bloeding. Want dan was de kans vies groot dat ze tijdens de eerste zwangerschap/bevalling zou sterven.
Zelfs in de tijden dat een meisje minder waard was dan een koe was het zonde als ze gelijk dood ging en niet eens kinderen levend baarde.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
terwijl ze juist in de bloei van d'r sexualiteit is
Apart.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
In deze tijd zijn we beter in medische zaken, maar zwangerschap onder de 16 zorgt gemiddeld genomen nogsteeds voor meer complicaties, meer risico.quote:Op maandag 14 oktober 2019 07:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Toen ja, toen overleven nog een ding was.
Omdat een kind als een parasiet eigenlijk in je systeem zit, je bronnen (deels) opmaakt en dat kan funest zijn in een omgeving bij weinig (goeie juiste) voeding etc.
Tegenwoordig? Hier heb je een foliumzuur pilletje en done, okay iets te simpel, maar dat is niet meer aan de orde, sowieso niet hier in het "rijke" westen.
De meeste rechters vinden 16 al te hoog en pleitte jaren geleden al voor aanpassing naar 14.
Maar goed, ik ben wel beetje klaar met devils advocate spelen, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Uit eigen ervaring, van bijna 10 jaar geleden alweer, had ik ook met een jong meisje wat en ik was eigenlijk veel te oud in de praktijk zeg maar, maar dat liep uiteindelijk stuk door te verschillende levensfases.
Zij ging studeren, college en alles en ik zat al op het gebied van wonen en werken, plus best een afstand ondanks in Nederland zat er tussen ons in.
Door die ervaring ben ik er wel op afgeknapt, wellicht niet qua fantasie.. blijf een man immers, maar zou het nooit meer willen.
droom maar lekker verder.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik heb altijd begrepen dat vrouwen rond hun 40e pas op hun seksuele hoogtepunt zijn.
Mannen idd vanaf hun 18/19e
De meeste meisjes van 16 willen niet eens perse seks.
Erg apart ja. Zeker aangezien man 30 vrouw 18 gemiddeld genomen cognitief dichter bij elkaar zitten dan man 18 vrouw 30.quote:
Meer dat ik het een tikkeltje seksistisch vind dat de geïmpliceerde scheve machtsverhouding tussen 30m en 18v, niet voor kan komen bij 30v en 18m.quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Erg apart ja. Zeker aangezien man 30 vrouw 18 gemiddeld genomen cognitief dichter bij elkaar zitten dan man 18 vrouw 30.
Godverquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Van mij mag die leeftijd wel naar 12, de meeste meiden zijn dan toch geslachtsrijp dus waarom nog 6 jaar wachten en laten verleppen
Welke series zijn dat? Is mij echt nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
In Americaanse series zie je veelal comische scènes waarbij een volwassene wacht tot een meisje/jongen achttien word om er gemeenschap mee te hebben.
Dit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind het immoreel om bijvoorbeeld als man van 30 een meisje was 16 te neuken.
Maar tegelijkertijd zijn we allemaal mensen en kunnen momenten van zwakheid hebben. Als een geile 16-jarige mij probeert te verleiden zou het me veel energie kosten om niets mee te doen. Maar ik geloof graag dat ik mezelf wel zou beheersen.
Moreel:quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Betekent dat dat je gebruik maakt van die grens of vind je ondanks dat het mag het immoreel?
De meeste 25-jarigen weten ook nietsquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:41 schreef -Straw- het volgende:
Vanaf 25 vind ik alles moreel. Dan maakt het mij niet uit of je een kerel of vrouw van 70 achterna gaat. Zou het zelf alleen nooit doen.
Een 16 jarige mag dan legaal seks hebben met iedereen, als ik nu terugdenk aan mezelf... nee je bent dan echt nog een kind. Je voelt je heel volwassen, maar je weet nog niets.
Hoe oud ben je zelf?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:45 schreef Kippendief het volgende:
Zelf moet ik niks hebben van oudere vrouwen. Die hebben veel te veel vreemde eisen: dan gaan zaken als cariere, levensvisie, soortgelijke hobbies, financien, levenservaring, etc een rol spelen. Dat heeft toch helemaal niks met liefde te maken![]()
![]()
Met jonge vrouwen kun je ten minste nog een relatie hebben waar passie en emotie de hoofdrol spelen. Dan hoef je niet 'verantwoordelijk' te zijn.
24. Ik date eigenlijk geen meiden boven de 20 hierdoor. Heb totaal geen behoefte aan al die verwachtingen.quote:
Dus iemand van 30 jaar kan niet met iemand van 20 jaar (beide volwassen notabene) maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar? (leeftijdsverschil in beide voorbeelden = 10 jaar)quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Moreel:
Je leeftijd /2 +7
Betekent dat als je 24 bent /2 = 12 + 7 = 19 de minimale leeftijd van je partner.
Je bent dus gewoon nog een broekie die het echte leven met de verantwoordelijkheden die daarbij horen niet aan kan. Even een vraagje, doe je het dan wel altijd met een condoom? Ook als zij (zegt) dat ze aan de pil is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 01:03 schreef Kippendief het volgende:
[..]
24. Ik date eigenlijk geen meiden boven de 20 hierdoor. Heb totaal geen behoefte aan al die verwachtingen.
30/2 = 15 + 7 = 22quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 01:03 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Dus iemand van 30 jaar kan niet met iemand van 20 jaar (beide volwassen notabene) maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar? (leeftijdsverschil in beide voorbeelden = 10 jaar)![]()
Daarom denk ik niet in hokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |