Klopt. Zag het bij de officiële documenten vd FIA staan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het incident tussen Perez en Gasly is wel door de stewards onderzocht, maar no further action, omdat beide schuld hadden. Perez sneed iets te ver naar binnen, Gasly liet de auto iets te ver naar buiten lopen
Degene die de OP maakte heeft zijn account door de shredder gegooid.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:14 schreef Leandra het volgende:
Waar is de OP van dit topic?
Als in: waar is de OP die het hoort te hebben? Die ontbreekt al de hele Japan serie.
Logisch, toen was de race al afgevlagdquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het incident tussen Perez en Gasly is wel door de stewards onderzocht, maar no further action, omdat beide schuld hadden. Perez sneed iets te ver naar binnen, Gasly liet de auto iets te ver naar buiten lopen
Wie dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene die de OP maakte heeft zijn account door de shredder gegooid.
Ja, eens. Snap ook echt niet waarom dit niet tijdens de wedstrijd had gekund. Dan laat je ook veel meer zien als FIA zijnde dat je alles onder controle hebt. Maar de botsing met Verstappen werd in eerste instantie gewoon weggewoven en van het puin van de wagen hebben we als kijker nooit iets gezien. Dat is gewoon stom en ergerniswekkendquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, op zich wel 'ok' die 15s voor Leclerc, maar het was denk ik beter geweest om hem gewoon tijdens de race een 10s stop&go te geven voor het door blijven rijden terwijl de brokstukken alle kanten op vlogen en ook auto's van anderen beschadigde.
Dan gaat Max weg en zullen ze niemand weg willen laten gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:05 schreef THEFXR het volgende:
Als het zo slecht met RB blijft gaan, welke kop(en) gaan er dan rollen, Marko of Horner?
Vrij duidelijke regel, toch?quote:36.13 Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged
to have :
a) Moved before the start signal is given,
Nee dat staat ook zo in de beslissing van de stewards. Maar tegelijkertijd is Masi beloofd dat ze hem binnen zouden halen. En dat is wat ze kwalijk genomen wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari lijkt ná LEC eerst gezegd te hebben dat hij moest pitten daarna te zeggen dat hij buiten moest blijven. Mits er niet gesjoemeld is met het fragment: https://mobile.twitter.com/hazcraig1/status/1183325325901598720
Wat staat er achter de kommaquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het leek allemaal weer heel erg pro-Ferrari te worden vandaag, maar gelukkig is Leclerc bestraft. Blijft vreemd dat Vettel geen straf kreeg voor zijn valse start.
[..]
Vrij duidelijke regel, toch?
Je mist het deel “move before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car”quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het leek allemaal weer heel erg pro-Ferrari te worden vandaag, maar gelukkig is Leclerc bestraft. Blijft vreemd dat Vettel geen straf kreeg voor zijn valse start.
[..]
Vrij duidelijke regel, toch?
Dat de beweging gedetecteerd moet kunnen worden door een FIA -approved transponder. Maar in dit geval kun je de beweging toch vrij duidelijk detecteren met het blote oog.quote:
Ja maar hij is dus kennelijk niet gemeten door de transponder. Dan kun je iets van die regel vinden, ik vind er ook wel iets van, maar hij is gewoon correct toegepast.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat de beweging gedetecteerd moet kunnen worden door een FIA -approved transponder. Maar in dit geval kun je de beweging toch vrij duidelijk detecteren met het blote oog.
Zekers. Maar eerlijk is eerlijk: FIA had in de regel al "ruimte" opgenomen om er een wat andere maatstaf voor te hanteren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat de beweging gedetecteerd moet kunnen worden door een FIA -approved transponder. Maar in dit geval kun je de beweging toch vrij duidelijk detecteren met het blote oog.
Tuurlijk wel. Zijn voorwielen stonden duidelijk buiten het vak. Het is gewoon weer een pro-Ferrari beslissing.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:25 schreef trein2000 het volgende:
Ja maar hij is dus kennelijk niet gemeten door de transponder.
De fia zegt van niet. Dus ik neem aan dat je bewijs hebt voor deze stellling? En nee “z’n wielen stonden er buiten voldoet niet”quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zijn voorwielen stonden duidelijk buiten het vak. Het is gewoon weer een pro-Ferrari beslissing.
Dat zeggen ze niet. Ze zeggen dit:quote:
Er wordt nergens in de regulations gesproken over een 'tolerance'. Dat verzinnen ze gewoon ter plekke.quote:Whilst the video shows some movement that movement was within the acceptable tolerance of the F1 jump start system
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:14 schreef Leandra het volgende:
Waar is de OP van dit topic?
Als in: waar is de OP die het hoort te hebben? Die ontbreekt al de hele Japan serie.
De marge van dat systeem. Lijkt mij logisch. Maar goed.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zeggen ze niet. Ze zeggen dit:
[..]
Er wordt nergens in de regulations gesproken over een 'tolerance'. Dat verzinnen ze gewoon ter plekke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |