SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar alle vertrouwen in.
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer naar Den Haag?
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Zie ik je weer niet.
Welke meetquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen biertje meer voor jou bij de meet.
Een lama meetquote:
Kan je die dan knuffelen?quote:
Kopjechino beste kopjequote:
Chillquote:
Saté beste theequote:Op zondag 13 oktober 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Winterthee beste thee
[..]
Mooizo
Nee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Winterthee beste thee
[..]
Mooizo
Ook al?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga, hoe is het? Was gisteravond in je stad
Ik heb een Chai latte nu. En daarvoor verse gember en citroen. Allebei lekkerder dan winter theequote:
Chai latte is ook erg lekker jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:21 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een Chai latte nu. En daarvoor verse gember en citroen. Allebei lekkerder dan winter thee
Ja, was naar een bruiloft. Iedereen was al binnen totdat ik binnen kwam (als HoS uiteraard) en toen begon de ceremonie. De mannelijke familieleden gaven een hand en een neck bow. De vrouwelijke familieleden gaven drie kusjes op de wang en een curtsy.quote:
Ah leuk! Waar was het in Den Haag?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, was naar een bruiloft. Iedereen was al binnen totdat ik binnen kwam (als HoS uiteraard) en toen begon de ceremonie. De mannelijke familieleden gaven een hand en een neck bow. De vrouwelijke familieleden gaven drie kusjes op de wang en een curtsy.
De maaltijd kon beter. En de cake van de bruidstaart was lekker maar het glazuur was smakeloos.
Bij Zuiderpark. Parkeren was wel dramatisch want alles was op het parkeerterrein vol.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah leuk! Waar was het in Den Haag?
Oh daarquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij Zuiderpark. Parkeren was wel dramatisch want alles was op het parkeerterrein vol.
Er bleek in de andere zaal ook een feest/fissa te zijn.
Ja, de zaal zelf vond ik redelijk. Alles eromheen (de ingang naar de zaal, parkeerterrein e.d.) onvoldoende.quote:
Nice.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de zaal zelf vond ik redelijk. Alles eromheen (de ingang naar de zaal, parkeerterrein e.d.) onvoldoende.
Ik heb ook potentiële kandidaten voor @:kopjechino en @:Geerd Geerdje daar gespot.
Oh oh oh vertel me ALLESquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:05 schreef stokj het volgende:
Ja, de zaal zelf vond ik redelijk. Alles eromheen (de ingang naar de zaal, parkeerterrein e.d.) onvoldoende.
Ik heb ook potentiële kandidaten voor @:kopjechino en @:Geerd Geerdje daar gespot.
Ik zag een rambo, keurig in pak met tarzan haar op zijn hoofd. Hij zag er sterk uit en was galant naar de dames toe. Toen ik in de dienstauto stapte groette hij mij en terwijl hij een neck bow deed zag ik de tatoeage van een dier in zijn nek (ik kon niet zien welk dier het was).quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag een rambo, keurig in pak met tarzan haar op zijn hoofd. Hij zag er sterk uit en was galant naar de dames toe. Toen ik in de dienstauto stapte groette hij mij en terwijl hij een neck bow deed zag ik de tatoeage van een dier in zijn nek (ik kon niet zien welk dier het was).
Hij leeft in Den-Haag en werkt in Rotterdam.
Nummer?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag een rambo, keurig in pak met tarzan haar op zijn hoofd. Hij zag er sterk uit en was galant naar de dames toe. Toen ik in de dienstauto stapte groette hij mij en terwijl hij een neck bow deed zag ik de tatoeage van een dier in zijn nek (ik kon niet zien welk dier het was).
Hij leeft in Den-Haag en werkt in Rotterdam.
Doen alsof je de man een kus geeft, beetje schouder tegen schouder idee.quote:
Ooh okéquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doen alsof je de man een kus geeft, beetje schouder tegen schouder idee.
Hee haagsquote:
Mja wel okay. Met jou?quote:
Goedemiddag dudequote:
Ja prima wel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mja wel okay. Met jou?
[..]
Goedemiddag dudehoe is het met jou?
Kan beter kan slechterquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mja wel okay. Met jou?
[..]
Goedemiddag dudehoe is het met jou?
Vannacht weer verhoging. Blijf me de cholera hoesten.quote:
Even naar de dokter.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vannacht weer verhoging. Blijf me de cholera hoesten.
Morgen maar eens bellen ja. Anders wordt m-a boos op mequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen maar eens bellen ja. Anders wordt m-a boos op me
Nee. Dat is vet gevaarlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wilt MA niet boos hebben.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dat is vet gevaarlijk.
Toch @:madam-april
Ik wil er niet over praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten.
Was ook maar een grapjeIk dacht misschien kan ik je helpen met therapie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat kan altijdquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kan ik je helpen met therapie.
Ik denk dat deze sessie even moet bezinken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke dan zie ik je graag terug voor sessie 2.
Dat is prima. Daar geef ik je ook alle ruimte toe.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze sessie even moet bezinken.
Ik pak even de tissues.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is prima. Daar geef ik je ook alle ruimte toe.
Dat had ik nog niet in de 1ste sessie verwacht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat goed van je. Laat je emoties de vrije loop!
Ik kijk dwars door je heen!quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet in de 1ste sessie verwacht.
Jij ziet mij echt!
Wij helemaal.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De mens is redelijk voorspelbaar inderdaad
Geen zij?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal mijn managementassistent laten vragen.
Gewoon accepteren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het mij leren?
Ik ben houten Klaas.
Maar wil je het mij leren?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon accepteren.
Iedereen heeft zijn kwaliteiten.
Niet gekliktquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wil je het mij leren?
Neu @limoetjuhquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij niet dezelfde weg op als @:limoentjuh
Ik geloof er niks van, maar vind het wel komischquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:14 schreef stokj het volgende:
Ik zal mijn managementassistent laten vragen.
Kopjeeeequote:Op zondag 13 oktober 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar vind het wel komisch
Vroeger vond ik die lekker, nu niet meer zo. Heb nu liever Bugelsquote:
Ook genotquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vroeger vond ik die lekker, nu niet meer zo. Heb nu liever Bugels
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt er gewoon weer een zooi van zodat je vrouw voor je gaat zorgen.
Kopjeeeeequote:Op zondag 13 oktober 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, maar vind het wel komisch
Lessen en mijn werk niet meegerekend he.quote:
Hahahahaha ik in en jurkquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:52 schreef stokj het volgende:
Jawel, zag je gisteren schitteren in een mooie jurk
Het was een hele speciale en bijzondere avond dus ik denk dat jij toen wel een uitzondering hebt gemaakt.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:53 schreef stokj het volgende:
Het was een hele speciale en bijzondere avond dus ik denk dat jij toen wel een uitzondering hebt gemaakt.
Je haar was mooi glanzend!
O bedoel in mijn gedachten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lessen en mijn werk niet meegerekend he.
Je groef een kuil waar je mijn lijk in dumpte?quote:
Ben nog nooit van mijn leven op een bruiloft geweestquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:55 schreef stokj het volgende:
Weet je het niet meer, gisteravond. Op de bruiloft waar ik was.
Of was je aan de drank?
Zo ongeveer!quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je groef een kuil waar je mijn lijk in dumpte?
Wat romantischquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
Zo ongeveer!
Een man groef een kuil waar hij onze lijken in dumpte.
Ik riep nog "Hallo Kopje!" tegen je, maar je trok je gezicht al wegquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nog nooit van mijn leven op een bruiloft geweest
Was waarschijnlijk met tattooboy aan het flirtenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:57 schreef stokj het volgende:
Ik riep nog "Hallo Kopje!" tegen je, maar je trok je gezicht al weg![]()
Je negeerde de HoS. Toen ben ik maar weggegaan.
Nu zie ik dit voor me in een soort Tim Burton stijlquote:
Vandaar dat ik op afstand moest blijven ja...man man manquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk met tattooboy aan het flirten
Eindstand heb ik nog steeds zijn nummer niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:58 schreef stokj het volgende:
Vandaar dat ik op afstand moest blijven ja...man man man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had het opgeschreven op je hand. Waar ben jij met je hand geweest dat zijn nummer weg isquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eindstand heb ik nog steeds zijn nummer niet.
In zijn broek.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:00 schreef stokj het volgende:
Hij had het opgeschreven op je hand. Waar ben jij met je hand geweest dat zijn nummer weg is
Zegt me niksquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu zie ik dit voor me in een soort Tim Burton stijl
Zou de eerste keer zijn dat een man niet liegtquote:
ik lieg nooitquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn dat een man niet liegt
Kan je beter eerlijk zijn en zeggen dat ik lijk op een dikke zeekoe.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:16 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zou elke dag zeggen dat je er prachtig uitziet
Een prachtige dikke zeekoequote:Op zondag 13 oktober 2019 17:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je beter eerlijk zijn en zeggen dat ik lijk op een dikke zeekoe.
Naah...misschien over 10 jaar ofzoquote:
Dan maar als maagd sterven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah...misschien over 10 jaar ofzo
Maja dat zei ik 10 jaar geleden ook al![]()
![]()
Als jij je het gevoel nog kan herinneren dan moet je alle broeken afgaan om na te gaan of hij het wasquote:
Ja primaquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:37 schreef stokj het volgende:
[..]
In het ambt van het celibaat sterven is een record.
Stel het was echt zo geweest, had ik mij hem nog heel goed kunnen herinneren. Of ik moet een hele fles whisky hebben gezopen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:37 schreef stokj het volgende:
Als jij je het gevoel nog kan herinneren dan moet je alle broeken afgaan om na te gaan of hij het was
Gelukkig heb je nog genoeg voelkracht in je handquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stel het was echt zo geweest, had ik mij hem nog heel goed kunnen herinneren. Of ik moet een hele fles whisky hebben gezopen.
Voelen is ook een zintuig hequote:Op zondag 13 oktober 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
Gelukkig heb je nog genoeg voelkracht in je hand
Haha ja dat is waar.quote:
Zo lang voel ik daar meestal niet. In ieder geval niet lang genoeg om de precieze vormen in me op te nemenquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:11 schreef stokj het volgende:
Haha ja dat is waar.
Zou wel wat zijn dat je aan bepaalde vormen kan weten of het die persoon is geweest.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo lang voel ik daar meestal niet. In ieder geval niet lang genoeg om de precieze vormen in me op te nemen
U riep?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags is ook erg lekker
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:kopjechino
@:madam-april
Dat is correct en tevens juistquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags is ook erg lekker
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:kopjechino
@:madam-april
JAAAAAAAquote:
Beetje raar laatste maand maar gaat opzich wel primaquote:
Beetje raar ? Huh? Wat dan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje raar laatste maand maar gaat opzich wel prima
Met jou? Dochters nu ook vakantie?
Niks dramatisch ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje raar ? Huh? Wat dan?
Ja alles flex. Meiden idd vakantie.
En moeders lekker op vakantie als de meiden weer naar school moeten.
Ja dat 30 geworden vorige week verklaard alles.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niks dramatisch ofzomaar veel kleine dingen. Ik ben 30 geworden vorige week
m'n ouders wonen niet meer in het huis waar ik ben opgegroeid. En nog wat van dat soort dingen.
Mooizo
Waar gaat de reis naar toe?
Is dat waar ze het geslacht bekend maken?quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:57 schreef eNGine10 het volgende:
Gisteren ook voor het eerst op een baby revealing party geweest
Dankjequote:Op zondag 13 oktober 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat 30 geworden vorige week verklaard alles.Nog gecondoleerd.
Ik ben de week daarvoor 34 geworden. 🙈
De reis gaat naar Italië. Samen met slak.
Nee dat is een gender reveal partyquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is dat waar ze het geslacht bekend maken?
dan is het een baby showerquote:Op maandag 14 oktober 2019 00:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat is een gender reveal party
Oh dan was ik daarquote:
Werken. Afgelopen vrijdag en weekend al het schilderwerk klaar, vloer in de keuken met isolatie platen en ondervloer voor laminaat klaar gelegd. Ergens deze week de vloer in de keuken afronen, hal en slaapkamer. Aankomend weekend, de eet en woonkamer regelen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken of klussen vandaag?
Koekoek, lekker hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2019 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werken. Afgelopen vrijdag en weekend al het schilderwerk klaar, vloer in de keuken met isolatie platen en ondervloer voor laminaat klaar gelegd. Ergens deze week de vloer in de keuken afronen, hal en slaapkamer. Aankomend weekend, de eet en woonkamer regelen.
Nicequote:Op maandag 14 oktober 2019 05:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dacht ikDeze week nog genoeg te doen.
Alleen het verhuizen van mijn bank wordt nog een ellendequote:
Hijskraanquote:Op maandag 14 oktober 2019 05:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alleen het verhuizen van mijn bank wordt nog een ellendeLomp ding. Maar eens zien hoe ik dat ding 3 hoog krijg
quote:Op maandag 14 oktober 2019 06:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dat was mooi geweest maar gaat m niet worden.
Moet je niet willenquote:Op maandag 14 oktober 2019 05:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alleen het verhuizen van mijn bank wordt nog een ellendeLomp ding. Maar eens zien hoe ik dat ding 3 hoog krijg
Hoezo?quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja hoef ik nooit meer aanwezig te zijn hier denk ik...
Ja prima, niks te klagen.Straks weer naar kantoor. Jij alweer on the road ?quote:
Yeshquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 05:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja prima, niks te klagen.Straks weer naar kantoor. Jij alweer on the road ?
ON THE ROAD AGAINquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 05:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja prima, niks te klagen.Straks weer naar kantoor. Jij alweer on the road ?
Kopjeeeequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
GOING PLACES THAT I'VE NEVER BEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |